ЗЗСО № 9 (8 клас)

Юні  друзі!
Вітаю вас на своєму  блозі!!!
Запрошую вас на навчання  з використанням дистанційних технологій.
Бажаю успіхів!

Моя електронна адреса annaivanchencko462@gmail.com

Завдання на 2 урока - 26.05.2022

Тема уроку. Підсумковий урок. Урок закріплення знань. 
                      Розв'язування розрахункових задач.
Добрий ранок, мої любі учні. Сьогодні у нас останній урок хімії у 8 класі.
Сьогодні на уроці будемо повторювати навчальний матеріал за 8 клас.
Спочатку подивіться відеопрезентацію ( до 5 хв.), яка допоможе вам пригадати генетичний зв'язок між основними класами неорганічних сполук.
 
У робочих зошитах запишіть дату, тему уроку  і виконайте письмово № 7 (а,б)  (стор.203) 

Тема уроку. Урок повторення. 
                      Ковалентний та йонний зв'язки, їх утворення.
На уроці ви закріпите свої знання про утворення ковалентного та йонного зв'язків.
Перегляньте, будь ласка, навчальне  відео ( до 5+5  хв.), яке допоможе вам у цьому.




У робочий зошит запишіть дату, тему уроку, опрацюйте схему 5 на стор.94, прочитайте зміст параграфів 14,15. Виконайте завдання №6 на стор.84 письмово.

ДЯКУЮ ЗА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ І СПІВПРАЦЮ! 
       БАЖАЮ МИРНИХ  ЛІТНІХ КАНІКУЛ!
            ДО ЗУСТРІЧІ В НОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ!

Завдання на 2 урока - 19.05.2022

Тема уроку: Повторення та закріплення навчального матеріалу з теми    
                                      "Хімічний зв'язок і будова речовин".
Закріпити знання вам допоможе перегляд навчальної відеопрезентації (до 9 хв.)




У класну роботу напишіть дату, тему уроку, властивості речовин з йонною кристалічною граткою.
Д/З: запишіть властивості речовин з молекулярною та атомною будовою, наведіть по два  приклади таких речовин .

Тема уроку. Контрольна робота №2.
Завдання будуть розміщені за посиланням
БАЖАЮ УСПІХІВ!

Завдання на 2 урока - 12.05.2022

Тема: Кристалічні гратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали.
Перегляньте відео до уроку
Залежно від природи частинок, що містяться у вузлах кристалічних ґраток, та сили взаємодії між частинками визначають тип ґраток: йонні, атомні, молекулярні.

Відомі ще й. металічні кристалічні ґратки, їх вивчатимеш пізніше .

                                           Класифікація кристалічних граток.

 

Типи кристалічних граток

 

 

 

 

 

 

 

АТОМНІ

 

ЙОННІ

 

МОЛЕКУ

ЛЯРНІ

 

МЕТАЛІЧНІ

Як же можна визначити тип кристалічних граток?

Інструкція з визначення типу кристалічної гратки

Визначити до якої групи відноситься дана речовина:

1.    Проста речовина – визначити метал чи неметал:

v Ме – мають металічну кристалічну гратку;

v неМе – мають молекулярну кристалічну гратку;

v винятки – деякі  неМе мають атомну кристалічну гратку.

2.    Складна речовина – визначити клас речовини:

v МехОу – йонну кристалічну гратку;

v неМехОу – молекулярну кристалічну гратку;

v Ме(ОН)х – йонну кристалічну гратку;

v НхAn – йонну кристалічну гратку;

v MeхAnу – йонну кристалічну гратку.

Використаємо Ії на практиці.

          Визначити тип кристалічних граток хімічних сполук:

Са, О2, SO3HCl.   

Залежність 

Зале між хімічним зв’язком, типом кристалічної решітки і фізичними

         властивостями.

Типи кристалічних решіток

ЙОННІ  КРИСТАЛІЧНІ   ГРАТКИ

Характерні для сполук з йонним типом зв'язку. У вузлях таких ґраток знаходяться протилежно зараяджені йони. Речовини з таким типом кристалічної ґратки є нелеткими, твердими, тугоплавкими, їх розчини та розплави проводять електричний струм.

Типовими представниками таких сполук є солі безоксигенових кислот, основні оксиди, основи, кислоти.

МОЛЕКУЛЯРНІ  КРИСТАЛІЧНІ   ГРАТКИ

Характнрні для сполук із ковалентним типом зв'язку. У вузлах таких ґраток знаходяться неполярні або полярні молекули. Унаслідок слабких сил взаємодії речовини з таким типом  кристалічної ґратки мають незначну твердість, низькі температури плавлення та кипіння, характеризуються леткістю.

Такий тип кристалічної ґратки хараткерний для неметалів (кисню, йоду) , води, кислотні оксиди.

МЕТАЛІЧНІ  КРИСТАЛІЧНІ   ГРАТКИ

Кристалічні ґратки металів містять у вузлах позитивні йони і нейтральні атоми.

Усі метали, сплави.

Домашнє  завдання: опрацювати параграф 17 у підручнику. 

  Законспектуйте поданий матеріал в робочий зошит з хімії.

ґратки

         

.

 

Дата уроку 05.05.2021 року


Завдання на 2 урока - 05.05.2022

Тема: Ковалентний зв'язок, його утворення. Електронні формули молекул речовин.

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ви ознайомитесь із ковалентним типом зв'язку, із принципом утворення ковалентного зв'язку, будете формувати навички складання електронних формул речовин.

Переглянути  відео  до уроку


В рамках класної роботи опрацювати параграф 15 у підручнику.
 В робочий зошит виписати терміни: ковалентний  зв'язок.
Виконайте завдання:

- напишіть схему утворення ковалентного зв'язку в молекулі водню, кисню, хлору та води.

УВАГА!!! 

Любі діти, завдання домашнього тесту  на google-формі . У вас буде тільки 30 хвилин на виконання домашньої  роботи і тільки одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте свою електронну адресу та своє прізвище та ім'я.

ПОСИЛАННЯ НА ТЕСТ

Для успішного проходження тесту необхідно вивчити  параграф 15  у підручнику.

                                                               БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

Завдання на 2 урока - 28.04.2022

Тема: Йони.Йонний зв'язок, його утворення.
Ми з вами розпочинаємо нову тему "Хімічний зв'язок".
Мета уроку: зрозуміти, які електронні оболонки є найстійкішими, навчитися записувати формули йонів, з'ясувати, чим йони відрізняються від атомів.
1. Переглянути відео до уроку

2. В рамках класної роботи опрацювати параграфи 13-14 у підручнику. 

3. В робочий зошит виписати терміни:
 йон, йонний зв'язок та виписати фізичні властивості йонних сполук. 

4. Виконайте завдання:
- напишіть схему перетворення атома Оксигену на відповідний йон і наведіть електронні формули обох частинок.
- виконайте письмово  № 3-4 на стор. 79 в підручнику.

Домашнє завдання : вивчити параграфи 13-14
Тестування за темою "Йонний зв'язок"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 40 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 5  ТРАВНЯ  0  20.00

Завдання на 2 урока - 21.04.2022

Тема: Систематизація і узагальнення знань з Т.3. "Будова атома. Періодичний закон і Періодична система Д.І. Менделєєва"

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо ваші знання з теми «Будова атома. Періодичний закон і Періодична система Д.І. Менделєєва»,  та проведемо контрольну роботу. Девізом нашого уроку стане вислів Володимира Мономаха «Що вмієте, того не забувайте, а чого не знаєте, того навчайтесь» 

УВАГА!!! 

Любі діти, завдання контрольної роботи на google-формі .. У вас буде тільки 40 хвилин на виконання контрольної роботи і тільки одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте свою електронну адресу та своє прізвище та ім'я.

ПОСИЛАННЯ НА КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ

Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграфи 1-11 у підручнику.

                                                               БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

Тема: Значення  періодичного закону.
Мета уроку: усвідомити значення періодичного закону для розвитку хімії та інших природничих наук. Зрозуміти важливість використання періодичного закону і періодичної  системи при вивченні хімії.

Вам потрібно опрацювати матеріал параграфу 12 стор. 62-64, виписати за пунктами (1,2,3..) значення 
періодичного закону.

Перегляньте відео до уроку

Дати відповідь на питання: У чому геніальність Д.І. Менделєєва?
Шановні учні!

Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

Завдання на 2 урока - 14.04.2022

Тема: Періодичний закон, хімічний характер елементів і властивості простих речовин.
Сьогодні, шановні восьмикласники, у вас буде змога дізнатись про те, як змінюється характер елементів у періодах і головних підгрупах. 
Прослухайте, будь ласка, пояснення нового  матеріалу (до 9 хв.).
 На закріплення  прочитайте зміст параграфа 10 (стор. 52-57), у класну роботу запишіть дату, тему уроку, лише два визначення (рожевим кольором на стор. 55 і 57). Запам'ятайте ці правила!
Домашнє завдання: перенесіть таблицю 2 на стор.53 у робочий зошит та вмійте пояснити цю інформацію. Виконати письмово № 4 на стор. 58.
Шановні учні!

Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

Завдання на 2 урока - 07.04.2022

Тема: Характеристика хімічних елементів № 1-20 за їхнім місцем у періодичній системі та будовою атома.

Переглянути відео до уроку
В рамках класної роботи опрацювати параграф 9 у підручнику. 
За планом, що на стор. 49  у підручнику письмово скласти характеристику хімічного елемента КАЛЬЦІЮ за його місцем у періодичній системі.
ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА "ВГАДАЙ ЕЛЕМЕНТ"

Домашнє завдання: Повторити параграф 9  у підручнику. 

Завдання на 2 урока - 31.03.2022

Тема уроку: РАДІУСИ  АТОМІВ.
Дорогі учні! На уроці ви дізнаєтесь про радіуси атомів хімічних елементів і зрозумієте, як і чому вони змінюються у періоді та підгрупі.

- Переглянути відеоурок

-Вам потрібно ознайомитися з матеріалом підручника параграф 7.
- В робочий зошит випишіть терміни (стор. 41-42):
  • радіус атома;
  • як змінюються радіуси атомів у періодах;
  • як змінюються радіуси атомів у групах.
Домашнє завдання:
 вивчити параграф 7 у підручнику, виконати письмово № 3 на стор. 43.

Тема уроку: ПЕРІОДИЧНИЙ  ЗАКОН І ЕЛЕКТРОННА  БУДОВА  АТОМІВ.
Сьогодні на уроці ви зрозумієте фізичну суть періодичного закону за допомогою навчальної презентації-пояснення (до 6 хв.)
-Вам потрібно ознайомитися з матеріалом підручника параграф 8.
- В робочому зошиті дати письмові відповіді на питання:
  • У чому фізична суть періодичного закону?
  • Як класифікують хімічні елементи за електронною будовою атомів?
  • Як пов'язана валентність та розміщення хімічного елементу в періодичній системі?
Домашнє завдання:
 вивчити параграф 8 у підручнику, виконати письмово № 3,4  на стор. 48.
Шановні учні!

Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

Завдання на 2 урока - 24.03.2022

Тема уроку: СУЧАСНА  МОДЕЛЬ  АТОМА. ЕЛЕКТРОННА  БУДОВА  АТОМІВ.
Мета: зрозуміти, що таке орбіталь, енергетичний рівень і підрівень, розглянути електронну будову атомів, навчитися складати електронні формули атомів.

 -Вам потрібно ознайомитися з матеріалом підручника параграфи 5-6 стор. 28-41.
- Переглянути відеоурок
  
ЗАВДАННЯ
- Запишіть у зошит відповіді на наступні питання:
(використовуйте матеріал підручника та відеоуроків)
  1. Що таке орбіталь? Які форми мають s-  і   p-орбіталі?
  2. Назвіть характеристики, за якими один електрон може відрізнятися від іншого чи бути подібним до нього.
  3. Як розміщуються електрони в атомі?
  4. Що таке електронна та графічна формула атома?
  5. Запишіть електронні та графічні формули елементів 1 та 2 періодів.
    Шановні учні!

    Надсилайте виконане домашнє завдання 
    на мою електронну адресу
    annaivanchencko462@gmail.com


Завдання на 2 урока - 17.03.2022

 Тема уроку: БУДОВА  АТОМА . СКЛАД АТОМНИХ  ЯДЕР.
Любі учні 8-го класу! Ми продовжуємо з вами вивчати періодичний закон та періодичну систему Д.І. Менделєєва.
Згадайте матеріал підручника параграфи 1-3.
На цьому тижні ми з вами ознайомимося з сучасною моделлю атома, з'ясуємо склад атомів та їхніх ядер, навчимося визначати кількість протонів, нейтронів та електронів.
    Вам потрібно ознайомитися з матеріалом підручника параграф 4.
Переглянути відеоурок
ЗАВДАННЯ
- Запишіть у зошит основні терміни з відеоуроку та заповніть таблицю.
- Виконайте самостійну роботу з самоперевіркою та завдання з відеоуроку.
Шановні учні!

Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

Завдання на 2 урока - 24.02.2022

 Тема уроку: Короткі історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів
Мета: з'ясувати, як розвивалися уявлення про хімічні елементи, дізнатися про спроби класифікації хімічних елементів.

1. Переглянути відео до уроку

2. Опрацювати параграф 1 у підручнику.
3. В робочому зошиті зробити конспект за матеріалом параграфа 1.

Шановні учні!

Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

Завдання на 2 урока - 17.02.2022

        Тема уроку: Узагальнення і систематизація знань з теми "Основні класи неорганічних сполук".

Ми закінчуємо вивчення основних класів речовин. Вам потрібно повторити навчальний матеріал за конспектами у власному зошиті та підручником та виконати перевірочну роботу. 

  Виконуємо завдання за варіантами (1 ряд - І варіант, 2 ряд - ІІ варіант).

ПЕРЕВІРОЧНА РОБОТА

Термін виконання до 20.00   17.02.2022. Оцінку за завдання, надіслані після визначеного терміну, буде знижено. Бажаю успіхів!!!

Відеоуроки для  підготовки до перевірочної  роботи:



Шановні учні!

Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

Завдання на 2 урока - 10.02.2022

        Тема уроку: Повторення. Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук .

Анна Иванченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: ХІМІЯ (8 КЛАС)
Время: 10 февр. 2022 12:00 Киев
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 755 7613 6409
Код доступа: GnG71P

Тема уроку: Узагальнення і систематизація  знань про хімічні властивості неорганічних сполук

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці узагальните свої знання з теми "Класи неорганічних речовин", сформуєте вміння застосовувати їх під час здійснення перетворень речовин та для дослідження властивостей класів неорганічних речовин.

        Для успішного виконання домашнього завдання необхідно повторити параграфи 32 - 34 у підручнику.

ЗАВДАННЯ. 

В робочому зошиті письмово виконайте завдання різного рівня складності з теми "Основні класи неорганічних сполук", які наведені у презентації.    ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Шановні учні!

Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

Завдання на 2 урока - 03.02.2022

Тема уроку: Узагальнення знань про хімічні властивості неорганічних сполук

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці узагальните свої знання з теми "Класи неорганічних речовин", сформуєте вміння застосовувати їх під час здійснення перетворень речовин та для дослідження властивостей класів неорганічних речовин.

        Для успішного виконання домашнього завдання необхідно повторити параграф 32 у підручнику.

 Переглянути відео до уроку

ЗАВДАННЯ. 

В робочому зошиті письмово виконайте завдання різного рівня складності з теми "Основні класи неорганічних сполук", які наведені у презентації.    ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

Завдання на 2 урока - 27.01.2022

        Тема уроку: Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ і середніх солей 

   Мета: дізнатися про поширеність оксидів, кислот, основ та солей у природі, ознайомитися зі сферами використання різних класів речовин.

      За матеріалами параграфів та презентації   ПОСИЛАННЯ

заповнити таблицю. Обов'язково записувати формули та назви, клас речовин.

- Поширеність оксидів стор. 125

- Поширеність кислот стор. 136

- Поширеність солей стор. 140

- Використання оксидів стор. 148

- Використання кислот стор. 162

- Використання солей стор. 185

Назва речовини

Хімічна формула

Клас речовин

Де та у якому вигляді зустрічається

Де застосовується.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар