6 клас

           

Юні  друзі!
Вітаю вас на своєму  блозі!!!
Запрошую вас на навчання  з використанням дистанційних технологій.
Бажаю успіхів!

Моя електронна адреса annaivanchencko462@gmail.com   

ДО   УВАГИ!!!
Всі  матеріали з навчальної практики
розташовані за посиланням

                   https://ru.padlet.com/annaivanchencko462/3fwmwbmhvug9dhgx


                                Дата уроку 25.05.2022 року

Тема: Підсумковий урок "Країна"Географія""
Доброго ранку , мої дорогі учні. У нас сьогодні останній урок географії у 6 класі. Сьогодні пропоную  вирушити у віртуальну подорож дивовижними місцями нашої планети.

Наша планета має безліч красивих та дивовижних місць, які вражають своєю величчю. Майже в кожній країні світу є дивовижні куточки природи, якими варто помилуватися. Деякі стали справжніми світовими знаменитостями. На нашій планеті існує безліч чудових місць, над красою яких природа трудилася тисячоліттями, а часом і десятками мільйонів років.

Перегляньте відео. Вам буде цікаво оглянути найкращі з таких місць.


Інтерактивна вправа "ДЕРЖАВИ  СВІТУ"
Виконайте це завдання, відкривши посилання https://learningapps.org/2367310
Дорогі мої учні! Дякую за співпрацю.
Бажаю Вам мирних літніх канікул.ХАЙ  ЩАСТИТЬ! БУДЬТЕ  ЗДОРОВІ!

                              Дата уроку 23.05.2022 року

Тема: Систематизація і узагальнення знань 
 з Т.4. "Оболонки   Землі".
Шановні учні, на сьогоднішньому уроці, ми повторимо та  систематизуємо ваші  знання з вивчених тем. Будемо  розвивати практичні навички застосовувати набутих знань для розв’язання конкретних завдань, аналізувати, робити висновки; виховувати відповідальність за наслідки людського впливу на природу

Інтерактивна вправа "Географічна номенклатура"
"ВУЛКАНИ   СВІТУ"
Виконайте це завдання, відкривши посилання  https://learningapps.org/22417845

Інтерактивна вправа "Географічна номенклатура"
"РІЧКИ   СВІТУ"
Виконайте це завдання, відкривши посилання  https://learningapps.org/9616705

В робочому зошиті виконайте наступні завдання:

1. За допомогою фізичної карти світу визначте назви географічних об’єктів, зображених на фрагментах контурної карти, та доповніть підписи під фрагментами.   

2.     Установіть відповідність між назвами географічних  об'єктів та їх             положенням на    материках:

                 1.    Ніл                                                                А Північна Америка

2.    Тітікака                                                         Б Африка

   3.    Балхаш                                                          В Австралія

4.    водоспад Ніагарський                                 Г Євразія

                                                                                              Д Південна Америка

3. Установіть відповідність між частинами Світового океану та вказаними обʹєктами:

       А  внутрішні моря                                          1. Дрейка, Маґелланова;

       Б  окраїнні моря                                             2. Аравійське, Охотське;

       В  протоки                                                      3. Баренцове, Каспійське;

       Г  затоки                                                         4. Бенґальська, Біскайська;

                                                                                5. Чорне, Середземне.

4. Найдовшу (15 000 км) гірську систему на суходолі утворюють гори  

  _________________; їхня найвища вершина називається ____________ .

5. Прочитайте текст і визначте, про яке явище йдеться:

«Фонтан гарячої води й пари, який періодично викидається на поверхню».

Відповідь ______________________________________________

                                БАЖАЮ  УСПІХІВ!

 

                                Дата уроку 18.05.2022 року

Тема: Систематизація і узагальнення знань 
 з Т.4. "Оболонки   Землі".
Шановні учні, на сьогоднішньому уроці, ми повторимо та  систематизуємо ваші  знання з вивчених тем. Будемо  розвивати практичні навички застосовувати набутих знань для розв’язання конкретних завдань, аналізувати, робити висновки; виховувати відповідальність за наслідки людського впливу на природу

Інтерактивна вправа "Географічна номенклатура"
"ЛІТОСФЕРА, РЕЛЬЄФ"
Виконайте це завдання, відкривши посилання  https://learningapps.org/8921454

Інтерактивна вправа "Знайти пару"
"СКЛАД   АТМОСФЕРИ"
Виконайте це завдання, відкривши посилання  https://learningapps.org/16475777

Інтерактивна вправа "Географічна номенклатура"
"ГІДРОСФЕРА. ОКЕАНИ. МОРЯ. ЗАТОКИ. ПРОТОКИ"
Виконайте це завдання, відкривши посилання  https://learningapps.org/9374838

Інтерактивна вправа "ПАЗЛ"
"БІОСФЕРА"
Виконайте це завдання, відкривши посилання https://learningapps.org/19514182

ЗАВДАННЯ 

Охарактеризуйте географічне положення річки Амазонка за таким планом:

а) у якій частині якого материка протікає;

б) де бере початок;

в) у якому напрямку тече;

г) куди впадає;

д) головні притоки;

е) які географічні об’єкти розташовані поруч.     

                                  БАЖАЮ  УСПІХІВ!

                          Дата уроку 16.05.2022 року

Тема: Систематизація і узагальнення знань 
 з Т.4. "Планета  людей".

ЗАВДАННЯ 

За  політичною картою світу  зробіть  характеристику  географічного положення  Канади.

    План характеристики географічного положення держави:

• в якій півкулі та в якій частині материка розташована держава;

• з якими країнами межує;

• якими морями омивається;

• приблизна протяжність із заходу на схід та з півночі на південь;

• назва столиці та її географічні координати.   

Домашнє завдання : повторити параграфи 61-62 у підручнику.
Тестування за темою
 "ДЕРЖАВИ СВІТУ" 
Використайте цей код, відкривши посилання 
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 35  ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 17  ТРАВНЯ  0  20.00

                               Дата уроку 11.05.2022 року

Тема: Систематизація і узагальнення знань 
 з Т.4. "Планета  людей".

КАРТОГРАФІЧНИЙ  ПРАКТИКУМ

Використовуючи карту Європи визначте назви держав, що позначені цифрами та вкажіть їх столиці.

КОНТУРНА КАРТА

ПОЛІТИЧНА  КАРТА  ЄВРОПИ


Любі учні, пропоную виконати інтерактивні вправи та цікаві вікторини. 

Ви дізнаєтесь багато цікавого.

ЄВРОВІКТОРИНА "ЦІКАВО ПРО ЄВРОПУ"

ІНТЕРАКТИВНА  ГРА "УТВОРИ ПАРУ" 

"ВІДКРИЙ ДЛЯ  СЕБЕ ЄВРОПУ"

Домашнє завдання : повторити параграфи 61-62 у підручнику.
Тестування за темою
 "ДЕРЖАВИ СВІТУ" 
Використайте цей код, відкривши посилання 
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 25  ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 15  ТРАВНЯ  0  20.00

                            Дата уроку 09.05.2022 року

Тема: Контрольна робота з Т.3.4. "Біосфера та грунти. Природні комплекси" та з Т.4. "Планета  людей".

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо ваші знання з теми «Біосфера. Планета людей"»,  та проведемо контрольну роботу. Девізом нашого уроку стане вислів Володимира Мономаха «Що вмієте, того не забувайте, а чого не знаєте, того навчайтесь» 

УВАГА!!! 

Любі діти, завдання контрольної роботи на google-формі буде відкрито  до 20.00. У вас буде тільки 40 хвилин на виконання контрольної роботи і тільки одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте свою електронну адресу та своє прізвище та ім'я.

ПОСИЛАННЯ НА КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ

Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграфи 55-64 у підручнику.

                                                               БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

                           Дата уроку 04.05.2022 року

               Тема: Зміни  складових  географічної  оболонки  людством. Зміни  природних  комплексів Землі. Забруднення  довкілля  та його  охорона.

1. Перегляньте відео

2. Опрацюйте § 63-64 у підручнику .

Домашнє завдання : читати параграфи 63-64, повторити параграф 57.
Тестування за темою
 "Зміни  складових  географічної  оболонки  людством. Зміни  природних  комплексів Землі. Забруднення  довкілля  та його  охорона.

Використайте цей код, відкривши посилання 
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 30  ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 9  ТРАВНЯ  0  20.00

                                Дата уроку 02.05.2022 року

               Тема: Держави -  сусіди  України на політичній карті  світу.

1. Перегляньте відео



1.2. Опрацюйте § 62 та виконайте наступні завдання:

-   -    Визначте місце України серед країн світу за площею та населенням серед країн Європи (усно).  

    Запам'ятайте площу України та її чисельність населення.

 Станом на 01.03.2020 року чисельність населення України41,8 млн.чол.

(за даними  https://index.minfin.com.ua/ )

 -      Визначте, з якими державами межує Україна? Скільки їх?

 Знайдіть їх на карті в атласі або ж розгляньте нижче подану карту:

 


 ЗАВДАННЯ 

За  політичною картою світу  зробіть  характеристику  географічного положення  України.

    План характеристики географічного положення держави:

• в якій півкулі та в якій частині материка розташована держава;

• з якими країнами межує;

• якими морями омивається;

• приблизна протяжність із заходу на схід та з півночі на південь;

• назва столиці та її географічні координати.   

Домашнє завдання : читати параграф 62.
Тестування за темою
 "Держави -  сусіди  України на політичній карті  світу" 
Використайте цей код, відкривши посилання 
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 40  ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 3  ТРАВНЯ  0  20.00

                             Дата уроку 27.04.2022 року

       Тема: Практична  робота № 8. Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав у різних частинах світу та їх столиць.

Мета: визначити найбільші держави світу за площею та чисельністю населення та

 вміти знаходити їх на політичній карті світу.

 Обладнання для роботи: підручник, зошит; можливість перегляду відео та презентацій.

                                               ХІД  РОБОТИ

1. Перегляньте відео

1.    2. Опрацюйте §61 та виконайте наступне   завдання:

-      запам’ятайте  інформацію про найбільші держави світу за площею та чисельністю населення. 

ЗАВДАННЯ 

Використовуючи контурні карти, які подані нижче, визначте назви країн, що позначені

цифрами та запишіть їх у зошит, вказавши столицю держави.

Шановні учні!
Сфотографуйте  виконану практичну роботу та 
відправте фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com

                  

  Дата уроку 25.04.2022 року

             Тема: Найбільші за площею  та чисельністю населення                                            держави світу на політичній  карті світу.

1. Переглянути відео до уроку.
2. Опрацювати параграф 61  в підручнику . 

3. Картографічний практикум 
"Позначення на політичній карті світу назв  держав "
Виконайте це завдання, відкривши посилання

4. Запиши в робочий зошит таблицю 1-2.

                                                            Найбільші за територією країни світу

Місце

Країна

Регіон

Площа (тис. км2)

1

Росія

Європа, Азія

17 075, 4

2

Канада

Америка

9976, 1

3

Китай

Азія

9597

4

США

Америка

9363

5

Бразилія

Америка

8512

6

Австралія

Австралія

7686,9

7

Індія

Азія

3287,6

8

Аргентина

Америка

2766,9

9

Казахстан

Азія

2717,3

10

Судан

Африка

2505,8

                                 Найменші за територією країни світу

Місце

Країна

Регіон

Площа (км2)

1

Ватикан

Європа

0,44

2

Монако

Європа

2

3

Науру

Океанія

21

4

Тувалу

Океанія

26

5

Сан-Марино

Європа

60

6

Ліхтенштейн

Європа

160

7

Маршаллові Острови

Океанія

181

8

Сент-Кітс і Невіс

Америка

269

9

Мальдіви

Азія

300

10

Гренада

Америка

340

ЗАВДАННЯ 

За  політичною картою світу  зробіть  характеристику  географічного положення  Бразилії.

    План характеристики географічного положення держави:

• в якій півкулі та в якій частині материка розташована держава;

• з якими країнами межує;

• якими морями омивається;

• приблизна протяжність із заходу на схід та з півночі на південь;

• назва столиці та її географічні координати.   

Домашнє завдання : читати параграф 61.
Тестування за темою "НАЙБІЛЬШІ  ДЕРЖАВИ  СВІТУ" 
Використайте цей код, відкривши посилання 
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 25  ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 26  КВІТНЯ  0  20.00

 Дата уроку 20.04.2022 року

Тема: Населення Землі. Людські раси.
Переглянути відео до уроку.




В рамках класної  роботи опрацювати параграф  60 в підручнику. 
В робочий зошит виписати терміни: чисельність населення, розміщення населення, густота населення, людські раси.
Домашнє завдання : читати параграф 60.
Тестування за темою "Населення Землі. Людські раси" 
Використайте цей код, відкривши посилання 
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15  ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 25  КВІТНЯ  0  20.00

 

                            Дата уроку 18.04.2022 року
Тема: Природні  зони Землі, їх особливості.
1. Переглянути відео до уроку.

2. В рамках класної  роботи опрацювати параграф  58 в підручнику. 
3. В робочий зошит виписати назви  природних зон світу, які змінюються з півночі на південь.
4. Користуючись картою природних зон в атласі, випишіть представників тваринного і рослинного світу, які характерні для природних зон степу та саванни.
Домашнє завдання : читати параграф 58.
ТЕСТУВАННЯ "Природні  зони Землі"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 25  ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 20 КВІТНЯ  0  20.00

                           Дата уроку 13.04.2022 року

Тема:Природні комплекси (ландшафти) як наслідок взаємозв'язків компонентів природи. Географічна оболонка - найбільший природний комплекс Землі, її межі, властивості.
1. Переглянути відео до уроку.
2. Опрацювати параграф 57  в підручнику . 

3. Запиши в робочий зошит нові поняття з теми.
1. Поняття про природні компоненти та природний комплекс
 Аналіз схеми «Природний комплекс» 
Природний комплекс — сполучення компонентів (складових частин) природи, які взаємодіють між собою та утворюють єдину систему. До компонентів природного комплексу відносять повітря атмосфери, води гідросфери, рельєф і гірські породи літосфери, ґрунти і живі організми.

 2. Географічна оболонка — найбільший природний комплекс Землі Географічна оболонка — цілісна і безперервна оболонка Землі, що включає в себе нижню частину атмосфери, верхню — літосфери, усю гідросферу і всю біосферу. Потужність географічної оболонки становить близько 40 км, цей найтонший шар (1 % від усього об’єму Землі), на думку вчених, є найбільш складно улаштованою частиною нашої планети. 

3. Закономірності географічної оболонки: цілісність і ритмічність 
Цілісність — найважливіша географічна закономірність, заснована на тісному взаємозв’язку і взаємозалежності компонентів географічної оболонки. Зміна одного компонента неминуче призводить до зміни інших і географічної оболонки в цілому. Наприклад: вирубування лісу призводить до зниження рівня підземних вод, зміни умов зволоження, теплового й вітрового режиму. Це, у свою чергу, спричиняє зміну ґрунтового і рослинного покриву, тваринного світу. Ритмічність природних процесів — закономірна повторюваність у часі природних процесів і явищ у географічної оболонці. Наприклад: добовий період обертання Землі навколо своєї осі та річний період обертання навколо Сонця, періоди гороутворення, що повторюються через тривалі проміжки, зміни сонячної активності та клімату, періоди спостереження і сон у живих організмів (і людини в тому числі).

Домашнє завдання : читати параграф 57.
ТЕСТУВАННЯ "Природні  комплекси"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15  ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 18 КВІТНЯ  0  20.00

                                Дата уроку 11.04.2022 року

Тема:Властивості Ґрунтів. Грунтовий покрив, карта Ґрунтів.
Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми дізнаємось про властивості грунту, що таке грунтовий покрив, як людина впливає на біосферу та грунти.


Переглянути відео до уроку.



В рамках класної  роботи опрацювати параграф  56 в підручнику. 
В робочий зошит виписати визначення термінів грунт, грунтознавство, родючість, чинники грунтоутворення, грунтовий покрив та виписати в зошит типи грунтів. 

Домашнє завдання : читати параграф 56.
ТЕСТУВАННЯ "Властивості грунтів"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15  ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 13 КВІТНЯ  0  20.00

                            Дата уроку 06.04.2022 року

Тема: Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі.
Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми сформуємо поняття про біосферу та її складові, навчимося визначати і пояснювати закономірності поширення живих організмів.
Картографічний практикум 
"Позначення на карті географічних об'єктів гідросфери"
Виконайте це завдання, відкривши посилання

Переглянути відео до уроку.


В рамках класної  роботи опрацювати параграф  55 в підручнику. 
В робочий зошит виписати визначення термінів біосфера, середовище життя, природні екосистеми. 
Відповісти письмово  на питання: 
- межі біосфери;
-Наведіть приклади взаємодії двох оболонок: біосфе­ра — атмосфера; біосфера — гідросфера; біосфера — літосфера.

Домашнє завдання : читати параграф 55.
ТЕСТУВАННЯ "Складові біосфери"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 20  ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 10 КВІТНЯ  0  20.00


                         Дата уроку 04.04.2022 року

Тема: Систематизація і узагальнення знань з Т.3.3. "ГІДРОСФЕРА"

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо ваші знання з теми «Гідросфера»,  та проведемо контрольну роботу. Девізом нашого уроку стане вислів Володимира Мономаха «Що вмієте, того не забувайте, а чого не знаєте, того навчайтесь» 

УВАГА!!! 

Любі діти, завдання контрольної роботи на google-формі буде відкрито з 12.00 до 12.40. У вас буде тільки 40 хвилин на виконання контрольної роботи і тільки одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте свою електронну адресу та своє прізвище та ім'я.

ПОСИЛАННЯ НА КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ

Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграфи 43-52 у підручнику.

                                                               БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

                                      Дата уроку 30.03.2022 року

Тема: Льодовики-багаторічні скупчення льоду. 
Особливості утворення і поширення льодовиків.
 Багаторічна мерзлота-підземне зледеніння. 
Утворення і поширення багаторічної  мерзлоти.

Картографічний практикум 
"Позначення на карті річок та озер"
Виконайте це завдання, відкривши посилання  https://learningapps.org/4844688

1. Переглянути відео до уроку.

2. Опрацювати параграф  52 в підручнику . 

3. Запиши в робочий зошит нові поняття з теми.

1. Що таке льодовик Льодовик — природне скупчення льоду на суші. У льодовиках зосереджена найбільша кількість прісної води нашої планети, в них міститься 69 % запасів прісної води на Землі. Льодовики займають близько 10,5 % площі суходолу. Загальна площа сучасних льодовиків сягає близько 16,3 млн км2. 

Гляціологія — наука, що вивчає льодовики. 

Снігова лінія — це умовна межа, вище від якої температура повітря нижче 0 °С та відбувається накопичення снігового покриву. Льодовики утворюються там, де протягом року снігу випадає більше, ніж встигає його розтанути, тобто вище від снігової лінії. 

2. Покривні та гірські льодовики За районами утворення розрізняють гірські та покривні льодовики. 

Гірські утворюються на вершинах та схилах гір, гірських долинах. Найбільші гірські льодовики знаходяться в Ѓімалаях, на Памірі, Тянь-Шані. 

До покривних належать льодовики Антарктиди, Ѓренландії, деяких інших островів. 

Льодовики є на всіх континентах, крім Австралії. На Антарктику припадає 84 % усієї площі зледеніння Землі, на острови Арктики з Ґренландією — 12,5 %. 104 

Айсберги — величезні брили льоду, що відкололися від льодовика і плавають в океані. 

3. Багаторічна мерзлота

 Багаторічна мерзлота — шари мерзлих гірських порід у надрах Землі. Багаторічна мерзлота утворюється в районах із холодним кліматом, де товщі гірських порід не встигають повністю розмерзнутися за теплий період

Багаторічна мерзлота займає 85 % території Сибіру в Азії. Найміцніший шар багаторічної мерзлоти — 1500 м — знаходиться в центральній частині Середньосибірського плоскогір’я.

Домашнє завдання:     вивчити  параграф 52.
ТЕСТУВАННЯ "Льодовики. Багаторічна мерзлота"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 25  ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 3 КВІТНЯ  0  20.00




Дата уроку 28.03.2022 року

Тема: Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні водойми і водотоки: ставки, водосховища, канали.

     Крім річок, найважливішими накопичувачами води на суші є озера, болота, водосховища. Найважливішими водними об’єктами є також болота, які донедавна вважалися непотрібними природними об’єктами. Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь про особливості боліт, штучних водойм, з’ясуєте їхню роль у житті та господарській діяльності людини.

1. Переглянути відео до уроку


2.
Опрацювати новий матеріал  за посиланням      ПРЕЗЕНТАЦІЯ "БОЛОТА"
  1. Знайдіть на  фізичній карті світу (атлас стор. 16-17) географічні об'єкти, які є рекордами гідросфери, що вказані у  2 -гому СЛАЙДІ  ПРЕЗЕНТАЦІЇ "БОЛОТА". Випишіть їх у робочий зошит з географії.
  2.  В робочому зошиті виконайте вправу "ЩО ЗАЙВЕ"  з 3-ого СЛАЙДУ ПРЕЗЕНТАЦІЇ "БОЛОТА".
  3. Географічна розминка "Де знаходяться об'єкти гідросфери".                                  Знайдіть на фізичній карті світу в атласі (стор.16-17) такі об'єкти : р. Міссісіпі,  р. Амазонка, о. Байкал, вдсп. Вікторія, Гудзонова затока, Мексиканська затока, о-ів Гренландія, протока Дрейка, Гібралтарська протока, Гвінейська затока, Червоне море, Аравійське море, Берингова протока.                                               (4,5,6 СЛАЙДИ ПРЕЗЕНТАЦІЇ "БОЛОТА") 
  4. В робочий зошит виписати термін "Болота" (8-й СЛАЙД)
  5. В робочий зошит виписати класифікацію боліт (9-10 СЛАЙДИ).
  6.  В робочий зошит виписати представників рослинного та тваринного світу боліт. (18-20 СЛАЙДИ)
  7. Опрацювати та виписати в зошит схему "Значення боліт" (21 СЛАЙД).
3. Запиши в робочий зошит нові поняття з теми.
Серед штучних водойм розрізняють водосховища та ставки. 
Водосховища — великі штучні водойми. Їх створюють у руслах річок за допомогою греблі з метою створення великих запасів води, для врегулювання річкового стоку, роботи ГЕС, судноплавства.

Ставки — штучні водойми невеликих розмірів. До водотоків зі штучним русло відносять судноплавні канали та зрошувальні канали. Судноплавні канали з’єднують різні річкові басейни, утворюючи водну транспортну систему (наприклад, Волго-Балтійський канал). Зрошувальні канали забезпечують водою посушливі сільськогосподарські райони. 

Домашнє завдання:     вивчити  параграф 51.
ТЕСТУВАННЯ "БОЛОТА. ШТУЧНІ  ВОДОЙМИ."
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15  ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 29 БЕРЕЗНЯ  0  20.00

Дата уроку 23.03.2022 року

Тема: Озера, їх різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю. Найбільші і найглибші озера земної кулі.

1. Переглянути відео до уроку

2. Опрацювати параграф 50 в підручнику. 

3. Запиши в робочий зошит нові поняття з теми.
  Що таке озеро?
 Озеро — водойма, яка утворилася в природному заглибленні суходолу
 — озерній улоговині. Озера належать до водойм з уповільненим стоком або
 безстічних. Від моря озеро відрізняється відсутністю зв’язку з океаном. 
Озера займають близько 2,1 млн км2 (близько 1,5 % площі суходолу). 
Провідним фактором розподілу озер є клімат, тому їх поширення має зональний 
характер. В областях вологого клімату озер багато, вони повноводні та прісні. 
У посушливих районах озера мілководні, солоні, часто пересихають. 
Найбільшим озером світу за площею водної поверхні є Каспійське море (376 тис км2), 
а найглибшим — озеро Байкал (1620 м).
 Типи озер
За походженням озерної улоговини виділяють:
  • тектонічні
  • залишкові
  •  вулканічні
  • лиманні
  •  загатні
  • льодовикові
  • карстові 
  • та інші озера. 
ЗАВДАННЯ    Робота з підручником стор.180 
Заповнити таблицю у зошитах.

                                  «Типи озер за походження озерних улоговин».

 ВИДИ    ОЗЕР

 УТВОРЕННЯ  УЛОГОВИНИ

 ПРИКЛАДИ

 

 

 


Домашнє завдання:     вивчити  параграф 50
КАРТОГРАФІЧНИЙ  ПРАКТИКУМ
"Практична робота № 6.Позначення на контурній карті назв океанів, морів, проток, заток, островів, річок, озер."
Виконайте  цей картографічний практикум , відкривши посилання 
https://vseosvita.ua/test/start/sgw510

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 60 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 27 БЕРЕЗНЯ  0  20.00

Дата уроку 21.03.2022 року

Тема: Води суходолу- поверхневі і підземні. Річка: річкова система, басейн річки, річкова долина. Найдовші, найбільші за площею басейну і найповноводніші річки світу. Живлення, водний режим і робота річок.

1. Переглянути відео до уроку


2. В рамках класної  роботи опрацювати параграфи 48-49 в підручнику. 
3. В робочий зошит виписати терміни: річка, витік, гирло, річкова система, 
    річковий басейн, вододіл, річкова долина, русло річки, заплава, тераса,
     робота річок, типи живлення річок, повінь, паводок, межень, льодостав.
   
Домашнє завдання:     вивчити  параграфи 48-49
Тестування "ВОДИ СУХОДОЛУ. РІЧКИ."
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 
https://vseosvita.ua/test/start/fhj166
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 20 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 22 БЕРЕЗНЯ  0  20.00

Дата уроку 16.03.2022 року

Тема: Життя в океанах і морях. Багатства вод світового океану. Океан та людина.

1. Переглянути відео до уроку

2. В рамках класної  роботи опрацювати параграф 47 в підручнику. 
3. В робочий зошит виписати терміни:планктон, нектон, бентос.
4. В робочому зошиті скласти план-характеристику географічного положення океану. Всіх чотирьох.
Тихого, Атлантичного, Індійського та Північного Льодовитого океанів.

 Плану-характеристика географічного положення океану

·      назва океану;

·      в яких півкулях розташований;

·      береги яких материків омиває;

·      якими протоками з’єднується з іншими океанами;

·      великі моря, затоки, острови, півострови;

·      середні та максимальні глибини.

  БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

Дата уроку 14.03.2022 року

Тема: ВЛАСТИВОСТІ  ВОД  СВІТОВОГО ОКЕАНУ. РУХИ ВОДИ  В СВІТОВОМУ  ОКЕАНІ.

1. КАРТОГРАФІЧНИЙ  ПРАКТИКУМ "Визначення назв географічних об'єктів гідросфери"

В робочий зошит написати назви географічних об'єктів гідросфери, що зашифровані на карті під відповідними цифрами.

Атлас стор. 16-17, 18-19.

2. Переглянути відео до уроку




3. В рамках класної  роботи опрацювати параграфи  45-46 в підручнику. 
4. В робочий зошит виписати терміни:солоність, проміле, вітрові хвилі, морські течії, цунамі.
Домашнє завдання : вивчити параграфи 45-46.
ТЕСТУВАННЯ "ВЛАСТИВОСТІ  ВОД  СВІТОВОГО ОКЕАНУ"
Виконайте  це завдання  , відкривши посилання 
                                  БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!



                                        Дата уроку 21.02.2022 року

Тема: Систематизація і узагальнення знань з Т.3.2. "АТМОСФЕРА"

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо ваші знання з теми «Атмосфера»,  та проведемо контрольну роботу. Девізом нашого уроку стане вислів Володимира Мономаха «Що вмієте, того не забувайте, а чого не знаєте, того навчайтесь» 

УВАГА!!! 

Любі діти, завдання контрольної роботи  буде відкритодо до  20.00  21.02.2022 р. У вас буде 45 хвилин на виконання контрольної роботи і  тільки  одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте  своє прізвище та ім'я.

ПОСИЛАННЯ НА КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ

Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграфи 31 - 42  у підручнику.

                                                               БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

Дата уроку 16.02.2022 року

Тема: КЛІМАТИЧНІ  ПОЯСИ  ЗЕМЛІ.

1. Переглянути відео до уроку

2. Опрацювати новий матеріал  за посиланням 
ПРЕЗЕНТАЦІЯ "КЛІМАТИЧНІ ПОЯСИ ЗЕМЛІ"
3. Зробити конспект в робочому зошиті за слайдами презентації

Домашнє завдання : повторити  параграф 41.
ТЕСТУВАННЯ "КЛІМАТИЧНІ ПОЯСИ  ЗЕМЛІ"
Виконайте  це завдання  , відкривши посилання 
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 20 ЛЮТОГО  0  20.00
Дата уроку 14.02.2022 року
Тема: Клімат та основні кліматотвірні чинники.

Чекаю 6-А клас на платформі ZOOM 0 09.00

Чекаю 6-Б клас на платформі ZOOM 0 10.00
Ідентифікатор та код конференції надішлю перед уроком у групу класу у Viber.

Домашнє завдання : вивчити параграф 41.
ТЕСТУВАННЯ "КЛІМАТОТВІРНІ  ЧИННИКИ"
Виконайте  це завдання  , відкривши посилання 
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 15  ЛЮТОГО  0  20.00

Дата уроку 09.02.2022 року

Тема: Погода, її елементи, мінливість. Характерна погода за сезонами у своїй місцевості. Служба погоди, практичне значення прогнозів погоди.

УРОК  ДЛЯ  6-А  КЛАСУ (09.00)

Анна Иванченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: ГЕОГРАФІЯ (6-А кл) Тема: ПОГОДА

Время: 9 февр. 2022 09:00 Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/75008478698?pwd=FLhYSWZosYeZ_BWX5sv2pl0i40Pq1i.1

Идентификатор конференции: 750 0847 8698

Код доступа: FEF99d

УРОК  ДЛЯ  6-Б  КЛАСУ (10.00)
Анна Иванченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: ГЕОГРАФІЯ (6-Б кл.) Тема: ПОГОДА
Время: 9 февр. 2022 10:00 Киев

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 761 6214 1515
Код доступа: 5n85Ym


Домашнє завдання:     вивчити  параграфи 39-40
Тестування "ПОГОДА"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 
https://vseosvita.ua/test/start/tvj997

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 20 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 13  ЛЮТОГО  0  20.00


 Дата уроку 07.02.2022 року

Тема: Опади, що випадають з хмар та з повітря, їх види, вимірювання. Карта розподілу опадів.

Анна Иванченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: ГЕОГРАФІЯ (6 клас) АТМОСФЕРНІ  ОПАДИ

Время: 7 февр. 2022 09:00 Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/76193253157?pwd=Pp2XEe6Vg3IfOqyGPQ0mBNCGIJB2l9.1

Идентификатор конференции: 761 9325 3157

Код доступа: t5wFxN


Домашнє завдання:     вивчити  параграф 38
Тестування "АТМОСФЕРНІ   ОПАДИ"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 
https://vseosvita.ua/test/start/nnh469
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 25 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 8 ЛЮТОГО  0  20.00

 Дата уроку 02.02.2022 року

Тема: Хмари і туман, відмінності в їх утворенні. Форми хмар, хмарність.

1. Переглянути відео до уроку.



2. В рамках класної  роботи опрацювати параграф  37 в підручнику. 
3. В робочий зошит виписати терміни: хмари, туман, хмарність.
4. Опрацювати новий матеріал за посиланнямПРЕЗЕНТАЦІЯ 
5. ЗАВДАННЯ
Заповнити таблицю у зошитах.

Назва 

Висота утворення

Зовнішній вигляд

Які опади приносять

Яку погоду передвіщають

 ПЕРИСТІ

 

 

 

 

 ШАРУВАТІ

 

 

 

 

 КУПЧАСТІ

 

 

 

 

 


Домашнє завдання : читати параграф 37.
Тестування за темою "Хмари і туман" Код доступу  8027993
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 6 ЛЮТОГО  0  22.00             

Дата уроку 31.01.2022 року

Тема: Вода в атмосфері: випаровування, вологість повітря, зміни вологості повітря.

Інтерактивна вправа "Знайти пару"
"СКЛАД   АТМОСФЕРИ"
Виконайте це завдання, відкривши посилання  https://learningapps.org/16475777

Інтерактивна вправа "Знайти слова"
"ВІТЕР"
Виконайте це завдання, відкривши посилання   https://learningapps.org/10323754


Переглянути відео до уроку.

В рамках класної  роботи опрацювати параграф  36 в підручнику. 
В робочий зошит виписати терміни:випаровування. абсолютна вологість, відносна вологість.
Домашнє завдання : читати параграф 36.
Тестування за темою "Вода в атмосфері" Код доступу  6244440
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 1 ЛЮТОГО  0  20.00

           Дата уроку 26.01.2022 року

Тема: Вітер: причини виникнення, напрямки, сила, швидкість вітру, їх визначення сучасними приладами й візуально.
Переглянути відео до уроку.

В рамках класної  роботи опрацювати параграф  35 в підручнику. 
В робочий зошит виписати терміни: вітер, швидкість вітру, сила вітру, напрямок вітру, місцеві вітри, бриз, гірсько-долинні вітри, фени.
Домашнє завдання : читати параграф 35.
Тестування за темою "Вітер. Характеристики вітру" Код доступу  6858350
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 30 СІЧНЯ  0  20.00

    Дата уроку 07.05.2021 року

Тема: Населення Землі. Людські раси.
Переглянути відео до уроку.




В рамках класної  роботи опрацювати параграф  60 в підручнику. 
В робочий зошит виписати терміни: чисельність населення, розміщення населення, густота населення, людські раси.
Домашнє завдання : читати параграф 60.
Тестування за темою "Населення Землі. Людські раси" Код доступу  9059050
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 10  ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 7  ТРАВНЯ  0  20.00

 


   Дата уроку:    22.01.2021 

                         Тема: Розв'язування задач на зміну температури

                                    повітря й атмосферного тиску з висотою.

Анна Иванченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: ГЕОГРАФІЯ  6 кл

Время: 22 янв. 2021 11:00 Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/73856119019?pwd=dFI4WUlDUzZ2bkUranNubldMTDVlZz09

Идентификатор конференции: 738 5611 9019

Код доступа: BV1csa


Домашнє завдання: Повторити параграфи  31-34 .
Тестування "Атмосфера. Температура повітря. Атмосферний тиск."  Код доступу 6355398
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 30 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 24 СІЧНЯ  0  20.00

Дата уроку:    18.01.2021 

      Тема: Атмосферний тиск: причини і наслідки його зміни в тропосфері.                              Вимірювання атмосферного тиску.

Анна Иванченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: ГЕОГРАФІЯ  6А кл

Время: 18 янв. 2021 12:00 Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/71892359449?pwd=SEtjSkphVDViRDZWeU5tRSs2SUdCQT09

Идентификатор конференции: 718 9235 9449

Код доступа: 3RqrMj

Домашнє завдання: Вивчити параграф 34 .
Тестування "Атмосферний тиск"  Код доступу 4097232
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 21 СІЧНЯ  0  20.00


Дата уроку:    15.01.2021 

      Тема: Температура повітря, причини її коливання. Кліматична карта.                      

Анна Иванченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: ГЕОГРАФІЯ  6 кл

Время: 15 янв. 2021 13:00 Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/72090444601?pwd=bWg3T0xCLzNnU2RSSFJoMml2OXhwZz09

Идентификатор конференции: 720 9044 4601

Код доступа: D0E0aN

Домашнє завдання: Вивчити параграфи 32-33  .
Тестування "Добовий і річний хід температури повітря."  Код доступу 6911640
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 30 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 17 СІЧНЯ  0  20.00

                                                         Дата уроку:    11.01.2021 

      Тема: Будова  атмосфери, властивості повітря в тропосфері.

 Анна Иванченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: БУДОВА  АТМОСФЕРИ (6-А кл.)

Время: 11 янв. 2021 13:00 Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/72877471466?pwd=TjU0UlErWmdiQUV5OHZJYUxYT0ZDUT09

Идентификатор конференции: 728 7747 1466

Код доступа: hY6vYw

Домашнє завдання: Вивчити параграф 31  .
Тестування "Склад і будова атмосфери"  Код доступу 2714508 
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 14 СІЧНЯ  0  20.00

                                                            Дата уроку:    13.11.2020 

      Тема: Правила відліку географічної широти і географічної довготи.


Анна Иванченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Моя конференция

Время: 13 ноя 2020 12:30 Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/74876084066?pwd=L2VnNmhFRGsvMlpkRjVmMVFxU1pxUT09

Идентификатор конференции: 748 7608 4066

Код доступа: bq49xL

Домашнє завдання: Вивчити параграфи 16 - 17.
Тестування "Географічні координати"  Код доступу 5014655 Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 30 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 15 ЛИСТОПАДА  0  20.00

                                                    Дата уроку:    09.11.2020 

      Тема: Градусна сітка  на глобусі й географічній карті. 

В рамках класної роботи опрацювати параграфи 16. 

Виписати в робочий зошит визначення: меридіани, паралелі, екватор, нульовий меридіан, градусна сітка.

Переглянути відео до уроку


Домашнє завдання: Вивчити параграф 16.
Тестування "Градусна сітка на глобусі й географічній карті"  Код доступу 9892874 Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 25 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 12 ЛИСТОПАДА  0  19.00

Шановні учні!
Сфотографуйте  виконану класну роботу та 
відправте фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com

                                                            Дата уроку:    16.10.2020 

                                               Тема: Практична  робота № 1. 

      "Розв'язування задач з використанням різних видів масштабу".

Переглянути відео до уроку та повторити параграф 11 у підручнику.




ПРАКТИЧНА  РОБОТА № 1 
"Розв'язування задач з використанням різних видів масштабу"  
Код доступу 5170336. Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.

                                                             

                                                   Дата уроку:    12.10.2020 

                                                 Тема: Масштаб  та його види.

В рамках класної роботи опрацювати параграф 11. 

Виписати в робочий зошит визначення: масштаб, лінійний масштаб, числовий масштаб та іменований масштаб.

Перегляд відео "Як перевести числовий масштаб в іменований."


Перегляд відео "Як перевести іменований масштаб в числовий."

                                                                          

Домашнє завдання: Вивчити параграф 11.
Тестування "Види масштабу"  Код доступу 5494275. Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.


Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар