а) між етановою кислотою та магнієм; б) горіння етанолу.
Тема: Значення хімії для розвитку людства
Мета: оцінити внесок хімії в наше життя, дізнатися про провідні напрями хімічної промисловості в Україні, зрозуміти роль хімічних знань у сприйнятті навколишнього світу.
Вам потрібно ознайомитися з матеріалом параграфу 37 підручника, подивитися відеоурок.
Дати письмові відповіді на № 268, 271, 272, 273 стор 216.
ДЯКУЮ ЗА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ І СПІВПРАЦЮ!
БАЖАЮ МИРНИХ ЛІТНІХ КАНІКУЛ!
Завдання на 2 урока - 19.05.2022
Тема: Взаємозв'язки між речовинами та їх взаємоперетворення.
Мета: закріпити знання про перетворення простих речовин на хімічні сполуки, узагальнити матеріал про взаємоперетворення складних речовин.
1. Переглянути відео
2. Опрацювати параграф 36 у підручнику
3. Дайте письмові відповіді на запитання:
1. Що називається генетичними зв'язками між класами неорганічних речовин? Наведіть приклади.
2. Які існують основні типи хімічних реакцій? Наведіть приклади.
3. Відповідно до наведених схем перетворень складіть рівняння реакцій і вкажіть умови їх здійснення, вкажіть тип хімічних реакцій.
а) Si → SiO2 → Na2SiO3 → H2SiO3;
б) Mg → MgO → MgSO4 → Mg3(PO4)2;
в) СН4 → СО2 → Na2CO3 → ВаСО3;
г) СН3СООН → (СН3СOO)2Сu → (СН3СОО)2Ва;
ґ) Pb(OH)2 → PbO → Pb(NO3)2 → PbS;
Домашнє завдання: Повторити параграф 36.
Тема: Роль хімії в житті суспільства.
1. Переглянути відео
Домашнє завдання:
Тестування за темою "Роль хімії в житті суспільства"
УВАГА! У ВАС Є ТІЛЬКИ ОДНА СПРОБА ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 45 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 25 ТРАВНЯ 0 20.00
Завдання на 2 урока - 12.05.2022
Тема: Місце хімії серед природничих наук.
Значення хімії для розвитку людства.
Доброго ранку , мої дорогі учні. .Сьогодні пропоную розглянути тему "Місце хімії серед природничих наук".
В рамках класної роботи необхідно подивитись відео до уроку. Опрацювати параграф 37 у ваших підручниках та виконати інтерактивні вправи на повторення навчального матеріалу.
Тема: Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів.
1. Переглянути відео до уроку
2. Опрацювати параграф 34 у підручнику
ЗАВДАННЯ
У переліку СОЗ є речовини, назви яких доповнено термінами "пестицид", "фунгіцид", "інсектицид". Дізнайтеся в інтернеті або інших джерелах інформації про зміст кожного терміна.
Домашнє завдання : вивчити параграф 34.
Тестування за темою "Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів"
Як правило, білки протягом досить довгого часу зберігають структуру і, отже, фізико-хімічні властивості. Але різка зміна умов, наприклад, внаслідок нагрівання або обробки білка кислотою чи лугом, приводить до втрати четвертинної, третинної і вторинної структур білка, цей процес називаєтьсяденатурацією. Відомий випадок денатурації білка в побуті — приготування курячого яйця, коли під впливом високої температури розчинний у воді прозорий білоковальбумінстає щільним, нерозчинним і непрозорим.
Чинники, які зумовлюють денатурацію білків
Хімічні
Фізичні
-Концентровані кислоти й луги
-Сполуки важких металічних елементів
-Органічні розчинники
-Високі температури
-Ультрафіолетове опромінення
-Рентгенівське й радіоактивне опромінення
Домашнє завдання : Вивчити параграф 33 у підручнику.
УВАГА! У ВАС Є ТІЛЬКИ ОДНА СПРОБА ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 25 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 21 КВІТНЯ 0 20.00
Дата уроку 07.04.2022
Тема: Поняття про амінокислоти. Амінооцтова кислота, її молекулярна та структурна формули, фізичні властивості.
1. Переглянути відео до уроку до 9.33. хв.
2. Виписати в робочий зошит термін "амінокислоти", загальну формулу амінокислот, формули аміно- та карбоксильної групи, правила назв амінокислот, формули і назви деяких амінокислот, фізичні властивості амінокислот.
Домашнє завдання : вивчити конспект.
Дата уроку 07.04.2022
Тема: Контрольна робота № 2 з Т.3.2.
"Оксигеновмісні органічні сполуки"
Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо ваші знання з теми «Оксигеновмісні органічні сполуки" та проведемо контрольну роботу. Девізом нашого уроку стане вислів Володимира Мономаха «Що вмієте, того не забувайте, а чого не знаєте, того навчайтесь»
УВАГА!!!
Любі діти, завдання контрольної роботи на електронній освітній платформі "Всеосвіта". У вас буде тільки 40 хвилин на виконання контрольної роботи і тільки одна спроба проходження тесту.
Яким індикатором не можна виявити кислоту? __________________________________________________
2. Взаємодія оцтової кислоти з металами
кислота + метал = сіль +водень
2СН3СООН + 2Na → 2СН3СООNa + Н2
натрій ацетат
2СН3СООН + Mg → (СН3СОО)2Mg + Н2
магній ацетат
3. Взаємодія оцтової кислоти з оксидами
кислота + оксид металу = сіль + вода
2СН3СООН + CaO → (СН3СОО)2Ca + Н2O
кальцій ацетат
4. Взаємодія оцтової кислоти з основами
(реакція нейтралізації)
кислота + основа = сіль + вода
СН3СООН + KOH → СН3СООK + Н2O
калій ацетат
5. Взаємодія оцтової кислоти з солями
Карбонові кислоти належать до слабких кислот, однак вони сильніші за деякі неорганічні кислоти, наприклад карбонатну.
кислота + сіль = нова сіль + нова кислота
2СН3СООН + Na2CO3 → 2СН3СООNa + Н2O + CO2
натрій ацетат
6. Взаємодія оцтової кислоти зі спиртами
(реакція естерифікації)
кислота + спирт = складний естер + вода
CH3 - COOH + C2H5OH =CH3 - COOC2H5+ H2O
7. Повне окиснення (горіння)
CH3 - COOH + 2O2 = 2H2O + 2CO2
Домашнє завдання: Вивчити параграф 28. Виконати письмово номер 209.
Шановні учні!
Надсилайте виконане завдання на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!
Завдання на 2 урока - 24.02.2022
Тема: Поняття про одноатомні спирти. Метанол, етанол, їхні молекулярні, електронні та структурні формули, фізичні властивості, горіння етанолу. Згубна дія алкоголю на організм людини.
3. Опрацювати матеріал параграфу 26 у підручнику та зробити конспект
за параграфом в робочому зошиті .
Тема: Поняття про багатоатомні спирти: склад, структура, фізичні властивості. Гліцерол.
Необхідно опрацювати параграф 27 в підручнику, а в зошит виписати молекулярну та структурну формули гліцеролу, його фізичні властивості та застосування.
Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо ваші знання з теми «Вуглеводні" та проведемо контрольну роботу. Девізом нашого уроку стане вислів Володимира Мономаха «Що вмієте, того не забувайте, а чого не знаєте, того навчайтесь»
УВАГА!!!
Любі діти, завдання контрольної роботи на google-формі буде відкрито до 20.00 17.02.2022 р. У вас буде тільки одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте свою електронну адресу та своє прізвище та ім'я.
Тема уроку: Вуглеводні в природі. Застосування вуглеводнів.
Мета уроку: довідатися про природні джерела вуглеводнів та деякі їхні властивості
отримати уявлення про склад нафти, природного та супутнього газів, вугілля.
1. Перегляд відео
2. Опрацювати матеріал параграфу 24 у підручнику.
3. Опрацювати новий матеріал за посиланням >>>посилання
4. В робочому зошиті письмово дати відповіді на питання в презентації
(на останніх слайдах).
Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання
на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com
Завдання на 2 урока - 03.02.2022
Тема уроку: Горіння вуглеводнів
Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми ознайомимось з реакціями горіння вуглеводнів, з'ясуємо, як впливає нестача повітря (кисню) на склад продуктів горіння вуглеводнів.
УВАГА! У ВАС Є ТІЛЬКИ ОДНА СПРОБА ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 10 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 2 ЛЮТОГО0 0 20.00
Тема уроку: Поняття про полімери на прикладі
поліетилену. Застосування поліетилену
Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми з'ясуємо, що таке полімер і реакція полімеризації, дізнаємось про властивості поліетилену та його застосування.
1. Переглянути відео до уроку
2. Опрацювати параграф 23 у підручнику та в робочому зошиті виконайте наступне завдання.
Закінчить речення, дайте відповіді на питання:
1. Реакція полімеризації - це _________________________
2. Мономер - це _____________________________________
3. Структурна ланка - це _____________________________
4. Ступінь полімеризації - це __________________________
5. Чим мономер відрізняється від структурної ланки? ____
6. Умови протікання реакцій полімеризації? _____________
7. Чому насиченим вуглеводням не властива реакція полімеризації?
УВАГА! У ВАС Є ТІЛЬКИ ОДНА СПРОБА ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 2 ЛЮТОГО0 0 20.00
Тема уроку: Реакція приєднання для етену й етину (галогенування, гідрування)
Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми дізнаємось про хімічні властивості ненасичених вуглеводнів (алкенів та алкінів), розглянемо реакції галогенування та гідрування ненасичених вуглеводнів
1. Переглянути відео до уроку
2. Зробити конспект в робочому зошиті за відеоматеріалом.
Немає коментарів:
Дописати коментар