ЗЗСО № 9 (9 клас)

Юні  друзі!
Вітаю вас на своєму  блозі!!!
Запрошую вас на навчання  з використанням дистанційних технологій.
Бажаю успіхів!

Моя електронна адреса annaivanchencko462@gmail.com

Завдання на 2 урока - 26.05.2022

Тема: Узагальнення знань курсу хімії 9 класу. 
Підсумковий урок.
Добрий ранок, мої любі учні. Сьогодні у нас останній урок хімії у 9 класі.
Сьогодні на уроці будемо повторювати навчальний матеріал за 9 клас.
1. Переглянути урок
2. Дайте письмові відповіді на запитання:
   1. Коли та як почала розвиватися хімія, як наука, в Україні.
    2. Які вам відомі українські вчені-хіміки?
   3. Основні напрямки хімічної промисловості в Україні.

3. В робочому зошиті виконайте наступні завдання

  - Напишіть структурну формулу:

а) етанолу;          б) оцтової кислоти.

-  Напишіть молекулярну формулу:

а) глюкози;    б) крохмалю;    в) аміноетанової кислоти.

- Складіть рівняння реакцій:

а) між етановою кислотою та магнієм;            б) горіння етанолу.


Тема: Значення хімії для розвитку людства
Мета: оцінити внесок хімії в наше життя, дізнатися про провідні  напрями хімічної промисловості в Україні, зрозуміти роль хімічних знань у сприйнятті навколишнього світу.

Вам потрібно ознайомитися з матеріалом параграфу 37 підручника, подивитися відеоурок.


Дати письмові відповіді на № 268, 271, 272, 273 стор 216.
ДЯКУЮ ЗА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ І СПІВПРАЦЮ! 
       БАЖАЮ МИРНИХ  ЛІТНІХ КАНІКУЛ!
            

Завдання на 2 урока - 19.05.2022

Тема: Взаємозв'язки між речовинами та їх взаємоперетворення.
Мета: закріпити знання про перетворення простих речовин на хімічні сполуки, узагальнити матеріал про взаємоперетворення  складних речовин.

  1. Переглянути відео

2. Опрацювати параграф  36 у підручнику

3. Дайте письмові відповіді на запитання:
   1. Що називається генетичними зв'язками між класами неорганічних речовин? Наведіть приклади.
     2. Які існують основні типи хімічних реакцій? Наведіть приклади.
  3. Відповідно до наведених схем перетворень складіть рівняння реакцій і вкажіть умови їх здійснення, вкажіть тип хімічних реакцій.

а) Si → SiO→ Na2SiO→ H2SiO3;

б) Mg → MgO → MgSO4 → Mg3(PO4)2;

в) СН→ СО→ Na2CO3 → ВаСО3;

г) СН3СООН → (СН3СOO)2Сu → (СН3СОО)2Ва;

ґ) Pb(OH)→ PbO → Pb(NO3)2 → PbS;

Домашнє завдання: Повторити параграф 36. 

Тема: Роль хімії в житті суспільства.
  1. Переглянути відео


Домашнє завдання: 
Тестування за темою "Роль хімії в житті суспільства"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 45 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО  25 ТРАВНЯ  0  20.00

Завдання на 2 урока - 12.05.2022

Тема:  Місце хімії серед природничих наук. 
Значення хімії для розвитку людства.

Доброго ранку , мої дорогі учні. .Сьогодні пропоную розглянути тему "Місце хімії серед природничих наук".

В рамках класної роботи необхідно подивитись відео до уроку.     Опрацювати параграф 37 у ваших підручниках та виконати інтерактивні вправи на повторення навчального матеріалу.


Інтерактивна вправа (вікторина)

 "ОРГАНІЧНА  ХІМІЯ"
https://learningapps.org/view6994569

Інтерактивна вправа (знайти пару)

 "ХІМІЧНИЙ  ДИКТАНТ"
https://learningapps.org/view6952338

Інтерактивна вправа (пазл)

 "ОРГАНІЧНІ  СПОЛУКИ  В ПОБУТІ"
https://learningapps.org/view7155822
Домашнє завдання: Вивчити параграф 37.
Тестування за темою "Органічні сполуки"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 30  ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО  18 ТРАВНЯ  0  20.00
Тема:  Хімічна наука у світі та в Україні. Видатні хіміки.
1. Переглянути відео

2. Опрацювати параграф  38 у підручнику 
3. Інтерактивна вправа (знайти пару) "ВИДАТНІ  ХІМІКИ  ТА ЇХ ВІДКРИТТЯ"
Домашнє завдання: Вивчити параграф 38.
Тестування за темою "Органічні сполуки"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 25  ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО  18 ТРАВНЯ  0  20.00



Завдання на 2 урока - 05.05.2022

Тема:  Багатоманітність  речовин  і  хімічних  реакцій.
1. Переглянути відео

2. Інтерактивна вправа (пазл)     "ОРГАНІЧНІ  СПОЛУКИ"
3. Опрацювати параграф  35 у підручнику 
4. Запиши в робочий зошит
-схему 4 "Класифікація речовин" на стор. 200 у підручнику;
- схему 5 "Хімічний зв'язок у речовинах" на стор. 201 у підручнику.
5. Зробити в робочому зошиті опорний конспект з теми 
      "Класифікація та номенклатура органічних сполук" за посиланням
Домашнє завдання: Вивчити параграф 35 .
Тестування за темою "Багатоманітність речовин і хімічних реакцій"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 25 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 11  ТРАВНЯ  0  20.00
Тема:  Взаємозв'язки між речовинами та їх взаємоперетворення.
1. Переглянути відео

2.Інтерактивна вправа
"НАЗВИ  ОРГАНІЧНИХ  РЕЧОВИН"
3. Опрацювати параграф  36 у підручнику
Домашнє завдання: Вивчити параграф 36 .
Тестування за темою "Взаємозв'язки між речовинами та їх взаємоперетворення"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 30  ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО  11  ТРАВНЯ  0  20.00



Завдання на 2 урока - 28.04.2022

Тема:  Узагальнення знань з теми 
 "Нітрогеновмісні органічні сполуки"


Інтерактивна вправа (вікторина)

   "АМІНОКИСЛОТИ"

Інтерактивна вправа (вікторина)

   "СТРУКТУРА  ТА  ВЛАСТИВОСТІ  БІЛКІВ"

Домашнє завдання: Повторити  параграф 33 .
Тестування за темою "Оксигеновмісні  та  Азотвмісні  органічні  сполуки"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 

Тема:   Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів.
1. Переглянути відео до уроку
2. Опрацювати параграф  34 у підручнику 
ЗАВДАННЯ
У переліку СОЗ є речовини, назви яких доповнено термінами "пестицид", "фунгіцид", "інсектицид". Дізнайтеся  в інтернеті або інших джерелах інформації про зміст кожного терміна.

Домашнє завдання : вивчити параграф 34.
Тестування за темою "Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 40 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 5  ТРАВНЯ  0  20.00

Завдання на 2 урока - 21.04.2022

Тема:   Значення  природних і синтетичних органічних сполук.
1. Переглянути відео до уроку
2. Опрацювати параграф  34 у підручнику 
3. Опрацювати новий матеріал за посиланням та зробити конспект в зошиті.
Домашнє завдання : вивчити параграф 34.
Тестування за темою "Значення природних і синтетичних органічних сполук"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 30 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 25  КВІТНЯ  0  20.00
Тема:   ПРАКТИЧНА  РОБОТА  № 5.

 "Виявлення органічних сполук у харчових продуктах" 


Після  перегляду практичної роботи складіть звіт, заповнивши інструктивну картку.



Шановні учні!
Надсилайте виконане  завдання на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

Завдання на 2 урока - 14.04.2022

Тема:  Білки як біологічні полімери. Денатурація білків. Біологічна роль амінокислот і білків. 
1. Переглянути відео до уроку
2. Опрацювати параграф  33 у підручнику 
3. Запиши в робочий зошит нові поняття з теми.

Білки - це високомолекулярні органічні сполуки, які складаються з великої кількості низькомолекулярних сполук – залишків амінокислот.

Білки обов’язково містять С, Н, О, N, майже завжди Р, S, рідше Fe, Cu, Zn.

 Практично всі білки побудовані з 20-ти α- амінокислот.

      У 1880 р. російський вчений О.Я.Данилевський встановив, яким чином сполуча­ються амінокислоти у білках. (Через пептидні зв’язки )

Просторова структура білків.

Первинна. Послідовне, лінійне сполучення залишків амінокислот за допомогою пептидних зв'язків.

 Вторинна(Досліджували американські вчені Л.Полінг та Р. Корі). Спіраль з водневими зв'язками.

Третинна. Клубок спіралі; зв'язки: водневі, гідрофобні, іонні.(Перші тривимірні структури білків гемоглобіну і міоглобіну були отримані за допомогою рентгеноструктурного аналізу, за що автори методу, Макс Перуц і Джон Кендрю, отримали Нобелівську премію з хімії 1962 року.)

Четвертинна. Пачки молекул — декілька спіралей.

Денатурація білка.

Як правило, білки протягом досить довгого часу зберігають структуру і, отже, фізико-хімічні властивості. Але різка зміна умов, наприклад, внаслідок нагрівання або обробки білка кислотою чи лугом, приводить до втрати четвертинної, третинної і вторинної структур білка, цей процес називається денатурацією. Відомий випадок денатурації білка в побуті — приготування курячого яйця, коли під впливом високої температури розчинний у воді прозорий білок овальбумін стає щільним, нерозчинним і непрозорим.

                              Чинники, які зумовлюють денатурацію білків

                         Хімічні

                         Фізичні

-        Концентровані кислоти й луги

-        Сполуки важких металічних елементів

-        Органічні розчинники

 

-        Високі температури

-        Ультрафіолетове опромінення

-        Рентгенівське й радіоактивне опромінення

 

Домашнє завдання : Вивчити параграф 33 у підручнику.
ТЕСТУВАННЯ "Амінокислоти. Білки"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 25  ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 21 КВІТНЯ  0  20.00

Дата уроку  07.04.2022
Тема:  Поняття про амінокислоти. Амінооцтова кислота, її молекулярна та структурна формули, фізичні властивості. 

1. Переглянути відео до уроку до 9.33. хв.



2. Виписати в робочий зошит  термін "амінокислоти",  загальну формулу амінокислот, формули аміно- та карбоксильної групи, правила назв амінокислот, формули і назви деяких  амінокислот, фізичні властивості амінокислот.

Домашнє завдання : вивчити конспект.

Дата уроку  07.04.2022
Тема:  Контрольна  робота № 2 з Т.3.2.
"Оксигеновмісні органічні сполуки"

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо ваші знання з теми «Оксигеновмісні органічні сполуки"  та проведемо контрольну роботу. Девізом нашого уроку стане вислів Володимира Мономаха «Що вмієте, того не забувайте, а чого не знаєте, того навчайтесь» 

УВАГА!!! 

Любі діти, завдання контрольної роботи на електронній освітній платформі "Всеосвіта". У вас буде тільки 40 хвилин на виконання контрольної роботи і тільки одна спроба проходження тесту. 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ТЕМИ "ОКСИГЕНОВМІСНІ ОРГАНІЧНІ СПОЛУКИ"

Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграфи 26-32 у підручнику.

                                                               БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

Завдання на 2 урока - 31.03.2022

Тема:  Вуглеводи. Глюкоза й сахароза. 
Будова, властивості, застосування.
Лабораторний дослід № 12. Взаємодія глюкози з купрум (ІІ) гідроксидом.
1. Переглянути відео до уроку.
ВІДЕО. "ВУГЛЕВОДИ. ГЛЮКОЗА,САХАРОЗА"

2. Опрацювати параграф 31 в підручнику, а в зошит виписати формули глюкози та сахарози, їх  властивості та застосування.

3. Переглянути відео лабораторного досліду № 12
Лабораторний дослід № 12. 
"Взаємодія  глюкози з купрум (ІІ) гідроксидом."

ЗАВДАННЯ. 
Заповнити інструктивну картку лабораторного досліду в робочому зошиті.


Тема:  Вуглеводи. Крохмаль й целюлоза. Будова, властивості, застосування.
Лабораторний дослід № 13-14. Відношення крохмалю до води. Взаємодія крохмалю з йодом.



Необхідно опрацювати параграф 32 в підручнику, а в зошит виписати формули крохмалю та целюлози, їх  властивості та застосування.

Лабораторний дослід № 13. 
"Відношення  крохмалю  до води"


ЗАВДАННЯ. 
Заповнити інструктивну картку лабораторного досліду в робочому зошиті.

Лабораторний дослід № 14. 
"Взаємодія  крохмалю з йодом"


ЗАВДАННЯ. 
Заповнити інструктивну картку лабораторного досліду в робочому зошиті.

Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com
Домашнє завдання: повторити параграфи 26-32. Підготуватись до 
контрольної роботи з теми "Оксигеновмісні органічні сполуки"

Завдання на 2 урока - 24.03.2022


Тема:  Вищі карбонові кислоти. Мило, його склад, мийна дія. Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні і гідрогенізовані жири.

Необхідно опрацювати параграфи 29-30 в підручнику, а в зошит виписати нові терміни:
- вищі карбонові кислоти;
- мила;
- жири;
- омилення жирів;
- класифікація жирів за походженням.
Тема:   ПРАКТИЧНА  РОБОТА  № 4.
 "ВЛАСТИВОСТІ ОЦТОВОЇ КИСЛОТИ" 


Після  перегляду практичної роботи складіть звіт, заповнивши інструктивну картку.



Шановні учні!
Надсилайте виконане  завдання на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com
  

Завдання на 2 урока - 17.03.2022

Тема:   Оцтова кислота, її молекулярна та структурна формули, фізичні властивості. Функціональна карбоксильна група.

1. Переглянути відео до уроку


ЦІКАВА ХІМІЯ

ВІДЕО "КАРБОНОВІ КИСЛОТИ, ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА І ФІЗИЧНІ ВЛАСТИВОСТІ,"

2.Опрацювати новий матеріал  за посиланням 
ПРЕЗЕНТАЦІЯ "ОЦТОВА КИСЛОТА"

3. Необхідно опрацювати параграф 28 (стор. 156-159) в підручнику, а в зошит виписати 
  - термін "карбонові кислоти";
 - формулу карбоксильної групи;
 - загальну формулу гомологічного ряду карбонових 
   кислот; 
 - молекулярну та структурну формули оцтової кислоти;
  -  фізичні властивості та застосування оцтової кислоти.
Домашнє завдання: Вивчити параграф 28. (стор.156-159).
Тестування за темою "Карбонові кислоти. Загальна характеристика" 
Код доступу 6526633. Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.

Тема:   Хімічні властивості оцтової кислоти. Використання оцтової кислоти.

Відео "Хімічні властивості карбонових кислот"

В робочий зошит випишіть хімічні властивості оцтової кислоти.

ХІМІЧНІ   ВЛАСТИВОСТІ  ОЦТОВОЇ  КИСЛОТИ

1. Органічні (карбонові) кислоти + індикатор зміна  
   кольору.
ЗАВДАННЯ
На підставі спостережень заповніть таблицю в робочому зошиті
Середовище
Лакмус
Метиловий оранжевий
Фенолфталеїн
Універсальний індикатор
Розчин оцтової   кисоти  
(Кисле  середовище)




Висновок.  За допомогою яких індикаторів можна виявити кислоту? _________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
Яким індикатором не можна виявити кислоту? __________________________________________________


2. Взаємодія оцтової кислоти з металами

кислота + метал = сіль +водень 

2СН3СООН + 2Na → 2СН3СООNa + Н2

                                               натрій ацетат

2СН3СООН + Mg → (СН3СОО)2Mg + Н2

                    

                                           магній  ацетат


3. Взаємодія оцтової кислоти з оксидами

кислота + оксид металу = сіль + вода 

2СН3СООН + CaO → (СН3СОО)2Ca + Н2O
                        кальцій ацетат
4. Взаємодія оцтової кислоти з основами 
    (реакція нейтралізації)


кислота + основа = сіль + вода 

СН3СООН + KOH → СН3СООK + Н2O
                        калій  ацетат

5. Взаємодія оцтової кислоти з солями

 Карбонові кислоти належать до слабких кислот, однак вони сильніші за деякі неорганічні кислоти, наприклад карбонатну. 

кислота + сіль = нова сіль + нова кислота

2СН3СООН + Na2CO3 → 2СН3СООNa + Н2O + CO2
                        натрій  ацетат
6. Взаємодія оцтової кислоти зі спиртами
    (реакція естерифікації)

кислота + спирт = складний естер + вода 

CH3 - COOH + C2H5OH = CH3 - COOC2H5 H2O

7.  Повне окиснення (горіння)
CH3 - COOH + 2O2 = 2H2O + 2CO2

Домашнє завдання: Вивчити параграф 28. Виконати письмово номер 209.

Шановні учні!
Надсилайте виконане  завдання на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

                                                     БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

Завдання на 2 урока - 24.02.2022

Тема:   Поняття про одноатомні спирти. Метанол, етанол, їхні молекулярні, електронні та структурні формули, фізичні властивості, горіння етанолу. Згубна дія алкоголю на організм людини. 
1. Перегляд відео
ВІДЕО "НАСИЧЕНІ ОДНОАТОМНІ СПИРТИ"
2. Опрацювати новий матеріал за посиланням
ПРЕЗЕНТАЦІЯ "НАСИЧЕНІ ОДНОАТОМНІ СПИРТИ"
3. Опрацювати матеріал параграфу 26 у підручнику та зробити конспект 
за параграфом в робочому зошиті .

Тема:   Поняття про багатоатомні спирти: склад, структура, фізичні властивості. Гліцерол.

Необхідно опрацювати параграф 27 в підручнику, а в зошит виписати молекулярну та структурну формули гліцеролу, його фізичні властивості та застосування.

ЛАБОРАТОРНИЙ  ДОСЛІД № 11
"ВЗАЄМОДІЯ  ГЛІЦЕРОЛУ З КУПРУМ(ІІ) ГІДРОКСИДОМ"


Після прегляду лабораторного досліду складіть звіт, заповнивши інструктивну картку.
Шановні учні!
Надсилайте виконане  завдання на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

Завдання на 2 урока - 17.02.2022

Тема:Повторення. Хімічні властивості насичених та ненасичених вуглеводнів.

Чекаю вас на платформі ZOOM об 11.00

Ідентифікатор та код конференції надішлю перед уроком у групу класу у Viber та розміщу   на блозі за 5 хвилин до уроку.

Анна Иванченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: ХІМІЯ 9 КЛАС
Время: 17 февр. 2022 11:00 Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 797 3112 6826
Код доступа: W5WjX2

Тема:Узагальнення знань з теми "Вуглеводні"

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо ваші знання з теми «Вуглеводні"  та проведемо контрольну роботу. Девізом нашого уроку стане вислів Володимира Мономаха «Що вмієте, того не забувайте, а чого не знаєте, того навчайтесь» 

УВАГА!!! 

Любі діти, завдання контрольної роботи на google-формі буде відкрито  до 20.00 17.02.2022 р. У вас буде тільки одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте свою електронну адресу та своє прізвище та ім'я.

ПОСИЛАННЯ НА КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ

Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграфи 18- 24 у підручнику.

                                                               БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!


Завдання на 2 урока - 10.02.2022

       Тема уроку: ВУГЛЕВОДНІ.

Анна Иванченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: ХІМІЯ (9 КЛАС)
Время: 10 февр. 2022 11:00 Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 732 9394 1900
Код доступа: wQv16F

Тема уроку: Вуглеводні в природі. Застосування вуглеводнів.
Мета уроку: довідатися про природні джерела вуглеводнів та деякі їхні властивості
отримати уявлення про  склад нафти, природного та супутнього газів, вугілля.

1. Перегляд відео


2. Опрацювати матеріал параграфу 24 у підручнику.

3. Опрацювати новий матеріал за посиланням  >>>посилання 

4. В робочому зошиті письмово дати відповіді на питання в презентації
(на останніх слайдах).

                                             Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

Завдання на 2 урока - 03.02.2022

       Тема уроку: Горіння   вуглеводнів

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми ознайомимось з реакціями горіння вуглеводнів, з'ясуємо, як впливає нестача повітря (кисню) на склад продуктів горіння вуглеводнів.

1. Переглянути відео до уроку


2. Опрацювати параграф 22 у підручнику.

3.Опрацювати новий матеріал  за посиланням 
4. Зробити конспект в робочому зошиті за слайдами презентації.
    Виписати хімічні рівняння горіння метану, етану, етилену та ацетилену.

5. Тестування за темою "Горіння  вуглеводнів" Код доступу 6007691
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 10 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 2  ЛЮТОГО0  0  20.00

                                       Тема уроку: Поняття про полімери на прикладі  
                                            поліетилену. Застосування поліетилену

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми з'ясуємо, що таке полімер і реакція полімеризації, дізнаємось про властивості поліетилену та його застосування.

1. Переглянути відео до уроку



2. Опрацювати параграф 23 у підручнику та в робочому зошиті виконайте наступне завдання.
Закінчить речення, дайте відповіді на питання:
1. Реакція  полімеризації - це _________________________
2. Мономер - це _____________________________________
3. Структурна ланка - це _____________________________
4. Ступінь полімеризації - це __________________________
5. Чим мономер відрізняється від структурної ланки? ____
6. Умови протікання реакцій полімеризації? _____________
7. Чому насиченим вуглеводням не властива реакція полімеризації?
8. Реакція полімеризації поліетилену __________________________
9. Властивості поліетилену _________________________________

                                          Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

Завдання на 2 урока - 27.01.2022

  Тема уроку: Етилен і ацетилен як представники ненасичених вуглеводнів.

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми дізнаємось про будову молекул етилену та ацетилену, розглянемо фізичні властивості етилену та ацетилену.

1. Переглянути відео до уроку


2. Зробити конспект в робочому зошиті за відеоматеріалом.
    В зошит виписати нові терміни:
- ненасичені вуглеводні;
- алкени;
- алкіни.
    В зошит виписати загальні формули гомологічного ряду алкенів та алкінів, формули етилену та ацетилену та їх фізичні властивості.

3. Прочитати параграф 21  в підручнику, а в робочому зошиті виконати письмово № 164 на стор. 125. 

Домашнє завдання : читати параграф 21.
Тестування за темою "Ненасичені вуглеводні" Код доступу 7124743
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 2  ЛЮТОГО0  0  20.00

  Тема уроку: Реакція приєднання для етену й етину (галогенування, гідрування)

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми дізнаємось про хімічні властивості ненасичених вуглеводнів (алкенів та алкінів), розглянемо реакції галогенування та гідрування ненасичених вуглеводнів

1. Переглянути відео до уроку




2. Зробити конспект в робочому зошиті за відеоматеріалом.
    В зошит виписати рівняння хімічних реакцій:
- приєднання водню до етену й ацетилену;
- приєднання брому до етену й ацетилену;

    В зошит виписати нові терміни:
- реакція гідрування;
- реакція галогенування

                                          Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар