8-Б КЛАС (БІОЛОГІЯ)

             

Юні  друзі!
Вітаю вас на своєму  блозі!!!
Запрошую вас на навчання  з використанням дистанційних технологій.
Бажаю успіхів!

Моя електронна адреса annaivanchencko462@gmail.com

ДО   УВАГИ!!!
Всі  матеріали з навчальної практики
розташовані за посиланням

                            Дата уроку 25.05.2022 року

Тема: Підсумковий урок 
Доброго ранку , мої дорогі учні. У нас сьогодні останній урок біології  у 8 класі. Сьогодні пропоную  розглянути цікаві факти про людину та її тіло. 


Мозок – один з найзагадковіших органів в організмі людини. Ось кілька цікавих фактів, які допоможуть більше дізнатися про нього.

Сон і досі залишається одним із найменш вивчених явищ у психології та фізіології. Але в останні роки наука відкрила декілька цікавих речей про те, що відбувається з нами коли ми спимо.

Дорогі мої учні! Дякую за співпрацю.
Бажаю Вам мирних літніх канікул.ХАЙ  ЩАСТИТЬ! БУДЬТЕ  ЗДОРОВІ!

Дата уроку 23.05.2022 року

Тема: Повторення навчального матеріалу з біології 8 класу

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці, ми повторимо та  систематизуємо ваші  знання з вивчених тем. Будемо  розвивати практичні навички застосовувати набутих знань для розв’язання конкретних завдань

1. Переглянути цікаві відео до уроку


2. ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА 
"ФОРМЕННІ ЕЛЕМЕНТИ КРОВІ"
виконайте завдання за посиланняhttps://learningapps.org/3103751

3. ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА "НІМИЙ МАЛЮНОК"
"БУДОВА  ШКІРИ"
виконайте завдання за посиланням https://learningapps.org/2097152

4. ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА "НІМИЙ МАЛЮНОК"
"СКЕЛЕТ  ЛЮДИНИ"
виконайте завдання за посиланням https://learningapps.org/23055279

БАЖАЮ  УСПІХІВ!

Дата уроку 18.05.2022 року

Тема: Цілісність організму людини. Взаємодія регуляторних систем організму.

Пригадайте:  Що таке гомеостаз? Гомеостаз - сталість умов життєдіяльності клітин у внутрішньому середовищі.

Загальна характеристика гомеостазу:

  відображенням гомеостазу є наявність біологічних параметрів: температура тіла, осмотичний тиск, кров'яний тиск, вміст йонів, білків, вуглеводів та ін.;

• сталість внутрішнього середовища забезпечується безперервною роботою органів дихання, кровообігу, травлення та ін.;

• регулюється нервовою та ендокринною системами.

Яка ще система приймає участь у регуляції гомеостазу?  (імунна)


Отже, взаємозв’язок й узгоджена робота всіх органів і систем організму забезпечується нервовою, гуморальною та імунною формами регуляції.

Завдання учням:

  • Пригадайте особливості функціонування цих систем.

Обговорення відповідей учнів.

Заповнення таблиці:

Порівняльна характеристика нервової, гуморальної та імунної  регуляції

Ознаки

Нервова регуляція

Гуморальна регуляція

Імунна регуляція

Швидкість передачі сигналів

Дуже висока

         Повільна

         Повільна

Чинники передачі сигналів

Нервові імпульси

Біологічно активні речовини

Антитіла і лімфоцити

Шляхи передачі сигналів

Нервові волокна і нерви

Внутрішнє середовище

Внутрішнє середовище

Характер впливу

Короткочасний конкретний вплив

Тривалий і загальний вплив

Тривалий і загальний вплив

«Цікаве питання»

Прочитайте  вислів Дугласа Меллоха  та поясніть його виходячи з теми сьогоднішнього уроку:

 «Всі ми не можемо бути капітанами, Хтось повинен бути і матросом. 

Для всіх знайдеться робота на кораблі життя»

(Корабель - організм людини, капітан корабля –нейрогуморальна системи; матроси на кораблі  – органи)

Дата уроку 16.05.2022 року

Тема: Контрольна робота  з Т.11. "Ендокринна система" та з Т.12. "Розмноження та розвиток людини".

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо ваші знання з теми «Ендокринна система" та "Розмноження та розвиток людини" та проведемо контрольну роботу. Девізом нашого уроку стане вислів Володимира Мономаха «Що вмієте, того не забувайте, а чого не знаєте, того навчайтесь» 

УВАГА!!! 

Любі діти, завдання контрольної роботи на електронній освітній платформі "ВСЕОСВІТА" буде відкрито до 20.00. 17.05.22. У вас буде тільки 40 хвилин на виконання контрольної роботи і тільки одна спроба проходження тесту. 

ПОСИЛАННЯ НА КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ

Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграфи 51-52, 55-58 у підручнику.

                                                               БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

Дата уроку 11.05.2022 року

Тема:Систематизація і узагальнення знань з Т.11. "Ендокринна система" та з Т.12. "Розмноження та розвиток людини".

Шановні учні, сьогодні ви узагальните знання з теми "Ендокринна система" та з теми "Розмноження та розвиток людини". Підготуєтесь до контрольної роботи.

1. Переглянути відео до уроку. (Пригадайте навчальний матеріал!!!)


2. Повторити параграфи  51-52, 55-58  у   підручнику.

3. Виконайте інтерактивні вправи за посиланням

   1. КРОСВОРД РОЗМНОЖЕННЯ  І  РОЗВИТОК ЛЮДИНИ 

       https://learningapps.org/3465288

   2. ВСТАНОВИТИ ВІДПОВІДНІСТЬ МІЖ  НАЗВОЮ ТА ЗОБРАЖЕННЯМ ЗАЛОЗ   ВНУТРІШНЬОЇ  СЕКРЕЦІЇ.

        https://learningapps.org/6353474

Домашнє завдання : повторити параграфи 51-52, 55-58 у підручнику.
Тестування за темою
 "Ендокринна система. Розмноження та розвиток"
Використайте цей код, відкривши посилання 
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 30  ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 15  ТРАВНЯ  0  20.00

Дата уроку 09.05.2022 року

Тема:Репродуктивне здоров'я людини. Роль здорового способу життя.

1. Переглянути відео до уроку


2. Опрацювати параграф 58 у підручнику.

3. В робочому зошиті письмово відповісти на питання:

  • Чому плід під час розвитку є дуже вразливим до дії шкідливих речовин?
  • Як тютюнокуріння й алкоголь можуть упливати на плід?
  • Чому ВІЛ є вкрай небезпечною загрозою для організму людини?
Домашнє завдання: Вивчити параграф  58 у підручнику.
Виконати тести  у підручнику на стор.  204-205.


Дата уроку 04.05.2022 року

Тема:Постембріональний розвиток людини.

1. Переглянути відео до уроку



2. Опрацювати параграф 57 у підручнику.
3. В робочому зошиті письмово відповісти на питання:
  1. Що  таке онтогенез?
  2. Які періоди розвитку виділяють у людини?
  3. Які процеси відбуваються під час постембріонального розвитку людини?
  4. На які періоди можна поділити життя людини?
Домашнє завдання: Вивчити параграф  57 у підручнику.

Виконати завдання на електронній освітній платформі "МійКлас" 

 БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

Дата уроку 02.05.2022 року

Тема:Запліднення. Вагітність.

1. Переглянути відео до уроку


2. Опрацювати параграф 56  у підручнику.

3. В робочому зошиті заповнити опорний конспект з теми "Запліднення. Вагітність."

ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ

Домашнє завдання: Вивчити параграф  56  у підручнику.

Виконати завдання на електронній освітній платформі "МійКлас" 

 БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!



Дата уроку 27.04.2022 року

Тема:Будова та функції репродуктивної системи людини. Статеві клітини.

1. Переглянути відео до уроку


2. Опрацювати параграф 55  у підручнику.

3. В робочому зошиті заповнити опорний конспект з теми "Будова репродуктивної системи"

ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ

Домашнє завдання: Вивчити параграф  55 у підручнику.

Виконати завдання на електронній освітній платформі "МійКлас" 

 БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

Дата уроку 25.04.2022 року

Тема:Профілактика захворювань ендокринної системи.

1. Переглянути відео до уроку

2. Опрацювати параграф  52  у підручнику.

3. В робочому зошиті письмово відповісти на питання:
  1. Що  таке гіпофункція  залози?
  2. Що таке гіперфункція залози?
  3. До яких наслідків призводить гіперфункція щитоподібної залози?
  4. До яких наслідків призводить гіпофункція щитоподібної залози?
  5. До яких наслідків призводить гіпофункція гіпофіза?
  6. До яких наслідків призводить гіпофункція  підшлункової залози?
Домашнє завдання: Вивчити параграф  52  у підручнику.

Виконати завдання на електронній освітній платформі "МійКлас" 

 БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

Дата уроку 20.04.2022 року

Тема:Ендокринна  система. Залози внутрішньої секреції, їх функції.

1. Переглянути відео до уроку


2. Опрацювати параграф  51  у підручнику.
3. Зробити конспект в робочому зошиті за параграфом 51 у підручнику.

Домашнє завдання: Вивчити параграф 51 у підручнику.
Виконати завдання на електронній освітній платформі "МійКлас" 

 БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

Дата уроку 18.04.2022 року

Тема: Систематизація і узагальнення знань з Т.10. "Вища нервова діяльність".

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо ваші знання з теми «Вища нервова діяльність"  та проведемо контрольну роботу. Девізом нашого уроку стане вислів Володимира Мономаха «Що вмієте, того не забувайте, а чого не знаєте, того навчайтесь» 

УВАГА!!! 

Любі діти, завдання контрольної роботи на електронній освітній платформі "МійКлас" і буде відкрито до 20.00. 18.04.22. У вас буде тільки 40 хвилин на виконання контрольної роботи і тільки одна спроба проходження тесту. 

 https://miyklas.com.ua/

Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграфи 43-48 у підручнику.

                                                               БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

                                 Дата уроку 13.04.2022 року

Тема: Сон. Біоритми.

1. Переглянути відео до уроку

2. Опрацювати параграф  48  у підручнику.

3. В робочому зошиті письмово відповісти на питання:
  1. Що таке сон?
  2. Які  виділяють фази сну?
  3. Що таке сновидіння?
  4. Які бувають порушення сну?
  5. Чому безсоння є шкідливим для людини?
  6. Що таке біоритми?
  7. Які бувають біоритми?
Домашнє завдання: Вивчити параграф  48 у підручнику.

Виконати завдання на електронній освітній платформі "МійКлас" 

 БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

                          Дата уроку 11.04.2022 року

Тема: Мислення та свідомість.

1. Переглянути відео до уроку


2. Опрацювати параграф  47  у підручнику.

3. В робочому зошиті письмово відповісти на питання:

  1. Що таке функціональна асиметрія?
  2. Що таке динамічний стереотип?
  3. Як виробляються навички?
  4. Чим навички відрізняються від звичок?
  5. Які існують види мислення?
  6. Що таке свідомість?
Домашнє завдання: Вивчити параграф  47 у підручнику.
Виконати завдання на електронній освітній платформі "МійКлас" 

 БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

                         Дата уроку 06.04.2022 року

Тема: Навчання та пам'ять. Поняття про сигнальні системи. Мова.

1. Переглянути відео до уроку

2. Опрацювати параграф  46  у підручнику.
3. В робочому зошиті письмово відповісти на питання:
  1. Які сигнальні системи є в людини?
  2. Що таке мова?
  3. Які  існують види навчання?
  4. Які існують види пам'яті?
  5. Які особливості має короткочасна пам'ять?
Домашнє завдання: Вивчити параграф  46 у підручнику.
Виконати завдання на електронній освітній платформі "МійКлас" 

 БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

Дата уроку 04.04.2022 року

Тема: Безумовні й умовні рефлекси. Інстинкти.

1. Переглянути відео до уроку


2. Опрацювати парагрфи  44-45 у підручнику.
3. В робочому зошиті письмово відповісти на питання:
  1. Що таке рефлекс?
  2. Що таке безумовний рефлекс?
  3. Які дії людини можна назвати безумовними рефлексами?
  4. Що таке умовний рефлекс?
  5. Як формується умовний рефлекс?
  6. Що таке інстинкт?
  7. Що є одиницями інстинктивної поведінки?
  8. Які приклади інстинктивної поведінки трапляються в дітей?

Домашнє завдання: Вивчити параграфи 44 -45 у підручнику.
Виконати завдання на електронній освітній платформі "МійКлас" 

 БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!


Дата уроку 30.03.2022 року

Тема: Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи.

1. Переглянути відео до уроку

2. Опрацювати парагрф  43 у підручнику.

3. Опрацювати новий матеріал  за посиланням 

ПРЕЗЕНТАЦІЯ "ПОНЯТТЯ ПРО ВИЩУ НЕРВОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ЇЇ ОСНОВНІ ТИПИ."

4. Зробити конспект в робочому зошиті за слайдами презентації.

Домашнє завдання: Вивчити параграф 43 у підручнику.

Шановні учні!
Сфотографуйте  виконану класну роботу та 
відправте фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com


Дата уроку 28.03.2022 року

Тема: Систематизація і узагальнення знань з Т.9. "Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Сенсорні системи".

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо ваші знання з теми «Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Сенсорні системи."  та проведемо контрольну роботу. Девізом нашого уроку стане вислів Володимира Мономаха «Що вмієте, того не забувайте, а чого не знаєте, того навчайтесь» 

УВАГА!!! 

Любі діти, завдання контрольної роботи на електронній освітній платформі "МійКлас" і буде відкрито до 20.00. 29.03.22. У вас буде тільки 40 хвилин на виконання контрольної роботи і тільки одна спроба проходження тесту. 

 https://miyklas.com.ua/

Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграфи 37-42 у підручнику.

                                                               БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

Дата уроку 23.03.2022 року

Тема: Сенсорні системи дотику, температури, болю.

1. Переглянути відео до уроку

2. Опрацювати парагрф  41 у підручнику.
3. Зробити конспект в робочому зошиті за параграфом 41 у підручнику.
Домашнє завдання: Вивчити параграф 41 у підручнику.
Виконати завдання на електронній освітній платформі "МійКлас" 

 БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

Дата уроку 21.03.2022 року

Тема: Сенсорні системи смаку, нюху, рівноваги, руху.

1. Переглянути відео до уроку
2. Опрацювати парагрф  40  у підручнику.
3. Зробити конспект в робочому зошиті за параграфом 40 у підручнику.

Домашнє завдання: Вивчити параграф 41 у підручнику.
Виконати завдання на електронній освітній платформі "МійКлас" 

 БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

Дата уроку 16.03.2022 року

Тема: Слухова сенсорна система. Гігієна слуху .

1. Переглянути відео до уроку

2. Опрацювати новий матеріал  за посиланням 
ПРЕЗЕНТАЦІЯ "СЛУХОВА СЕНСОРНА СИСТЕМА"
3. Зробити конспект в робочому зошиті за слайдами презентації.

Домашнє завдання: Вивчити параграф 39 у підручнику.
Виконати завдання на електронній освітній платформі "МійКлас" 

 БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

Дата уроку 14.03.2022 року

Тема: ЗОРОВА  СЕНСОРНА  СИСТЕМА.

1. Переглянути відео до уроку

2. Опрацювати новий матеріал  за посиланням 
ПРЕЗЕНТАЦІЯ "ЗОРОВА СЕНСОРНА СИСТЕМА"
3. Зробити конспект в робочому зошиті за слайдами презентації.

Домашнє завдання: Вивчити параграф 38
Виконати завдання на електронній освітній платформі "МійКлас" 

 БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

Дата уроку 21.02.2022 року

Тема: Поняття про соматичну та вегетативну нервову систему. Профілактика захворювань нервової системи.

1. Переглянути відео до уроку

2. Опрацювати парагрфи 35-36 у підручнику.

3. В зошит  виписати нові терміни:
 вегетативна  нервова система, симпатична система, парасимпатична система, гіпоталамус.
    В зошиті напишіть,  які захворювання можуть уражати нервову систему. 
Що є причиною їх утворення? 
Як запобігти появі цих захворювань?

Домашнє завдання: Вивчити параграфи 35-36 у підручнику. 
В робочому зошиті виконати тестові завдання з теми " Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Нервова система" на стор. 130-131  у підручнику. 

Дата уроку 16.02.2022 року

Тема: БУДОВА  І  ФУНКЦІЇ  ГОЛОВНОГО  МОЗКУ.

1. Переглянути відео до уроку

2. Опрацювати новий матеріал  за посиланням 
ПРЕЗЕНТАЦІЯ "БУДОВА І ФУНКЦІЇ ГОЛОВНОГО МОЗКУ"
3. Зробити конспект в робочому зошиті за слайдами презентації.

Домашнє завдання: Вивчити параграф 34
Виконати завдання на електронній освітній платформі "МійКлас" 


УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 20 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 20 ЛЮТОГО0  0  20.00

Дата уроку 14.02.2022 року

Тема: БУДОВА  І  ФУНКЦІЇ  СПИННОГО  МОЗКУ.

1. Переглянути відео до уроку

2. Опрацювати новий матеріал  за посиланням 
ПРЕЗЕНТАЦІЯ "БУДОВА І ФУНКЦІЇ СПИННОГО МОЗКУ"
3. Зробити конспект в робочому зошиті за слайдами презентації.

Домашнє завдання: Вивчити параграф 33.
Виконати завдання на електронній освітній платформі "МійКлас" 


УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 20 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 15 ЛЮТОГО0  0  20.00

Шановні учні!
Сфотографуйте  виконану класну роботу та 
відправте фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com

Дата уроку 09.02.2022 року

Тема: БУДОВА  І  ФУНКЦІЇ  НЕРВОВОЇ  СИСТЕМИ.

1. Переглянути відео до уроку

2. Опрацювати новий матеріал  за посиланням 
ПРЕЗЕНТАЦІЯ "НЕРВОВА СИСТЕМА ЛЮДИНИ"
3. Зробити конспект в робочому зошиті за слайдами презентації.

Домашнє завдання: Вивчити параграф 31-32.
Виконати завдання на електронній освітній платформі "МійКлас" 


УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 20 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 13 ЛЮТОГО0  0  20.00

Шановні учні!
Сфотографуйте  виконану класну роботу та 
відправте фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com

Дата уроку 07.02.2022 року

Тема: Систематизація і узагальнення знань з Т.7. "Виділення. Терморегуляція"

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо ваші знання з теми «Виділення. Терморегуляція"  та проведемо контрольну роботу. Девізом нашого уроку стане вислів Володимира Мономаха «Що вмієте, того не забувайте, а чого не знаєте, того навчайтесь» 

УВАГА!!! 

Любі діти, завдання контрольної роботи на google-формі буде відкрито з 12.00 до 12.40. У вас буде тільки 40 хвилин на виконання контрольної роботи і тільки одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте свою електронну адресу та своє прізвище та ім'я.

ПОСИЛАННЯ НА КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ

Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграфи 21- 24 у підручнику.

                                                               БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

Дата уроку 02.02.2022 року

Тема: Терморегуляція.
Профілактика захворювань шкіри. Перша допомога при травмах шкіри.
1. Переглянути відео до уроку

2. Опрацювати новий матеріал  за посиланням 
3. Зробити конспект в робочому зошиті за слайдами презентації.

Домашнє завдання: Вивчити параграф 24
Виконати завдання на електронній освітній платформі "МійКлас" 



УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 4 ЛЮТОГО0  0  20.00

Шановні учні!
Сфотографуйте  виконану класну роботу та 
відправте фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com


         Дата уроку 31.01.2022 року

Тема: Значення та будова шкіри. Терморегуляція.\
Переглянути відео до уроку

В рамках класної роботи необідно опрацювати  параграф 24 в підручнику, а в зошит  виписати нові терміни епідерміс, дерма, підшкірна клітковина, типи шкірних залоз, терморегуляція, процеси теплоутворення, процеси тепловіддачі.

Інтерактивна вправа "Фрагменти  зображення"
"БУДОВА   ШКІРИ"
Виконайте це завдання, відкривши посилання https://learningapps.org/2097152

Домашнє завдання: Вивчити параграф 24
Виконати завдання на електронній освітній платформі "МійКлас" 



УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 25 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 1 ЛЮТОГО0  0  20.00

Шановні учні!
Сфотографуйте  виконану класну роботу та 
відправте фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com

                                  Дата уроку 26.01.2022 року

Тема: Сечоутворення, його регуляція. Профілактика захворювань нирок.

1. Виконати інтерактивну вправу (німий малюнок).
    Встановити відповідність між назвою та зображенням органів виділення.


2. Опрацювати новий матеріал  за посиланням 
3. Зробити конспект в робочому зошиті за слайдами презентації.

Домашнє завдання: Вивчити параграфи 22-23
Виконати завдання на електронній освітній платформі "МійКлас" 



УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 30 СІЧНЯ  0  20.00

Шановні учні!
Сфотографуйте  виконану класну роботу та 
відправте фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com

     Дата уроку 24.01.2022 року00

Тема: Органи виділення. Будова і функції сечовидільної системи.

Переглянути відео до уроку




В рамках класної роботи необідно опрацювати  параграф 21  в підручнику, а в зошит  виписати нові терміни нирки, ворота нирки, ниркова миска, нефрон, сечоводи, сечовий міхур, сечівник.

Домашнє завдання: Вивчити параграф 21. 

Виконати завдання на електронній освітній платформі "МійКлас" 


УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 30 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 25 СІЧНЯ  0  20.00

Шановні учні!
Сфотографуйте  виконану класну роботу та 
відправте фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com


Дата уроку 07.05.2021 року

Тема: Вплив людини та її діяльності на організми.

Переглянути відео до уроку


В рамках класної роботи ви повинні, прочитати параграф 52  в підручнику, а в зошит  виписати нові терміни екологічна етика, екоетичний ідеал та основні  принципи етики дикої природи.

Домашнє завдання: Вивчити параграф 52  . Відповісти на питання № 3 на стор.201.

Шановні учні!
Сфотографуйте  виконану  роботу та 
відправте фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com


Дата уроку 05.05.2021 року

Тема: Ланцюги живлення і потік енергії. Взаємозв'язок компонентів екосистеми.

Переглянути відео до уроку


В рамках класної роботи ви повинні, прочитати параграф 51  в підручнику, а в зошит  виписати нові терміни продуценти, консументи, деструктори, ланцюг живлення та екологічна система.
Домашнє завдання: Вивчити параграф 51  .
Тестування "Ланцюги  живлення"  Код доступу 5589423
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 6 ТРАВНЯ  0  20.00

   Дата уроку 30.04.2021 року

Тема: Поняття про популяцію, екосистему та чинники середовища.

Переглянути відео до уроку

В рамках класної роботи ви повинні, прочитати параграф 50  в підручнику, а в зошит  виписати нові терміни популяція, екосистема, абіотичні чинники, біотичні чинники, антропогенні чинники.

Домашнє завдання: Вивчити параграф 50 у підручнику  .
Тестування "Чинники  середовища" 
Виконайте  цей тест, відкривши посилання 

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 4 КВІТНЯ 0  20.00

Дата уроку 28.04.2021 року

Тема: Систематизація і узагальнення знань з теми "Поведінка  тварин"

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо ваші знання з теми «Поведінка  тварин»,  та проведемо контрольну роботу. Девізом нашого уроку стане вислів Володимира Мономаха «Що вмієте, того не забувайте, а чого не знаєте, того навчайтесь» 

УВАГА!!! 

Любі діти, завдання контрольної роботи  буде відкрито 28.04.2021 до 20.00. У вас буде тільки 40 хвилин на виконання контрольної роботи і тільки одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте  своє прізвище та ім'я.

ПОСИЛАННЯ НА КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ

Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграфи 43-49 у підручнику.

                                                               БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

Дата уроку  23.04.2021 

Тема:  Практична робота № 7 "Визначення форм поведінки тварин"

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці, ви будете виконувати практичну роботу за наданими відеоматеріалами. Ви будете удосконалювати вміння застосовувати теоретичні знання на практиці, поглибите свої знання про поведінку тварин.

Практична робота  № 7. 
"Визначення  форм поведінки  тварин "
ЗАВДАННЯ. 
Заповнити інструктивну картку практичної роботи в робочому зошиті.

ІНСТРУКТИВНА КАРТКА П.Р. № 7

                                          Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання на мою електронну адресу  не пізніше 16.00. Роботи, які будуть надіслані пізніше 16.00 год., будуть оцінюватись меншим балом.
annaivanchencko462@gmail.com

Дата уроку 21.04.2021 року

Тема: Елементарна розумова діяльність. Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення.

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми розширимо ваші знання про поведінку  тварин, розглянемо основні етапи еволюції поведінки тварин, дізнаємось про пристосувальне значення форм поведінки.

Розминка «Епіграф».              Які розумні очі в мого собаки!

Зазирнувши в них, я бачу і смуток, і радість, і співчуття...

Висловіть думки стосовно вислову хлопчика про свого собаку. Чи можуть очі собаки бути «розумними»?

Пригадайте:

-        Що таке хомінг?

-        Що таке научіння?

-        Що таке вроджена і набута поведінка?

-        Що таке безумовний рефлекс?

Малюнок-загадка

Висловіть думки: Що робить синиця на пляшці з молоком?




Ми спостерігаємо за тваринами, учені вивчають поведінку тварин, намагаючись відповісти на запитання, як саме поведінка впливає на виживання тварин та їхню пристосованість до навколишнього середовища. Відомо, що всі ознаки тварин виникли в процесі поступового розвитку живого світу, який називається еволюцією, і поведінка тварин не є виключенням.

Постановка проблемного питання:

Як ви вважаєте, від чого залежить рівень складності поведінкових реакцій тварин?

Очікувана відповідь учнів:

Рівень складності поведінкових реакцій тварин залежить від рівня розвитку нервової системи і психіки тварини.

►Біологічний пазл «Типи нервових систем тварин»

Тварини

Тип нервової системи

1 кальмар

2 орел

3 коренерот

4 коник

А дифузна

Б вузлова

В нервова

Г розкидно-вузлова

Д трубчаста


Переглянути відео до уроку


В рамках класної роботи ви повинні, прочитати параграф 49 в підручнику, а в зошит  виписати новий термін   еволюція та скласти схему основних етапів еволюції поведінки тварин.

Домашнє завдання: Вивчити параграф 49  .
Тестування "Еволюція поведінки   тварин"  Код доступу   2932402
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 10 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 21 КВІТНЯ 0  20.00

    Дата уроку  09.04.2021

Тема:   Комунікація  тварин.
Переглянути відео до уроку

В рамках класної роботи ви повинні, прочитати параграфи 47-48 в підручнику, а в зошит  виписати нові терміни комунікація, виписати засоби комунікації тварин.

Домашнє завдання: Повторити параграфи 47-48  .
Тестування "Комунікація  тварин"  Код доступу   2044739
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 10 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 13 КВІТНЯ 0  20.00

  Дата уроку  07.04.2021

Тема:   Форми поведінки тварин: соціальна поведінка. Типи угруповань тварин за К. Лоренцем. Ієрархія в групі.
Переглянути відео до уроку


В рамках класної роботи ви повинні, прочитати параграфи 47-48 в підручнику, а в зошит  виписати нові терміни угруповання, анонімні угруповання, індивідуалізовані угруповання та ієрархія.

Домашнє завдання: Вивчити параграфи 47-48  .
Тестування "Типи угруповань  тварин"  Код доступу 5101800
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 10 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 8 КВІТНЯ 0  20.00

 Дата уроку  22.01.2021

Тема:   Практична  робота № 4. "Порівняння будови  кровоносної  системи  хребетних тварин."
Переглянути відео до уроку

ЗАВДАННЯ. 
Заповнити інструктивну картку практичної роботи № 4 в робочому зошиті.

ІНСТРУКТИВНА КАРТКА ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ № 4
Практичну роботу № 4 надсилати на електронну пошту не потрібно, її наявність я перевірю в школі після дистанційної форми навчання.

  Дата уроку  20.01.2021

Тема:   Транспорт речовин у тварин. Незамкнена та замкнена кровоносна системи. Кров, її основні функції.

Анна Иванченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Біологія 7Б

Время: 20 янв. 2021 12:00 Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/78757598598?pwd=NEcrcGNhYzkyRFNQZXVEeDMrMjFCdz09

Идентификатор конференции: 787 5759 8598

Код доступа: nnzwj5

Домашнє завдання: Вивчити параграф 33  .
Тестування "Транспорт речовин у тварин"  Код доступу 5789861
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 21 СІЧНЯ  0  20.00

 Дата уроку  15.01.2021

Тема:   Дихання та газообмін у тварин. Органи дихання, їх різноманітність та функції. Значення процесів дихання для вивільнення енергії в клітині.

Перегляд відео до уроку


В рамках класної роботи треба прочитати параграф 32 в підручнику, а в зошиті  дати письмову відповідь на питання: 

1.   Що таке дихання? В чому полягає його значення?
2. Які існують органи дихання у тварин? Вказати особливості їхньої будови.

Домашнє завдання: Вивчити параграф 32  .
Тестування "Дихання та газообмін у тварин"  Код доступу 8392982
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 19СІЧНЯ  0  20.00
Шановні учні!
Сфотографуйте  виконану класну роботу та 
відправте фото на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

Дата уроку  13.01.2021
Тема:   Особливості обміну речовин гетеротрофного організму. Живлення і травлення. Різноманітність травних систем.
Перегляд відео до уроку


В рамках класної роботи треба прочитати параграф 31  в підручнику, а в зошиті  дати письмову відповідь на питання: 

1.   Особливості обміну речовин гетеротрофного організму. 
      Поняття живлення та травлення. Способи живлення і типи травлення. 
 
2.   Різноманітність травних систем. 

Домашнє завдання: Вивчити параграф 31  .
Тестування "Особливості обміну речовин гетеротрофного організму.  Код доступу 7521065
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 14 СІЧНЯ  0  20.00
Шановні учні!
Сфотографуйте  виконану класну роботу та 
відправте фото на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com



Дата уроку  13.11.2020
Тема:   Узагальнення і систематизація знань з Т.1.1. "БЕЗХРЕБЕТНІ   ТВАРИНИ"

В рамках класної роботи необхідно виконати

 тематичну контрольну  роботу


КОНТРОЛЬНУ  РОБОТУ   НЕОБХІДНО НАДІСЛАТИ МЕНІ 
СЬОГОДНІ НА ЕЛЕКТРОННУ  ПОШТУ ДО 16.00.

annaivanchencko462@gmail.com


ДАТА: 11.11. 2020

Тема: Паразитичні безхребетні тварини.

Перегляд відео до уроку

ПАРАЗИТИЧНІ   ЧЕРВИ

ПАРАЗИТИЧНІ  ЧЛЕНИСТОНОГІ


В рамках класної роботи ви повинні, прочитати параграфи 16-17 в підручнику, а в зошиті  дати письмову відповідь на питання: 
- Які ознаки вказують на те, що черв є паразитом?
- Чим небезпечні кліщі для людини?

Домашнє завдання: Вивчити параграфи 16-17. Повторити параграфи 6-14. Підготуватись до контрольної роботи з теми "Безхребетні тварини"
Виконати завдання на електронній освітній платформі "МійКлас" 


УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 30 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 12ЛИСТОПАДА  0  20.00

Шановні учні!
Сфотографуйте  виконану класну роботу та 
відправте фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com

ДАТА: 16.10. 2020

Тема: Членистоногі: комахи. Різноманітність комах.

Перегляд відео до уроку


В рамках класної роботи ви повинні, прочитати параграфи 10-13 в підручнику, а в зошиті  дати письмову відповідь на питання: 
- За якими ознаками тварину можна віднести до комах?

Домашнє завдання: Вивчити параграфи 10-13.
Виконати завдання на електронній освітній платформі "МійКлас" 
"Загальна характеристка комах"


                                                                  ДАТА: 09.10. 2020

Тема: Членистоногі: павукоподібні. Різноманітність павукоподібних.


В рамках класної роботи ви повинні, прочитати параграф 9 в підручнику, а в зошит  виписати нові терміни хеліцери, педипальпи.


ЗАВДАННЯ. Вставте пропущені слова в тексті та запишіть у зошит.

Павукоподібні — багатоклітинні тварини, у яких середовище життя — ______________. Покрив тіла — _________. Тіло сегментоване, поділяється на відділи — _________________. Кінцівки мають __________ будову. Павукоподібні мають ___ пари ходильних ніг. ___________ слугують для прокушування зовнішніх покривів здобичі і введення в неї отрути. Травлення у павука починається поза його __________ і називається _______________. Органи дихання — ____________________  .


Домашнє завдання: Вивчити параграф 9.
Виконати завдання на електронній освітній платформі "МійКлас" 
"Загальна характеристка павукоподібних"

Немає коментарів:

Дописати коментар