ЗЗСО № 9 (7 клас)

Юні  друзі!
Вітаю вас на своєму  блозі!!!
Запрошую вас на навчання  з використанням дистанційних технологій.
Бажаю успіхів!

Моя електронна адреса annaivanchencko462@gmail.com

Завдання на 2 урока - 26.05.2022

          Тема уроку. Повторення матеріалу з теми "Взаємодія кисню зі складними                                     речовинами". Підсумковий урок.

Доброго ранку, мої любі учні. У нас сьогодні останній урок хімії у 7 класі. Закінчується навчальний рік. Залишились теми для повторення. Подивіться відеопрезентацію і пригадайте, з якими складними речовинами взаємодіє кисень 

( до 10  хв.)




У робочий зошит запишіть дату, тему уроку, 5 формул оксидів, а через рисочку - назву . Наприклад: Н2О - Гідроген оксид.
ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА"ПАЗЛ""ОКСИГЕН.КИСЕНЬ" 
виконайте завдання, відкривши посилання

       БАЖАЮ МИРНИХ ЛІТНІХ КАНІКУЛ! МІЦНОГО ЗДОРОВ'Я! ДО ЗУСТРІЧІ!

Завдання на 2 урока - 19.05.2022

Тема уроку: Повторення та закріплення з теми "Взаємодія кисню з простими речовинами." 

Пригадайте, будь ласка, які речовини є простими, властивості кисню. Запрошую вас у віртуальну хімічну лабораторію. Це - цікаво!


У класну роботу запишіть дату, тему уроку і  з параграфа 24 "Хімічні властивості кисню. Взаємодія з простими речовинами " випишіть усі хімічні рівняння. 

Тема уроку. Контрольна робота №2.

Текст завдань ви знайдете за посиланням

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

Бажаю успіхів та гарних оцінок!


Завдання на 2 урока - 12.05.2022

             Тема уроку. Кислотні дощі. Проблема чистої води.  Охорона водойм від                                               забруднення.

Перегляньте, будь ласка, навчальну відеопрезентацію ( до 7 хв.)


Матеріал 32-33 параграфів допоможе вам усвідомити значення води для людини і розвитку цивілізації. Прочитайте зміст параграфа, у класну роботу запишіть дату, тему, перенесіть малюнок 92 зі стор.191 "Колообіг води".

Д/З: виконайте письмово завдання №237 на стор. 195, підготуйте еколого-економічний навчальний проєкт №13 на тему " Зберігаючи воду - заощаджую родинний бюджет" на окремому аркуші, сфотографуйте та надішліть на перевірку на мою електронну адресу   annaivanchencko462@gmail.com

Можна виконати навчальний проєкт (за бажанням) у вигляді презентації .

ДЛЯ ДОПИТЛИВИХ! Навчальне відео ( до 4 хв.)

Завдання на 2 урока - 05.05.2022

Тема уроку.  Значення води і водних розчинів у природі та житті людини.

На уроці ви поглибите свої знання про значення водн та водних розчинів  у природі та житті людей. Зараз-пояснення нового матеріалу ( до 5 хв.) з навчальною презентацією


У класну роботу запишіть дату, тему уроку і стисло випишіть, де людина використовує воду.

Д/З: прочитайте зміст параграфа 32 у підручнику, письмово в робочому зошиті виконайте № 237 у підручнику на стор. 195.

БАЖАЮ МІЦНИХ ЗНАНЬ!

Завдання на 2 урока - 28.04.2022

Тема: Взаємодія  води з оксидами. Поняття про індикатори.

Мета: дізнатися про деякі хімічні властивості води, з'ясувати, що таке
гідроксиди, навчитися складати формули основ та кислот, з'ясувати,
які речовини називають індикаторами, навчитися виявляти луги і кислоти
і розчини за допомогою індикаторів.

1. Опрацювати параграфи 30-31
2. Переглянути  відеоурок

3. Складіть опорний конспект за відео.
4. Перегляньте віртуальний експеримент.

5. Оформити спостереження у таблицю на стор. 188 у підручнику.

                                          Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com


Завдання на 2 урока - 21.04.2022

Тема: Реакції води з оксидами неметалів.

Із пояснення нового матеріалу ви дізнаєтесь про взаємодію води
з оксидами неметалічних елементів (до 7 хв.).

У класну роботу запишіть дату, тему уроку і випишіть усі рівняння
хімічних реакцій з тексту.
(стор. 164-165, вісім рівнянь)
Домашнє завдання:
на закріплення прочитайте зміст параграфа 28 (стор. 164-166) і 
виконайте письмово задачі № 208 (стор. 166). 
Нагадаю! Не забудьте у першій дії знайти молекулярні маси 
запропонованих сполук.

Тема: Реакції води з оксидами металічних елементів.

Урок-закріплення. Ви закріпите знання про речовини, які утворюються
у результаті взаємодії води з оксидами металічних елементів
(стор. 162-164).
Пояснювальна відео-презентація (до 9 хв.)

Прочитайте зміст параграфа 28 (стор. 161-164).
Запишіть дату, тему уроку і випишіть у класну роботу з тексту
параграфа 4 хімічні рівняння (реакції).
Домашнє завдання:
Виконайте письмово № 207 (а,б) на стор. 166.

                                         Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com


Завдання на 2 урока - 14.04.2022

Тема: Реакції води з оксидами. Луги. Кислоти.

На уроці  ви, дорогі діти, дізнаєтесь про деякі хімічні властивості води; з'ясуєте, що таке гідроксиди і навчитесь складати формули оксидів і кислот.

Прослухайте, будь ласка, пояснення з паралельним переглядом навчальної презентації нового матеріалу .



На закріплення прочитайте зміст параграфа 30 , у класній роботі напишіть дату, тему
і випишіть "Висновки" (стор. 185).

Домашнє завдання: Вивчити параграф 30. 
Виконати письмово в робочому зошиті № 224  на стор. 185 у підручнику.

                                        Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com



Завдання на 2 урока - 07.04.2022

Тема: Розчин і його компонент: розчинник, розчинена речовина. Кількісний склад розчину.

На уроці ви навчитесь готувати розчин із певною масовою часткою розчиненої речовини, обчислювати маси компонентів розчину і з'ясуєте, що таке масова частка розчиненої речовини.
Перегляньте відео до уроку (пояснення нового матеріалу)




У робочий зошит запишіть дату, тему і визначення "Масова частка розчиненої речовини" (стор.174  у підручнику), у якості прикладу розв'язування задачі перепишіть задачі 
№ 1 і № 2 (на стор. 175).
Домашнє завдання: Вивчити параграфи 28-29. 
Виконати письмово в робочому зошиті № 213-214   на стор. 177 у підручнику.

                                       Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

Т

Завдання на 2 урока - 31.03.2022

Тема: ВОДА.

Сьогодні на уроці ви пригадаєте фізичні властивості води, дізнаєтесь про її поширеність у природі. 

1. Переглянути відео до уроку


2. Опрацювати новий матеріал  за параграфом 27 у підручнику
3. Дати письмові відповіді на питання

  1. Склад молекули води.

На уроках хімії ми неодноразово вже мали справу з інформацією про воду, тому можемо охарактеризувати її за хімічною формулою.

! Ст. 166  у підручнику– дати характеристику за планом 

  • хімічна формула і валентність хімічних елементів у ній;
  • якісний склад;
  • кількісний склад;
  • відносна молекулярна маса;
  • масова частка Гідрогену й Оксигену у сполуці.

          Чи можемо ми віднести воду до  групи оксидів? Чому?

          Воду відносять до бінарних сполук. Чому?

  1. Поширеність у природі. Фізичні властивості води.

Вода так добре знайома, така звичайна, що для нас не є загадкою. Здається, що про таку поширену речовину як вода нічого нового дізнатися не можна. Та насправді навіть сьогодні про воду на Землі ми знаємо ще далеко не все.

1.Перегляньте відеоматеріал (зі списків відтворення власного каналу вчителя на You Tube) – https://www.youtube.com/playlist?list=PLo-B2Zf18aH_d4v32q72cPa9m0I3dFPin

2. Про які особливості води ви дізнались?
3. В робочих зошитах запишіть основні висновки, зроблені вами.

В якому вигляді можна зустріти воду в природі?  В якому із агрегатних станів вода в природі зосереджена найбільше? (2/3 поверхні Землі вкрито водою, ¾ її припадає на води Світового океану, решта входить до складу тіл живої природи).

Перелічіть фізичні властивості води, про які ви дізнались.

? Якою є значення температури кипіння та замерзання води? )

Домашнє завдання: Вивчити параграф 27. 
Виконати письмово в робочому зошиті № 204 на стор. 169 у підручнику.

                                      Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

Завдання на 2 урока - 24.03.2022

Тема: Систематизація і узагальнення знань з Т.2. "Кисень".

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці узагальните свої знання з теми "Кисень.", сформуєте вміння застосовувати їх під час здійснення перетворень речовин та для дослідження властивостей  речовин.

Для успішного виконання домашнього завдання необхідно повторити параграфи 22-26   у підручнику та переглянути відеоурок.


ЗАВДАННЯ. 

В робочому зошиті письмово виконайте наступні завдання різного рівня складності з теми "Оксиген. Кисень".

1. Із наведених формул випишіть оксиди: НС1, NаОН, К2О, SO2, СаО, НІ, Р2О5, Н24, СO2, ZnS. Дайте назву кожному оксиду

2. Запишіть рівняння реакцій утворення з простих речовин оксидів, що наведені в попередньому завданні.

3. Розставте коефіцієнти в схемах реакцій та вкажіть реакції сполучення.

Рb + О2 = РbО;                                                         К + O2 = К2O;

ZnS + О2 = ZnО + SО2;                                           КClO3 = КС1 + О2;

H2S + SO2 = S + Н2O;                                               P2O5 + Н2O = H3PO4

 4.  Розставте коефіцієнти у схемах реакцій. Укажіть реакції розкладу:

а) Na + O2 →Na2O;                              б) КNО3→ КNО2+ O2;

в) Аl(ОН)3Al2O3+ H2O;                г) КМnO4K2MnO4 + MnO2+ O2.

5. Вставте в рівняння реакцій пропущені формули і підберіть коефіцієнти:

    S + … → SO2;                  P + O2 →…;

    … +O2H2O;                 H2 + …→ HCl.

6. Складіть рівняння реакцій, що відповідають такій схемі перетворень:

    Н2O → O2 → А12O3      Укажіть типи реакцій.

              KNO3 O2MgO

                                          Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

Завдання на 2 урока - 17.03.2022

Тема:Колообіг Оксигену в природі. Озон. Проблема чистого повітря. Застосування та біологічна роль кисню.

1. Переглянути відео до уроку


2. Опрацювати новий матеріал  за параграфом 26 у підручнику
3. Зробити конспект в робочому зошиті за параграфом 26.

Домашнє завдання: Вивчити параграф 26. 
Виконати письмово в робочому зошиті № 194 на стор. 164 у підручнику.

                                      Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

Завдання на 2 урока - 24.02.2022

Тема:Хімічні властивості кисню. Взаємодія з простими речовинами.

1. Переглянути відео до уроку

2. Опрацювати новий матеріал  за параграфом 24 у підручнику
3. Зробити конспект в робочому зошиті за параграфом 24.

Домашнє завдання: Вивчити параграф 24. 
Виконати письмово в робочому зошиті № 179 на стор. 152 у підручнику.

Тема:Хімічні властивості кисню. Взаємодія зі складними речовинами.

1. Переглянути відео до уроку


2. Опрацювати новий матеріал  за параграфом 25 у підручнику
3. Зробити конспект в робочому зошиті за параграфом 25.

Домашнє завдання: Вивчити параграф 25. 
Виконати письмово в робочому зошиті № 188 на стор. 156 у підручнику.

                                        Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

Завдання на 2 урока - 17.02.2022

Тема:Закон збереження маси речовин під час хімічних  реакцій. Хімічні рівняння. 

Чекаю вас на платформі ZOOM 0 10.00
Ідентифікатор та код конференції надішлю перед уроком у групу класу у Viber та розміщу   на блозі за 5хвилин до уроку.
Анна Иванченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: ХІМІЯ 7 КЛАС
Время: 17 февр. 2022 10:00 Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 793 4677 0877
Код доступа: JsNxU7
Тема:Добування  кисню в лабораторії та промисловості. Реакції розкладу. Поняття про каталізатор.
1. Переглянути відео до уроку
2. Опрацювати новий матеріал  за посиланням 
ПРЕЗЕНТАЦІЯ "ДОБУВАННЯ КИСНЮ"
3. Зробити конспект в робочому зошиті за слайдами презентації.

Домашнє завдання: Вивчити параграф 23
Виконати письмово в робочому зошиті № 166 на стор. 143 у підручнику.

                                       Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com


Завдання на 2 урока - 10.02.2022

Тема уроку: ХІМІЧНІ   РЕАКЦІЇ
Анна Иванченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: ХІМІЯ (7 КЛАС)
Время: 10 февр. 2022 10:00 Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 713 0858 1071
Код доступа: 5iw9wE

Тема уроку: Повітря. Оксиген. Кисень. 
Фізичні властивості кисню.

Мета уроку: систематизувати відомості про хімічний елемент Оксиген, 
оцінити поширеність Оксигену та його простої речовини - кисню в природі, 
характеризувати фізичні властивості кисню, ознайомитися зі складом повітря.
1. Переглянути відео до уроку



2. Опрацювати параграф 22 у підручнику.

3. Дати письмові відповіді на питання
    1. Характеристика елементу Оксигену:
        - порядковий номер;
        - відносна атомна маса;
       - валентність;
       - розташування у періодичній системі.
    2. Поширеність Оксигену в природі.
    3. Формула, відносна молекулярна маса та фізичні властивості кисню.
    4. Які газуваті речовини входять до складу повітря, запишіть у порядку збільшення
        їх об'ємних часток.
     5. Напишіть формули сполук Натрію, Кальцію та Алюмінію з Оксигеном 
         (враховуючи валентності).
     6. Яку ще просту речовину, крім кисню, можуть утворювати атоми Оксигену?
         Які фізичні властивості цієї речовини, яке значення має шар цієї речовини
          для планети Земля?

                                             Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com


Завдання на 2 урока - 03.02.2022

        Тема уроку: Схема  хімічної  реакції. Закон збереження маси речовини під час хімічної реакції. Хімічне рівняння.

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми з'ясуємо, що таке схема хімічної реакції, з'ясуємо суть закону збереження маси речовин під час хімічної реакції, навчимося перетворювати схеми реакцій на хімічні рівняння.

1. Переглянути відео до уроку



2. Прочитати параграф 20  в підручнику, а в зошит  виписати нові терміни: 

 - закон збереження маси речивин під час хімічної реакції.
- хімічне рівняння.

3. Опрацювати новий матеріал  за посиланням 
4. Зробити конспект в робочому зошиті за слайдами презентації.

Домашнє завдання : вивчити параграф 20, виконати № 149 на стор. 131 у підручнику.

                                       Тема уроку: Хімічні   рівняння. 
                                   Складання  рівнянь хімічних реакцій.

1. Переглянути відео до уроку

2. ЗАВДАННЯ
Розставте коефіцієнти в рівнянні та підтвердьте правильність розміщення коефіцієнтів законом збереження маси. 

а) Fe + Cl2 FeCl3                         б) Na + Cl2 NaCl

в) Ag + S Ag2S                             г) Al + O2 Al2O3

д) HgO Hg + O2                             е) Na + O2 Na2O

ж) Al + S Al2S3                             з) P + O2 P2O5

Домашнє завдання : повторити параграф 20.

Тестування за темою "Хімічні  рівняння" Код доступу 7177538
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 25 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 9 ЛЮТОГО0  0  20.00

                                            Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

Завдання на 2 урока - 27.01.2022

        Тема уроку: Фізичні та хімічні явища. Хімічні реакції та явища, що їх супроводжують.

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми дізнаємось про хімічні реакції, розглянемо відмінності між фізичними та хімічними явищами.

1. Переглянути відео до уроку


2. Прочитати параграф 19  в підручнику, а в зошит  виписати нові терміни: 
 - хімічні явища
- реагенти
- продукти реакції.

3. Опрацювати новий матеріал  за посиланням 
4. Зробити конспект в робочому зошиті за слайдами презентації.

Домашнє завдання : читати параграф 19.
Тестування за темою "Фізичні та хімічні явища" Код доступу 6341607
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 2  ЛЮТОГО0  0  20.00

                                 Тема уроку: Практична робота № 3
                           "Дослідження фізичних і хімічних явищ"

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці, ви будете виконувати практичну роботу за наданими відеоматеріалами. Ви будете удосконалювати вміння застосовувати теоретичні знання на практиці, поглибите свої знання про хімічні реакції та явища, що їх супроводжують.

1. Переглянути відео демонстраційних дослідів.
   Після прегляду лабораторних дослідів складіть звіт практичної роботи,   
   заповнивши інструктивну картку.

Демонстраційний дослід № 1 "Кипіння води"


                                      Демонстраційний дослід № 2 "Нагрівання  парафіну"


       Демонстраційний дослід № 3 "Взаємодія кальцій карбонату з  хлоридною кислотою"

Демонстраційний дослід № 4 "Взаємодія розчину купрум сульфату з розчином натрій гідроксиду"


ЗАВДАННЯ. 
Заповнити інструктивну картку практичної роботи в робочому зошиті.

                                            Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар