Юні друзі!
Вітаю вас на своєму блозі!!!
Запрошую вас на навчання з використанням дистанційних технологій.
Бажаю успіхів!
Моя електронна адреса annaivanchencko462@gmail.com
https://ru.padlet.com/annaivanchencko462/3fwmwbmhvug9dhgx
Дата уроку 25.05.2022 року
Інтерактивна вправа "ДЕРЖАВИ СВІТУ"Виконайте це завдання, відкривши посилання https://learningapps.org/2367310Дорогі мої учні! Дякую за співпрацю.Бажаю Вам мирних літніх канікул.ХАЙ ЩАСТИТЬ! БУДЬТЕ ЗДОРОВІ!
Дата уроку 23.05.2022 року
Інтерактивна вправа "Географічна номенклатура""ВУЛКАНИ СВІТУ"Виконайте це завдання, відкривши посилання https://learningapps.org/22417845
Інтерактивна вправа "Географічна номенклатура""РІЧКИ СВІТУ"Виконайте це завдання, відкривши посилання https://learningapps.org/9616705
1. За
допомогою фізичної карти світу визначте назви географічних об’єктів, зображених
на фрагментах контурної карти, та доповніть підписи під фрагментами.
1. Ніл А Північна Америка
2. Тітікака Б Африка
3. Балхаш В Австралія
4. водоспад Ніагарський Г Євразія
Д
Південна Америка
3. Установіть відповідність між частинами Світового
океану та вказаними обʹєктами:
А внутрішні
моря
1. Дрейка, Маґелланова;
Б окраїнні
моря
2. Аравійське, Охотське;
В протоки 3. Баренцове, Каспійське;
Г
затоки
4. Бенґальська, Біскайська;
5. Чорне, Середземне.
4. Найдовшу (
_________________; їхня найвища вершина називається ____________ .
5. Прочитайте текст і визначте, про яке явище йдеться:
«Фонтан гарячої води й пари,
який періодично викидається на поверхню».
Відповідь
______________________________________________
БАЖАЮ УСПІХІВ!
Дата уроку 18.05.2022 року
Інтерактивна вправа "Географічна номенклатура""ЛІТОСФЕРА, РЕЛЬЄФ"Виконайте це завдання, відкривши посилання https://learningapps.org/8921454
Інтерактивна вправа "Знайти пару""СКЛАД АТМОСФЕРИ"Виконайте це завдання, відкривши посилання https://learningapps.org/16475777
Інтерактивна вправа "Географічна номенклатура""ГІДРОСФЕРА. ОКЕАНИ. МОРЯ. ЗАТОКИ. ПРОТОКИ"Виконайте це завдання, відкривши посилання https://learningapps.org/9374838
Інтерактивна вправа "ПАЗЛ""БІОСФЕРА"Виконайте це завдання, відкривши посилання https://learningapps.org/19514182
ЗАВДАННЯ
Охарактеризуйте географічне положення
річки Амазонка за таким планом:
а) у якій частині якого материка протікає;
б) де бере початок;
в) у якому напрямку тече;
г) куди впадає;
д) головні притоки;
е) які географічні об’єкти розташовані
поруч.
БАЖАЮ УСПІХІВ!
ЗАВДАННЯ
Охарактеризуйте географічне положення
річки Амазонка за таким планом:
а) у якій частині якого материка протікає;
б) де бере початок;
в) у якому напрямку тече;
г) куди впадає;
д) головні притоки;
е) які географічні об’єкти розташовані
поруч.
БАЖАЮ УСПІХІВ!
Дата уроку 16.05.2022 року
План характеристики географічного положення держави:
• в якій півкулі та в якій частині материка розташована держава;
• з якими країнами межує;
• якими морями омивається;
• приблизна протяжність із заходу на схід та з півночі на південь;
• назва столиці та її географічні координати.
Дата уроку 11.05.2022 року
КАРТОГРАФІЧНИЙ ПРАКТИКУМ
Використовуючи карту Європи визначте назви держав, що позначені цифрами та вкажіть їх столиці.
ПОЛІТИЧНА КАРТА ЄВРОПИ
Любі учні, пропоную виконати інтерактивні вправи та цікаві вікторини.
Ви дізнаєтесь багато цікавого.
ЄВРОВІКТОРИНА "ЦІКАВО ПРО ЄВРОПУ"
ІНТЕРАКТИВНА ГРА "УТВОРИ ПАРУ"
Дата уроку 09.05.2022 року
Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо ваші знання з теми «Біосфера. Планета людей"», та проведемо контрольну роботу. Девізом нашого уроку стане вислів Володимира Мономаха «Що вмієте, того не забувайте, а чого не знаєте, того навчайтесь»
УВАГА!!!
Любі діти, завдання контрольної роботи на google-формі буде відкрито до 20.00. У вас буде тільки 40 хвилин на виконання контрольної роботи і тільки одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте свою електронну адресу та своє прізвище та ім'я.
ПОСИЛАННЯ НА КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ
Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграфи 55-64 у підручнику.
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!
Дата уроку 04.05.2022 року
Тема: Зміни складових географічної оболонки людством. Зміни природних комплексів Землі. Забруднення довкілля та його охорона.
1. Перегляньте відео
Дата уроку 02.05.2022 року
Тема: Держави - сусіди України на політичній карті світу.
1. Перегляньте відео
1.2. Опрацюйте § 62 та виконайте наступні завдання:
- - Визначте місце України серед країн світу за площею та населенням серед країн Європи (усно).
Запам'ятайте площу України та її чисельність населення.
(за
даними https://index.minfin.com.ua/
)
Знайдіть їх на карті в атласі або ж розгляньте нижче подану карту:
План характеристики географічного положення держави:
• в якій півкулі та в якій частині материка розташована держава;
• з якими країнами межує;
• якими морями омивається;
• приблизна протяжність із заходу на схід та з півночі на південь;
• назва столиці та її географічні координати.
Дата уроку 27.04.2022 року
Тема: Практична робота № 8. Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав у різних частинах світу та їх столиць.
Мета: визначити найбільші держави світу за площею та чисельністю населення та
вміти знаходити їх на політичній карті світу.
Обладнання для роботи: підручник, зошит; можливість перегляду відео та презентацій.
ХІД РОБОТИ
1. Перегляньте відео
1. 2. Опрацюйте §61 та виконайте наступне завдання:
- запам’ятайте інформацію про найбільші держави світу за площею та чисельністю населення.
Шановні учні!
Сфотографуйте виконану практичну роботу та
відправте фото на мою електронну адресу
Дата уроку 25.04.2022 року
Тема: Найбільші за площею та чисельністю населення держави світу на політичній карті світу.
Найбільші
за територією країни світу
Місце |
Країна |
Регіон |
Площа
(тис. км2) |
1 |
Росія |
Європа,
Азія |
17 075, 4 |
2 |
Канада |
Америка |
9976, 1 |
3 |
Китай |
Азія |
9597 |
4 |
США |
Америка |
9363 |
5 |
Бразилія |
Америка |
8512 |
6 |
Австралія |
Австралія |
7686,9 |
7 |
Індія |
Азія |
3287,6 |
8 |
Аргентина |
Америка |
2766,9 |
9 |
Казахстан |
Азія |
2717,3 |
10 |
Судан |
Африка |
2505,8 |
Найменші за територією країни світу
Місце |
Країна |
Регіон |
Площа (км2) |
1 |
Ватикан |
Європа |
0,44 |
2 |
Монако |
Європа |
2 |
3 |
Науру |
Океанія |
21 |
4 |
Тувалу |
Океанія |
26 |
5 |
Сан-Марино |
Європа |
60 |
6 |
Ліхтенштейн |
Європа |
160 |
7 |
Маршаллові
Острови |
Океанія |
181 |
8 |
Сент-Кітс
і Невіс |
Америка |
269 |
9 |
Мальдіви |
Азія |
300 |
10 |
Гренада |
Америка |
340 |
План характеристики географічного положення держави:
• в якій півкулі та в якій частині
материка розташована держава;
• з якими країнами межує;
• якими морями омивається;
• приблизна протяжність із заходу на схід та з півночі на південь;
• назва столиці та її географічні координати.
Дата уроку 20.04.2022 року
Дата уроку 13.04.2022 року
Дата уроку 11.04.2022 року
Дата уроку 06.04.2022 року
Дата уроку 04.04.2022 року
Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо ваші знання з теми «Гідросфера», та проведемо контрольну роботу. Девізом нашого уроку стане вислів Володимира Мономаха «Що вмієте, того не забувайте, а чого не знаєте, того навчайтесь»
УВАГА!!!
Любі діти, завдання контрольної роботи на google-формі буде відкрито з 12.00 до 12.40. У вас буде тільки 40 хвилин на виконання контрольної роботи і тільки одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте свою електронну адресу та своє прізвище та ім'я.
ПОСИЛАННЯ НА КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ
Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграфи 43-52 у підручнику.
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!
Дата уроку 30.03.2022 року
1. Що таке льодовик Льодовик — природне скупчення льоду на суші. У льодовиках зосереджена найбільша кількість прісної води нашої планети, в них міститься 69 % запасів прісної води на Землі. Льодовики займають близько 10,5 % площі суходолу. Загальна площа сучасних льодовиків сягає близько 16,3 млн км2.
Гляціологія — наука, що вивчає льодовики.
Снігова лінія — це умовна межа, вище від якої температура повітря нижче 0 °С та відбувається накопичення снігового покриву. Льодовики утворюються там, де протягом року снігу випадає більше, ніж встигає його розтанути, тобто вище від снігової лінії.
2. Покривні та гірські льодовики За районами утворення розрізняють гірські та покривні льодовики.
Гірські утворюються на вершинах та схилах гір, гірських долинах. Найбільші гірські льодовики знаходяться в Ѓімалаях, на Памірі, Тянь-Шані.
До покривних належать льодовики Антарктиди, Ѓренландії, деяких інших островів.
Льодовики є на всіх континентах, крім Австралії. На Антарктику припадає 84 % усієї площі зледеніння Землі, на острови Арктики з Ґренландією — 12,5 %. 104
Айсберги — величезні брили льоду, що відкололися від льодовика і плавають в океані.
3. Багаторічна мерзлота
Багаторічна мерзлота — шари мерзлих гірських порід у надрах Землі. Багаторічна мерзлота утворюється в районах із холодним кліматом, де товщі гірських порід не встигають повністю розмерзнутися за теплий період.
Багаторічна мерзлота займає 85 % території Сибіру в Азії. Найміцніший шар багаторічної мерзлоти — 1500 м — знаходиться в центральній частині Середньосибірського плоскогір’я.
Дата уроку 28.03.2022 року
Тема: Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні водойми і водотоки: ставки, водосховища, канали.
Крім річок, найважливішими накопичувачами води на суші є озера, болота, водосховища. Найважливішими водними об’єктами є також болота, які донедавна вважалися непотрібними природними об’єктами. Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь про особливості боліт, штучних водойм, з’ясуєте їхню роль у житті та господарській діяльності людини.
1. Переглянути відео до уроку
- Знайдіть на фізичній карті світу (атлас стор. 16-17) географічні об'єкти, які є рекордами гідросфери, що вказані у 2 -гому СЛАЙДІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ "БОЛОТА". Випишіть їх у робочий зошит з географії.
- В робочому зошиті виконайте вправу "ЩО ЗАЙВЕ" з 3-ого СЛАЙДУ ПРЕЗЕНТАЦІЇ "БОЛОТА".
- Географічна розминка "Де знаходяться об'єкти гідросфери". Знайдіть на фізичній карті світу в атласі (стор.16-17) такі об'єкти : р. Міссісіпі, р. Амазонка, о. Байкал, вдсп. Вікторія, Гудзонова затока, Мексиканська затока, о-ів Гренландія, протока Дрейка, Гібралтарська протока, Гвінейська затока, Червоне море, Аравійське море, Берингова протока. (4,5,6 СЛАЙДИ ПРЕЗЕНТАЦІЇ "БОЛОТА")
- В робочий зошит виписати термін "Болота" (8-й СЛАЙД)
- В робочий зошит виписати класифікацію боліт (9-10 СЛАЙДИ).
- В робочий зошит виписати представників рослинного та тваринного світу боліт. (18-20 СЛАЙДИ)
- Опрацювати та виписати в зошит схему "Значення боліт" (21 СЛАЙД).
Дата уроку 23.03.2022 року
Тема: Озера, їх різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю. Найбільші і найглибші озера земної кулі.
1. Переглянути відео до уроку
— озерній улоговині. Озера належать до водойм з уповільненим стоком або
безстічних. Від моря озеро відрізняється відсутністю зв’язку з океаном.
Озера займають близько 2,1 млн км2 (близько 1,5 % площі суходолу).
Провідним фактором розподілу озер є клімат, тому їх поширення має зональний
характер. В областях вологого клімату озер багато, вони повноводні та прісні.
У посушливих районах озера мілководні, солоні, часто пересихають.
Найбільшим озером світу за площею водної поверхні є Каспійське море (376 тис км2),
- тектонічні
- залишкові
- вулканічні
- лиманні
- загатні
- льодовикові
- карстові
- та інші озера.
«Типи озер за походження озерних улоговин».
|
|
|
|
|
|
Дата уроку 21.03.2022 року
Тема: Води суходолу- поверхневі і підземні. Річка: річкова система, басейн річки, річкова долина. Найдовші, найбільші за площею басейну і найповноводніші річки світу. Живлення, водний режим і робота річок.
1. Переглянути відео до уроку
Дата уроку 16.03.2022 року
Тема: Життя в океанах і морях. Багатства вод світового океану. Океан та людина.
1. Переглянути відео до уроку
Плану-характеристика географічного положення океану
· назва океану;
· в яких півкулях розташований;
· береги яких материків омиває;
· якими протоками з’єднується з іншими океанами;
· великі моря, затоки, острови, півострови;
· середні та максимальні глибини.
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!
Дата уроку 14.03.2022 року
Тема: ВЛАСТИВОСТІ ВОД СВІТОВОГО ОКЕАНУ. РУХИ ВОДИ В СВІТОВОМУ ОКЕАНІ.
1. КАРТОГРАФІЧНИЙ ПРАКТИКУМ "Визначення назв географічних об'єктів гідросфери"
В робочий зошит написати назви географічних об'єктів гідросфери, що зашифровані на карті під відповідними цифрами.
Атлас стор. 16-17, 18-19.
Дата уроку 21.02.2022 року
Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо ваші знання з теми «Атмосфера», та проведемо контрольну роботу. Девізом нашого уроку стане вислів Володимира Мономаха «Що вмієте, того не забувайте, а чого не знаєте, того навчайтесь»
УВАГА!!!
Любі діти, завдання контрольної роботи буде відкритодо до 20.00 21.02.2022 р. У вас буде 45 хвилин на виконання контрольної роботи і тільки одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте своє прізвище та ім'я.
ПОСИЛАННЯ НА КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ
Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграфи 31 - 42 у підручнику.
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!
Дата уроку 16.02.2022 року
Тема: КЛІМАТИЧНІ ПОЯСИ ЗЕМЛІ.
Дата уроку 09.02.2022 року
Тема: Погода, її елементи, мінливість. Характерна погода за сезонами у своїй місцевості. Служба погоди, практичне значення прогнозів погоди.
УРОК ДЛЯ 6-А КЛАСУ (09.00)
Анна Иванченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: ГЕОГРАФІЯ (6-А кл) Тема: ПОГОДА
Время: 9 февр. 2022 09:00 Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/75008478698?pwd=FLhYSWZosYeZ_BWX5sv2pl0i40Pq1i.1
Идентификатор конференции: 750 0847 8698
Код доступа: FEF99d
Дата уроку 07.02.2022 року
Тема: Опади, що випадають з хмар та з повітря, їх види, вимірювання. Карта розподілу опадів.
Анна Иванченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: ГЕОГРАФІЯ (6 клас) АТМОСФЕРНІ ОПАДИ
Время: 7 февр. 2022 09:00 Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/76193253157?pwd=Pp2XEe6Vg3IfOqyGPQ0mBNCGIJB2l9.1
Идентификатор конференции: 761 9325 3157
Код доступа: t5wFxN
Дата уроку 02.02.2022 року
Тема: Хмари і туман, відмінності в їх утворенні. Форми хмар, хмарність.
1. Переглянути відео до уроку.
Назва | Висота утворення | Зовнішній вигляд | Які опади приносять | Яку погоду передвіщають |
Дата уроку 31.01.2022 року
Інтерактивна вправа "Знайти пару""СКЛАД АТМОСФЕРИ"Виконайте це завдання, відкривши посилання https://learningapps.org/16475777
Інтерактивна вправа "Знайти слова""ВІТЕР"Виконайте це завдання, відкривши посилання https://learningapps.org/10323754
Дата уроку 26.01.2022 року
Дата уроку 07.05.2021 року
Дата уроку: 22.01.2021
Тема: Розв'язування задач на зміну температури
повітря й атмосферного тиску з висотою.
Анна Иванченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: ГЕОГРАФІЯ 6 кл
Время: 22 янв. 2021 11:00 Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/73856119019?pwd=dFI4WUlDUzZ2bkUranNubldMTDVlZz09
Идентификатор конференции: 738 5611 9019
Код доступа: BV1csa
Дата уроку: 18.01.2021
Тема: Атмосферний тиск: причини і наслідки його зміни в тропосфері. Вимірювання атмосферного тиску.
Анна Иванченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: ГЕОГРАФІЯ 6А кл
Время: 18 янв. 2021 12:00 Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/71892359449?pwd=SEtjSkphVDViRDZWeU5tRSs2SUdCQT09
Идентификатор конференции: 718 9235 9449
Код доступа: 3RqrMj
Дата уроку: 15.01.2021
Тема: Температура повітря, причини її коливання. Кліматична карта.
Анна Иванченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: ГЕОГРАФІЯ 6 кл
Время: 15 янв. 2021 13:00 Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/72090444601?pwd=bWg3T0xCLzNnU2RSSFJoMml2OXhwZz09
Идентификатор конференции: 720 9044 4601
Код доступа: D0E0aN
Дата уроку: 11.01.2021
Тема: Будова атмосфери, властивості повітря в тропосфері.
Анна Иванченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: БУДОВА АТМОСФЕРИ (6-А кл.)
Время: 11 янв. 2021 13:00 Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/72877471466?pwd=TjU0UlErWmdiQUV5OHZJYUxYT0ZDUT09
Идентификатор конференции: 728 7747 1466
Код доступа: hY6vYw
Дата уроку: 13.11.2020
Тема: Правила відліку географічної широти і географічної довготи.
Анна Иванченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Моя конференция
Время: 13 ноя 2020 12:30 Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/74876084066?pwd=L2VnNmhFRGsvMlpkRjVmMVFxU1pxUT09
Идентификатор конференции: 748 7608 4066
Код доступа: bq49xL
Дата уроку: 09.11.2020
Тема: Градусна сітка на глобусі й географічній карті.
В рамках класної роботи опрацювати параграфи 16.
Виписати в робочий зошит визначення: меридіани, паралелі, екватор, нульовий меридіан, градусна сітка.
Переглянути відео до уроку
Шановні учні!
Сфотографуйте виконану класну роботу та
відправте фото на мою електронну адресу
Дата уроку: 16.10.2020
Тема: Практична робота № 1.
"Розв'язування задач з використанням різних видів масштабу".
Переглянути відео до уроку та повторити параграф 11 у підручнику.
Дата уроку: 12.10.2020
Тема: Масштаб та його види.
В рамках класної роботи опрацювати параграф 11.
Виписати в робочий зошит визначення: масштаб, лінійний масштаб, числовий масштаб та іменований масштаб.
Перегляд відео "Як перевести числовий масштаб в іменований."
Перегляд відео "Як перевести іменований масштаб в числовий."
Шановні учні!
Немає коментарів:
Дописати коментар