Юні друзі!
Вітаю вас на своєму блозі!!!
Запрошую вас на навчання з використанням дистанційних технологій.
Бажаю успіхів!
Моя електронна адреса annaivanchencko462@gmail.com
Завдання на 2 урока - 26.05.2022
Тема уроку. Повторення матеріалу з теми "Взаємодія кисню зі складними речовинами". Підсумковий урок.
Доброго ранку, мої любі учні. У нас сьогодні останній урок хімії у 7 класі. Закінчується навчальний рік. Залишились теми для повторення. Подивіться відеопрезентацію і пригадайте, з якими складними речовинами взаємодіє кисень
( до 10 хв.)
У робочий зошит запишіть дату, тему уроку, 5 формул оксидів, а через рисочку - назву . Наприклад: Н2О - Гідроген оксид.
БАЖАЮ МИРНИХ ЛІТНІХ КАНІКУЛ! МІЦНОГО ЗДОРОВ'Я! ДО ЗУСТРІЧІ!
Завдання на 2 урока - 19.05.2022
Тема уроку: Повторення та закріплення з теми "Взаємодія кисню з простими речовинами."
Пригадайте, будь ласка, які речовини є простими, властивості кисню. Запрошую вас у віртуальну хімічну лабораторію. Це - цікаво!
У класну роботу запишіть дату, тему уроку і з параграфа 24 "Хімічні властивості кисню. Взаємодія з простими речовинами " випишіть усі хімічні рівняння.
Тема уроку. Контрольна робота №2.
Текст завдань ви знайдете за посиланням
Бажаю успіхів та гарних оцінок!
Завдання на 2 урока - 12.05.2022
Тема уроку. Кислотні дощі. Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення.
Перегляньте, будь ласка, навчальну відеопрезентацію ( до 7 хв.)
Матеріал 32-33 параграфів допоможе вам усвідомити значення води для людини і розвитку цивілізації. Прочитайте зміст параграфа, у класну роботу запишіть дату, тему, перенесіть малюнок 92 зі стор.191 "Колообіг води".
Д/З: виконайте письмово завдання №237 на стор. 195, підготуйте еколого-економічний навчальний проєкт №13 на тему " Зберігаючи воду - заощаджую родинний бюджет" на окремому аркуші, сфотографуйте та надішліть на перевірку на мою електронну адресу annaivanchencko462@gmail.com
Можна виконати навчальний проєкт (за бажанням) у вигляді презентації .
ДЛЯ ДОПИТЛИВИХ! Навчальне відео ( до 4 хв.)
Завдання на 2 урока - 05.05.2022
Тема уроку. Значення води і водних розчинів у природі та житті людини.
На уроці ви поглибите свої знання про значення водн та водних розчинів у природі та житті людей. Зараз-пояснення нового матеріалу ( до 5 хв.) з навчальною презентацією
У класну роботу запишіть дату, тему уроку і стисло випишіть, де людина використовує воду.
Д/З: прочитайте зміст параграфа 32 у підручнику, письмово в робочому зошиті виконайте № 237 у підручнику на стор. 195.
БАЖАЮ МІЦНИХ ЗНАНЬ!
Завдання на 2 урока - 28.04.2022
Тема: Взаємодія води з оксидами. Поняття про індикатори.
3. Складіть опорний конспект за відео.
5. Оформити спостереження у таблицю на стор. 188 у підручнику.
Шановні учні!Надсилайте виконане домашнє завдання на мою електронну адресуannaivanchencko462@gmail.com
Завдання на 2 урока - 21.04.2022
Тема: Реакції води з оксидами неметалів.
У класну роботу запишіть дату, тему уроку і випишіть усі рівняння
Тема: Реакції води з оксидами металічних елементів.
Прочитайте зміст параграфа 28 (стор. 161-164).
Шановні учні!Надсилайте виконане домашнє завдання на мою електронну адресуannaivanchencko462@gmail.com
Завдання на 2 урока - 14.04.2022
Тема: Реакції води з оксидами. Луги. Кислоти.
На уроці ви, дорогі діти, дізнаєтесь про деякі хімічні властивості води; з'ясуєте, що таке гідроксиди і навчитесь складати формули оксидів і кислот.
Шановні учні!Надсилайте виконане домашнє завдання на мою електронну адресуannaivanchencko462@gmail.com
Завдання на 2 урока - 07.04.2022
Тема: Розчин і його компонент: розчинник, розчинена речовина. Кількісний склад розчину.
Шановні учні!Надсилайте виконане домашнє завдання на мою електронну адресуannaivanchencko462@gmail.com
Т
Завдання на 2 урока - 31.03.2022
Тема: ВОДА.
Сьогодні на уроці ви пригадаєте фізичні властивості води, дізнаєтесь про її поширеність у природі.
1. Переглянути відео до уроку
- Склад молекули води.
На уроках хімії ми неодноразово вже мали справу з інформацією про воду, тому можемо охарактеризувати її за хімічною формулою.
! Ст. 166 у підручнику– дати характеристику за планом
- хімічна формула і валентність хімічних елементів у ній;
- якісний склад;
- кількісний склад;
- відносна молекулярна маса;
- масова частка Гідрогену й Оксигену у сполуці.
? Чи можемо ми віднести воду до групи оксидів? Чому?
? Воду відносять до бінарних сполук. Чому?
- Поширеність у природі. Фізичні властивості води.
Вода так добре знайома, така звичайна, що для нас не є загадкою. Здається, що про таку поширену речовину як вода нічого нового дізнатися не можна. Та насправді навіть сьогодні про воду на Землі ми знаємо ще далеко не все.
1.Перегляньте відеоматеріал (зі списків відтворення власного каналу вчителя на You Tube) – https://www.youtube.com/playlist?list=PLo-B2Zf18aH_d4v32q72cPa9m0I3dFPin
2. Про які особливості води ви дізнались?
3. В робочих зошитах запишіть основні висновки, зроблені вами.
? В якому вигляді можна зустріти воду в природі? В якому із агрегатних станів вода в природі зосереджена найбільше? (2/3 поверхні Землі вкрито водою, ¾ її припадає на води Світового океану, решта входить до складу тіл живої природи).
? Перелічіть фізичні властивості води, про які ви дізнались.
? Якою є значення температури кипіння та замерзання води? )
Шановні учні!Надсилайте виконане домашнє завдання на мою електронну адресуannaivanchencko462@gmail.com
Завдання на 2 урока - 24.03.2022
Тема: Систематизація і узагальнення знань з Т.2. "Кисень".
Шановні учні, на сьогоднішньому уроці узагальните свої знання з теми "Кисень.", сформуєте вміння застосовувати їх під час здійснення перетворень речовин та для дослідження властивостей речовин.
Для успішного виконання домашнього завдання необхідно повторити параграфи 22-26 у підручнику та переглянути відеоурок.
В робочому зошиті письмово виконайте наступні завдання різного рівня складності з теми "Оксиген. Кисень".
1. Із наведених формул випишіть оксиди: НС1, NаОН, К2О, SO2, СаО, НІ, Р2О5, Н2SО4, СO2, ZnS. Дайте назву кожному оксиду
2. Запишіть рівняння реакцій утворення з простих речовин оксидів, що наведені в попередньому завданні.
3. Розставте коефіцієнти в схемах реакцій та вкажіть реакції сполучення.
Рb + О2 = РbО;
К + O2 = К2O;
ZnS + О2 = ZnО + SО2; КClO3
= КС1 + О2;
H2S + SO2 = S + Н2O; P2O5
+ Н2O = H3PO4
4. Розставте коефіцієнти у схемах реакцій. Укажіть реакції розкладу:
а) Na + O2 →Na2O; б) КNО3→
КNО2+ O2;
в) Аl(ОН)3→ Al2O3+ H2O; г) КМnO4→K2MnO4 + MnO2+ O2.
5. Вставте в рівняння реакцій пропущені формули і підберіть коефіцієнти:
S + … → SO2;
P + O2 →…;
… +O2→ H2O; H2 + …→ HCl.
6. Складіть рівняння реакцій, що відповідають такій схемі перетворень:
Н2O
→ O2 → А12O3 Укажіть типи реакцій.
KNO3 → O2 → MgO
Шановні учні!Надсилайте виконане домашнє завдання на мою електронну адресуannaivanchencko462@gmail.com
Завдання на 2 урока - 17.03.2022
Тема:Колообіг Оксигену в природі. Озон. Проблема чистого повітря. Застосування та біологічна роль кисню.
1. Переглянути відео до уроку
Шановні учні!Надсилайте виконане домашнє завдання на мою електронну адресуannaivanchencko462@gmail.com
Завдання на 2 урока - 24.02.2022
Тема:Хімічні властивості кисню. Взаємодія з простими речовинами.
1. Переглянути відео до уроку
Тема:Хімічні властивості кисню. Взаємодія зі складними речовинами.
1. Переглянути відео до уроку
Шановні учні!Надсилайте виконане домашнє завдання на мою електронну адресуannaivanchencko462@gmail.com
Завдання на 2 урока - 17.02.2022
Тема:Закон збереження маси речовин під час хімічних реакцій. Хімічні рівняння.
Шановні учні!Надсилайте виконане домашнє завдання на мою електронну адресуannaivanchencko462@gmail.com
Завдання на 2 урока - 10.02.2022
Шановні учні!Надсилайте виконане домашнє завдання на мою електронну адресуannaivanchencko462@gmail.com
Завдання на 2 урока - 03.02.2022
Тема уроку: Схема хімічної реакції. Закон збереження маси речовини під час хімічної реакції. Хімічне рівняння.
Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми з'ясуємо, що таке схема хімічної реакції, з'ясуємо суть закону збереження маси речовин під час хімічної реакції, навчимося перетворювати схеми реакцій на хімічні рівняння.
1. Переглянути відео до уроку
2. Прочитати параграф 20 в підручнику, а в зошит виписати нові терміни:
а) Fe + Cl2 → FeCl3 б) Na + Cl2 → NaCl
в) Ag + S → Ag2S г) Al + O2 → Al2O3
д) HgO → Hg + O2 е) Na + O2 → Na2O
ж) Al + S → Al2S3 з) P + O2 → P2O5
Шановні учні!Надсилайте виконане домашнє завдання на мою електронну адресуannaivanchencko462@gmail.com
Завдання на 2 урока - 27.01.2022
Тема уроку: Фізичні та хімічні явища. Хімічні реакції та явища, що їх супроводжують.
Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми дізнаємось про хімічні реакції, розглянемо відмінності між фізичними та хімічними явищами.
1. Переглянути відео до уроку
2. Прочитати параграф 19 в підручнику, а в зошит виписати нові терміни:
Немає коментарів:
Дописати коментар