9 клас (ХІМІЯ)

Юні  друзі!
Вітаю вас на своєму  блозі!!!
Запрошую вас на навчання  з використанням дистанційних технологій.
Бажаю успіхів!

Моя електронна адреса annaivanchencko462@gmail.com

ДО   УВАГИ!!!
Всі  матеріали з навчальної практики
розташовані за посиланням

                                Дата уроку  27.05.2022
                          Тема: Підсумковий урок.
             Узагальнення знань курсу хімії 9 класу
Доброго ранку, мої любі учні! Сьогодні у нас останній урок хімії у 9 класі. Сьогодні пропоную виконати інтерактивні завдання на повторення навчального матеріалу  з хімії для 9 класу.
Інтерактивна вправа (пазл)  "ОРГАНІЧНІ  СПОЛУКИ"

Інтерактивна вправа (вільна текстова відповідь)

"НАЗВИ  ОРГАНІЧНИХ  РЕЧОВИН"


Інтерактивна вправа (пазл) "ОРГАНІЧНІ  СПОЛУКИ  В ПОБУТІ"

Дорогі мої учні! Дякую за співпрацю.
Бажаю Вам мирних літніх канікул.ХАЙ  ЩАСТИТЬ! БУДЬТЕ  ЗДОРОВІ!
                                     Дата уроку  24.05.2022
Тема: Узагальнення знань курсу хімії 9 класу
1. Переглянути урок
2. Дайте письмові відповіді на запитання:
   1. Коли та як почала розвиватися хімія, як наука, в Україні.
    2. Які вам відомі українські вчені-хіміки?
   3. Основні напрямки хімічної промисловості в Україні.

3. В робочому зошиті виконайте наступні завдання

  - Напишіть структурну формулу:

а) етанолу;          б) оцтової кислоти.

-  Напишіть молекулярну формулу:

а) глюкози;    б) крохмалю;    в) аміноетанової кислоти.

- Складіть рівняння реакцій:

а) між етановою кислотою та магнієм;            б) горіння етанолу.

                                    БАЖАЮ   УСПІХІВ!




                                    Дата уроку  20.05.2022
Тема: Значення хімії для розвитку людства
Мета: оцінити внесок хімії в наше життя, дізнатися про провідні  напрями хімічної промисловості в Україні, зрозуміти роль хімічних знань у сприйнятті навколишнього світу.

Вам потрібно ознайомитися з матеріалом параграфу 37 підручника, подивитися відеоурок.

Домашнє завдання: 
дати письмові відповіді на № 268, 271, 272, 273 стор 216

                                  Дата уроку  17.05.2022
Тема: Роль хімії в житті суспільства.
  1. Переглянути відео


Домашнє завдання: 
Тестування за темою "Роль хімії в житті суспільства"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 45 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО  19 ТРАВНЯ  0  20.00

                                  Дата уроку  13.05.2022
Тема: Взаємозв'язки між речовинами та їх взаємоперетворення.
Мета: закріпити знання про перетворення простих речовин на хімічні сполуки, узагальнити матеріал про взаємоперетворення  складних речовин.

  1. Переглянути відео

2. Опрацювати параграф  36 у підручнику

3. Дайте письмові відповіді на запитання:
   1. Що називається генетичними зв'язками між класами неорганічних речовин? Наведіть приклади.
     2. Які існують основні типи хімічних реакцій? Наведіть приклади.
  3. Відповідно до наведених схем перетворень складіть рівняння реакцій і вкажіть умови їх здійснення, вкажіть тип хімічних реакцій.

а) Si → SiO→ Na2SiO→ H2SiO3;

б) Mg → MgO → MgSO4 → Mg3(PO4)2;

в) СН→ СО→ Na2CO3 → ВаСО3;

г) СН3СООН → (СН3СOO)2Сu → (СН3СОО)2Ва;

ґ) Pb(OH)→ PbO → Pb(NO3)2 → PbS;

Домашнє завдання: Повторити параграф 36. 

                                 Дата уроку  10.05.2022
Тема:  Хімічна наука у світі та в Україні. Видатні хіміки.
1. Переглянути відео

2. Опрацювати параграф  38 у підручнику 
3. Інтерактивна вправа (знайти пару) "ВИДАТНІ  ХІМІКИ  ТА ЇХ ВІДКРИТТЯ"
Домашнє завдання: Вивчити параграф 38.
Тестування за темою "Органічні сполуки"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 25  ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО  12 ТРАВНЯ  0  20.00

                                Дата уроку  06.05.2022
Тема:  Місце хімії серед природничих наук. 
Значення хімії для розвитку людства.

Доброго ранку , мої дорогі учні. .Сьогодні пропоную розглянути тему "Місце хімії серед природничих наук".

В рамках класної роботи необхідно подивитись відео до уроку.     Опрацювати параграф 37 у ваших підручниках та виконати інтерактивні вправи на повторення навчального матеріалу.


Інтерактивна вправа (вікторина)

 "ОРГАНІЧНА  ХІМІЯ"
https://learningapps.org/view6994569

Інтерактивна вправа (знайти пару)

 "ХІМІЧНИЙ  ДИКТАНТ"
https://learningapps.org/view6952338

Інтерактивна вправа (пазл)

 "ОРГАНІЧНІ  СПОЛУКИ  В ПОБУТІ"
https://learningapps.org/view7155822
Домашнє завдання: Вивчити параграф 37.
Тестування за темою "Органічні сполуки"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 30  ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО  9 ТРАВНЯ  0  20.00
                                    Дата уроку  03.05.2022
Тема:  Взаємозв'язки між речовинами та їх взаємоперетворення.
1. Переглянути відео

2.Інтерактивна вправа
"НАЗВИ  ОРГАНІЧНИХ  РЕЧОВИН"
3. Опрацювати параграф  36 у підручнику
Домашнє завдання: Вивчити параграф 36 .
Тестування за темою "Взаємозв'язки між речовинами та їх взаємоперетворення"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 30  ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО  5 ТРАВНЯ  0  20.00

                                  Дата уроку  29.04.2022
Тема:  Багатоманітність  речовин  і  хімічних  реакцій.
1. Переглянути відео

2. Інтерактивна вправа (пазл)     "ОРГАНІЧНІ  СПОЛУКИ"
3. Опрацювати параграф  35 у підручнику 
4. Запиши в робочий зошит
-схему 4 "Класифікація речовин" на стор. 200 у підручнику;
- схему 5 "Хімічний зв'язок у речовинах" на стор. 201 у підручнику.
5. Зробити в робочому зошиті опорний конспект з теми 
      "Класифікація та номенклатура органічних сполук" за посиланням
Домашнє завдання: Вивчити параграф 35 .
Тестування за темою "Багатоманітність речовин і хімічних реакцій"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 25 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 2  ТРАВНЯ  0  20.00

                                Дата уроку  26.04.2022
Тема:  Узагальнення знань з теми 
 "Нітрогеновмісні органічні сполуки". 


Інтерактивна вправа (вікторина)

   "АМІНОКИСЛОТИ"

Інтерактивна вправа (вікторина)

   "СТРУКТУРА  ТА  ВЛАСТИВОСТІ  БІЛКІВ"

Домашнє завдання: Повторити  параграф 33 .
Тестування за темою "Оксигеновмісні  та  Азотвмісні  органічні  сполуки"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 40 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 28  КВІТНЯ  0  20.00


Дата уроку  22.04.2022
Тема:   Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів.
1. Переглянути відео до уроку
2. Опрацювати параграф  34 у підручнику 
ЗАВДАННЯ
У переліку СОЗ є речовини, назви яких доповнено термінами "пестицид", "фунгіцид", "інсектицид". Дізнайтеся  в інтернеті або інших джерелах інформації про зміст кожного терміна.

Домашнє завдання : вивчити параграф 34.
Тестування за темою "Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 40 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 25  КВІТНЯ  0  20.00

Дата уроку  19.04.2022
Тема:   Значення  природних і синтетичних органічних сполук.
1. Переглянути відео до уроку
2. Опрацювати параграф  34 у підручнику 
3. Опрацювати новий матеріал за посиланням та зробити конспект в зошиті.
Домашнє завдання : вивчити параграф 34.
Тестування за темою "Значення природних і синтетичних органічних сполук"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 30 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 25  КВІТНЯ  0  20.00



Дата уроку  15.04.2022
Тема:   ПРАКТИЧНА  РОБОТА  № 5.

 "Виявлення органічних сполук у харчових продуктах" 


Після  перегляду практичної роботи складіть звіт, заповнивши інструктивну картку.



Шановні учні!
Надсилайте виконане  завдання на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

Дата уроку  12.04.2022
Тема:  Білки як біологічні полімери. Денатурація білків. Біологічна роль амінокислот і білків. 
1. Переглянути відео до уроку
2. Опрацювати параграф  33 у підручнику 
3. Запиши в робочий зошит нові поняття з теми.

Білки - це високомолекулярні органічні сполуки, які складаються з великої кількості низькомолекулярних сполук – залишків амінокислот.

Білки обов’язково містять С, Н, О, N, майже завжди Р, S, рідше Fe, Cu, Zn.

 Практично всі білки побудовані з 20-ти α- амінокислот.

      У 1880 р. російський вчений О.Я.Данилевський встановив, яким чином сполуча­ються амінокислоти у білках. (Через пептидні зв’язки )

Просторова структура білків.

Первинна. Послідовне, лінійне сполучення залишків амінокислот за допомогою пептидних зв'язків.

 Вторинна. (Досліджували американські вчені Л.Полінг та Р. Корі). Спіраль з водневими зв'язками.

Третинна. Клубок спіралі; зв'язки: водневі, гідрофобні, іонні.(Перші тривимірні структури білків гемоглобіну і міоглобіну були отримані за допомогою рентгеноструктурного аналізу, за що автори методу, Макс Перуц і Джон Кендрю, отримали Нобелівську премію з хімії 1962 року.)

Четвертинна. Пачки молекул — декілька спіралей.

Денатурація білка.

Як правило, білки протягом досить довгого часу зберігають структуру і, отже, фізико-хімічні властивості. Але різка зміна умов, наприклад, внаслідок нагрівання або обробки білка кислотою чи лугом, приводить до втрати четвертинної, третинної і вторинної структур білка, цей процес називається денатурацією. Відомий випадок денатурації білка в побуті — приготування курячого яйця, коли під впливом високої температури розчинний у воді прозорий білок овальбумін стає щільним, нерозчинним і непрозорим.

                              Чинники, які зумовлюють денатурацію білків

 

                         Хімічні

                         Фізичні

-        Концентровані кислоти й луги

-        Сполуки важких металічних елементів

-        Органічні розчинники

 

-        Високі температури

-        Ультрафіолетове опромінення

-        Рентгенівське й радіоактивне опромінення

 

Домашнє завдання : Вивчити параграф 33 у підручнику.
Виконати домашню  роботу на електронній освітній платформі  "МійКлас" https://miyklas.com.ua/

                                                       БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

Дата уроку  08.04.2022
Тема:  Поняття про амінокислоти. Амінооцтова кислота, її молекулярна та структурна формули, фізичні властивості. 

1. Переглянути відео до уроку до 9.33. хв.



2. Виписати в робочий зошит  термін "амінокислоти",  загальну формулу амінокислот, формули аміно- та карбоксильної групи, правила назв амінокислот, формули і назви деяких  амінокислот, фізичні властивості амінокислот.

Домашнє завдання : вивчити конспект.

Дата уроку  05.04.2022
Тема:  Контрольна  робота № 2 з Т.3.2.
"Оксигеновмісні органічні сполуки"

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо ваші знання з теми «Оксигеновмісні органічні сполуки"  та проведемо контрольну роботу. Девізом нашого уроку стане вислів Володимира Мономаха «Що вмієте, того не забувайте, а чого не знаєте, того навчайтесь» 

УВАГА!!! 

Любі діти, завдання контрольної роботи на електронній освітній платформі "МійКлас" і буде відкрито до 20.00. 05.04.22. У вас буде тільки 40 хвилин на виконання контрольної роботи і тільки одна спроба проходження тесту. 

 https://miyklas.com.ua/

Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграфи 26-32 у підручнику.

                                                               БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

                                Дата уроку  01.04.2022
Тема:  Вуглеводи. Крохмаль й целюлоза. Будова, властивості, застосування.
Лабораторний дослід № 13-14. Відношення крохмалю до води. Взаємодія крохмалю з йодом.



Необхідно опрацювати параграф 32 в підручнику, а в зошит виписати формули крохмалю та целюлози, їх  властивості та застосування.

Лабораторний дослід № 13. 
"Відношення  крохмалю  до води"


ЗАВДАННЯ. 
Заповнити інструктивну картку лабораторного досліду № 13 в робочому зошиті.

Лабораторний дослід № 14. 
"Взаємодія  крохмалю з йодом"


ЗАВДАННЯ. 
Заповнити інструктивну картку лабораторного досліду  № 14 в робочому зошиті.

Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com
Домашнє завдання: повторити параграфи 26-32. Підготуватись до 
контрольної роботи з теми "Оксигеновмісні органічні сполуки"
Дата уроку  29.03.2022
Тема:  Вуглеводи. Глюкоза й сахароза. 
Будова, властивості, застосування.
Лабораторний дослід № 12. Взаємодія глюкози з купрум (ІІ) гідроксидом.
1. Переглянути відео до уроку.
ВІДЕО. "ВУГЛЕВОДИ. ГЛЮКОЗА,САХАРОЗА"

2. Опрацювати параграф 31 в підручнику, а в зошит виписати формули глюкози та сахарози, їх  властивості та застосування.

3. Переглянути відео лабораторного досліду № 12
Лабораторний дослід № 12. 
"Взаємодія  глюкози з купрум (ІІ) гідроксидом."

ЗАВДАННЯ. 
Заповнити інструктивну картку лабораторного досліду в робочому зошиті.


Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

                                  Дата уроку  25.03.2022
Тема:  Вищі карбонові кислоти. Мило, його склад, мийна дія. Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні і гідрогенізовані жири.

Необхідно опрацювати параграфи 29-30 в підручнику, а в зошит виписати нові терміни:
- вищі карбонові кислоти;
- мила;
- жири;
- омилення жирів;
- класифікація жирів за походженням.

Домашнє завдання : Вивчити параграфи 29-30 у підручнику.
Виконати домашню  роботу на електронній освітній платформі  "МійКлас" https://miyklas.com.ua/

                                                       БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!
                                              Дата уроку  22.03.2022
Тема:   ПРАКТИЧНА  РОБОТА  № 4.
 "ВЛАСТИВОСТІ ОЦТОВОЇ КИСЛОТИ" 


Після  перегляду практичної роботи складіть звіт, заповнивши інструктивну картку.



Шановні учні!
Надсилайте виконане  завдання на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com
  
                                          Дата уроку  18.03.2022

Тема:   Хімічні властивості оцтової кислоти. Використання оцтової кислоти.

Відео "Хімічні властивості карбонових кислот"

В робочий зошит випишіть хімічні властивості оцтової кислоти.

ХІМІЧНІ   ВЛАСТИВОСТІ  ОЦТОВОЇ  КИСЛОТИ

1. Органічні (карбонові) кислоти + індикатор зміна  
   кольору.
ЗАВДАННЯ
На підставі спостережень заповніть таблицю в робочому зошиті
Середовище
Лакмус
Метиловий оранжевий
Фенолфталеїн
Універсальний індикатор
Розчин оцтової   кисоти  
(Кисле  середовище)




Висновок.  За допомогою яких індикаторів можна виявити кислоту? _________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
Яким індикатором не можна виявити кислоту? __________________________________________________


2. Взаємодія оцтової кислоти з металами

кислота + метал = сіль +водень 

2СН3СООН + 2Na → 2СН3СООNa + Н2

                                               натрій ацетат

2СН3СООН + Mg → (СН3СОО)2Mg + Н2

                    

                                           магній  ацетат


3. Взаємодія оцтової кислоти з оксидами

кислота + оксид металу = сіль + вода 

2СН3СООН + CaO → (СН3СОО)2Ca + Н2O
                        кальцій ацетат
4. Взаємодія оцтової кислоти з основами 
    (реакція нейтралізації)


кислота + основа = сіль + вода 

СН3СООН + KOH → СН3СООK + Н2O
                        калій  ацетат

5. Взаємодія оцтової кислоти з солями

 Карбонові кислоти належать до слабких кислот, однак вони сильніші за деякі неорганічні кислоти, наприклад карбонатну. 

кислота + сіль = нова сіль + нова кислота

2СН3СООН + Na2CO3 → 2СН3СООNa + Н2O + CO2
                        натрій  ацетат
6. Взаємодія оцтової кислоти зі спиртами
    (реакція естерифікації)

кислота + спирт = складний естер + вода 

CH3 - COOH + C2H5OH = CH3 - COOC2H5 H2O

7.  Повне окиснення (горіння)
CH3 - COOH + 2O2 = 2H2O + 2CO2

Домашнє завдання: Вивчити параграф 28. Виконати письмово номер 209.

Шановні учні!
Надсилайте виконане  завдання на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

                                          Дата уроку  15.03.2022

Тема:   Оцтова кислота, її молекулярна та структурна формули, фізичні властивості. Функціональна карбоксильна група.

1. Переглянути відео до уроку


ЦІКАВА ХІМІЯ

ВІДЕО "КАРБОНОВІ КИСЛОТИ, ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА І ФІЗИЧНІ ВЛАСТИВОСТІ,"

2.Опрацювати новий матеріал  за посиланням 
ПРЕЗЕНТАЦІЯ "ОЦТОВА КИСЛОТА"

3. Необхідно опрацювати параграф 28 (стор. 156-159) в підручнику, а в зошит виписати 
  - термін "карбонові кислоти";
 - формулу карбоксильної групи;
 - загальну формулу гомологічного ряду карбонових 
   кислот; 
 - молекулярну та структурну формули оцтової кислоти;
  -  фізичні властивості та застосування оцтової кислоти.
Домашнє завдання: Вивчити параграф 28. (стор.156-159).
Тестування за темою "Карбонові кислоти. Загальна характеристика" 
Код доступу 6526633. Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.

                                                     БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

Дата уроку 25.02.2022 року

Тема:   Поняття про багатоатомні спирти: склад, структура, фізичні властивості. Гліцерол.

Необхідно опрацювати параграф 27 в підручнику, а в зошит виписати молекулярну та структурну формули гліцеролу, його фізичні властивості та застосування.

ЛАБОРАТОРНИЙ  ДОСЛІД № 11
"ВЗАЄМОДІЯ  ГЛІЦЕРОЛУ З КУПРУМ(ІІ) ГІДРОКСИДОМ"


Після прегляду лабораторного досліду складіть звіт, заповнивши інструктивну картку.
Шановні учні!
Надсилайте виконане  завдання на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

Дата уроку 18.02.2022 року

Тема: Систематизація та узагальнення знань з теми "Вуглеводні"

Чекаю 9-А клас на платформі ZOOM 0 10.00
Чекаю 9-Б клас на платформі ZOOM 0  09.00
Ідентифікатор та код конференції надішлю перед уроком у групу класу у Viber.

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо ваші знання з теми «Вуглеводні"  та проведемо контрольну роботу. Девізом нашого уроку стане вислів Володимира Мономаха «Що вмієте, того не забувайте, а чого не знаєте, того навчайтесь» 

УВАГА!!! 

Любі діти, завдання контрольної роботи на google-формі буде відкрито з 11.00 до 11.40 18.02.2022 р. У вас буде тільки 40 хвилин та тільки одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте свою електронну адресу та своє прізвище та ім'я.

ПОСИЛАННЯ НА КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ

Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграфи 18- 24 у підручнику.

                                                               БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!


Дата уроку 15.02.2022 року
Тема: Узагальнення  знань з теми "Вуглеводні".
Хімічні  властивості  вуглеводнів.

Чекаю 9-А клас на платформі ZOOM 0 10.00

Чекаю 9-Б клас на платформі ZOOM 0б  11.00
Ідентифікатор та код конференції надішлю перед уроком у групу класу у Viber.

Домашнє завдання : повторити параграфи 18-24.
ТЕСТУВАННЯ "Самостійна робота з теми " ВУГЛЕВОДНІ"
Виконайте  це завдання  , відкривши посилання 
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 17  ЛЮТОГО  0  20.00

Дата уроку 11.02.2022 року
Тема: Вуглеводні  в природі. Застосування вуглеводнів.

Чекаю 9-Б клас на платформі ZOOM 0 10.00

Чекаю 9-А клас на платформі ZOOM 0б  11.00
Ідентифікатор та код конференції надішлю перед уроком у групу класу у Viber.

Домашнє завдання : вивчити параграф 24.
ТЕСТУВАННЯ "ВУГЛЕВОДНІ"
Виконайте  це завдання  , відкривши посилання 
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 20  ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 14  ЛЮТОГО  0  20.00

Дата уроку - 08.02.2022

                               Тема уроку: Поняття про полімери на прикладі  
                                            поліетилену. Застосування поліетилену

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми з'ясуємо, що таке полімер і реакція полімеризації, дізнаємось про властивості поліетилену та його застосування.

1. Переглянути відео до уроку



2. Опрацювати параграф 23 у підручнику та в робочому зошиті виконайте наступне завдання.
Закінчить речення, дайте відповіді на питання:
1. Реакція  полімеризації - це _________________________
2. Мономер - це _____________________________________
3. Структурна ланка - це _____________________________
4. Ступінь полімеризації - це __________________________
5. Чим мономер відрізняється від структурної ланки? ____
6. Умови протікання реакцій полімеризації? _____________
7. Чому насиченим вуглеводням не властива реакція полімеризації?
8. Реакція полімеризації поліетилену __________________________
9. Властивості поліетилену _________________________________

Домашнє завдання: вивчити  параграф 23.
Виконати завдання на електронній освітній платформі "МійКлас" 
                                                      https://miyklas.com.ua/

           УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 30 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 10 ЛЮТОГО  0  20.00

                                             Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

Дата уроку - 04.02.2022

 Тема уроку: Горіння   вуглеводнів

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми ознайомимось з реакціями горіння вуглеводнів, з'ясуємо, як впливає нестача повітря (кисню) на склад продуктів горіння вуглеводнів.

1. Переглянути відео до уроку


2. Опрацювати параграф 22 у підручнику.

3.Опрацювати новий матеріал  за посиланням 
4. Зробити конспект в робочому зошиті за слайдами презентації.
    Виписати хімічні рівняння горіння метану, етану, етилену та ацетилену.

Домашнє завдання: вивчити  параграф 22.
Виконати завдання на електронній освітній платформі "МійКлас" 
                                                            https://miyklas.com.ua/
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 7 ЛЮТОГО  0  20.00

Шановні учні!
Сфотографуйте  виконану класну роботу та 
відправте фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com


Дата уроку - 01.02.2022

Тема уроку: Реакція приєднання для етену й етину (галогенування, гідрування)

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми дізнаємось про хімічні властивості ненасичених вуглеводнів (алкенів та алкінів), розглянемо реакції галогенування та гідрування ненасичених вуглеводнів

1. Переглянути відео до уроку


2. Зробити конспект в робочому зошиті за відеоматеріалом.
    В зошит виписати рівняння хімічних реакцій:
- приєднання водню до етену й ацетилену;
- приєднання брому до етену й ацетилену;

    В зошит виписати нові терміни:
- реакція гідрування;
- реакція галогенування

Домашнє завдання: Повторити  параграф 21.
Виконати завдання на електронній освітній платформі "МійКлас" 
                                                            https://miyklas.com.ua/
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 3 ЛЮТОГО  0  20.00

Шановні учні!
Сфотографуйте  виконану класну роботу та 
відправте фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com


Дата уроку - 28.01.2022

        Тема уроку: Етилен і ацетилен як представники ненасичених вуглеводнів.

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми дізнаємось про будову молекул етилену та ацетилену, розглянемо фізичні властивості етилену та ацетилену.

1. Переглянути відео до уроку


2. Зробити конспект в робочому зошиті за відеоматеріалом.
    В зошит виписати нові терміни:
- ненасичені вуглеводні;
- алкени;
- алкіни.
    В зошит виписати загальні формули гомологічного ряду алкенів та алкінів, формули етилену та ацетилену та їх фізичні властивості.

3. Прочитати параграф 21  в підручнику, а в робочому зошиті виконати письмово № 164 на стор. 125. 

Домашнє завдання: Вивчити параграф 21.
Виконати завдання на електронній освітній платформі "МійКлас" 



УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 31 СІЧНЯ  0  20.00

Шановні учні!
Сфотографуйте  виконану класну роботу та 
відправте фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com

ХІМІЯ

                             Дата уроку  19.11.2021
Тема:  Реакції йонного обміну. 
Лабораторні досліди № 4-6 
"Реакції обміну між електролітами у водних розчинах, що супроводжуються випадінням осаду, виділенням газу та утворенням води"

Переглянути відео лабораторних дослідів № 4-6.
QR-код додається в інструктивній картці.
ЗАВДАННЯ. 
Заповнити інструктивну картку лабораторного досліду в робочому зошиті.  

ІНСТРУКТИВНА КАРТКА

Шановні учні!
Надсилайте виконане  завдання на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

Дата уроку  16.11.2021
Тема:  Реакції йонного обміну. Умови їх перебігу.
Переглянути відео до уроку
В рамках класної роботи опрацювати параграфи 10-11. В робочому зошиті виконати письмово № 80 з підручника.

Домашнє завдання : Вивчити параграф 10-11 у підручнику.
Виконати домашню  роботу на електронній освітній платформі  "МійКлас" https://miyklas.com.ua/


  Дата уроку  12.11.2021
Тема:  Реакції обміну між електролітами в розчині.

Переглянути відео до уроку






В рамках класної роботи опрацювати параграфи 10-11. Виписати в робочий зошит термін "йонно-молекулярне рівняння",   приклад реакції з утворенням осаду між магній хлоридом та натрій гідроксидом стор. 53-54 в підручнику.

Домашнє завдання : Вивчити параграф 10-11 у підручнику.
Виконати домашню  роботу на електронній освітній платформі  "МійКлас" https://miyklas.com.ua/


Дата уроку  19.03.2020

Тема:   Горіння  вуглеводнів.

Поняття про полімери на прикладі поліетилену.


Вуглеводні

Презентація до уроку "Горіння вуглеводнів. Поняття про полімери"

Посилання на відеоурок  "Поняття про полімери на прикладі поліетилену.
Застосування поліетилену."
https://www.youtube.com/watch?v=fe3uSV7mpB4

Домашнє завдання: Вивчити параграфи 22-23. Виконати письмово № 171, 177.
Виконати завдання в електронній освітній платформі 
"МІЙ  КЛАС"https://miyklas.com.ua/

Тема:   Розрахункові задачі.

     Обчислення об'ємних відношень газів за хімічними рівняннями.
Відео"Обчислення об'ємних відношень газів за хімічними рівняннями"

Презентація до уроку "Обчислення об'ємних відношень газів за хімічними рівняннями"

Домашнє завдання: Вивчити параграф 25. Виконати письмово № 190.
Виконати перевірну роботу на електронній освітній платформі  "МійКлас" https://miyklas.com.ua/

Дата уроку  23.03.2020

Тема:   Вуглеводні в природі.

    Застосування вуглеводнів.


В рамках класної роботи необхідно пройти узагальнюючий тест "Насичені й ненасичені вуглеводні". Код доступу 912813.Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.
https://naurok.ua/student/tests


Необхідно опрацювати параграф 24 в підручнику, а в зошит виписати основні джерела вуглеводнів.



Домашнє завдання: Вивчити параграф 24. 
Виконати перевірну роботу на електронній освітній платформі  "МійКлас" https://miyklas.com.ua/


Дата уроку  26.03.2020


Тема:   Узагальнення і систематизація знань з Т.3.1. "Вуглеводні"

Виконати тематичну контрольну  роботу на електронній освітній платформі  "МійКлас" https://miyklas.com.ua/


Дата уроку  06.04.2020

Тема:   Поняття про одноатомні спирти.


    Метанол, етанол, їхні молекулярні, електронні та структурні формули, фізичні властивості, горіння етанолу. Згубна дія алкоголю на організм людини. 


ВІДЕО "НАСИЧЕНІ ОДНОАТОМНІ СПИРТИ"

ПРЕЗЕНТАЦІЯ "НАСИЧЕНІ ОДНОАТОМНІ СПИРТИ"

ЗАВДАННЯ  В  РАМКАХ  КЛАСНОЇ  РОБОТИ
Інтерактивна вправа
https://learningapps.org/view6470245


Домашнє завдання: Вивчити параграф 26. 
Тестування за темою "Насичені одноатомні спирти. Метанол. Етанол." 
Код доступу 584689. Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.




Дата уроку  09.04.2020

Шановні учні!
Отримала відповіді на попереднє  домашнє завдання, але не від усіх!!!
Дякую тим, хто їх виконав, а з іншими будемо підтримувати зв'язок індивідуально.
Дорогі діти, давайте поважати один одного і вчасно все виконувати!!!
Чекаю ваші виконані завдання!!!
З повагою до Вас Ганна Сергіївна.




Немає коментарів:

Дописати коментар