Юні друзі!
Вітаю вас на своєму блозі!!!
Запрошую вас на навчання з використанням дистанційних технологій.
Бажаю успіхів!
Моя електронна адреса annaivanchencko462@gmail.com
Дата уроку 25.05.2022 року
Дати письмові відповіді на запитання:
а) Si → SiO2 → Na2SiO3 → H2SiO3;
б) Mg → MgO → MgSO4 → Mg3(PO4)2;
в) СН4 → СО2 → Na2CO3 → ВаСО3;
г) СН3СООН → (СН3СOO)2Сu → (СН3СОО)2Ва;
ґ) Pb(OH)2 → PbO → Pb(NO3)2 → PbS;
Домашнє завдання: Повторити параграф 33.
Для успішного виконання домашнього завдання необхідно повторити параграф 33 у підручнику.
Дата уроку 09.05.2022 року
Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо ваші знання з теми «Генетичні зв'язки між неорганічними речовинами», та проведемо контрольну роботу. Девізом нашого уроку стане вислів Володимира Мономаха «Що вмієте, того не забувайте, а чого не знаєте, того навчайтесь»
УВАГА!!!
Любі діти, завдання контрольної роботи на google-формі буде відкрито до 20.00. У вас буде тільки 40 хвилин на виконання контрольної роботи і тільки одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте свою електронну адресу та своє прізвище та ім'я.
ПОСИЛАННЯ НА КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ
Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграфи 31-33 у підручнику.
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!
Для успішного виконання домашнього завдання необхідно повторити параграф 33 у підручнику.
Шановні учні!
Надсилайте виконану практичну роботу
annaivanchencko462@gmail.com
Для успішного виконання домашнього завдання необхідно повторити параграф 33 у підручнику.
ЗАВДАННЯ.
В робочому зошиті письмово виконайте завдання різного рівня складності з теми "Генетичні зв'язки між неорганічними речовинами", які наведені у презентації. ПРЕЗЕНТАЦІЯ
5. Демонстраційний дослід "Визначення йонів Барію (Ва 2+)"
Шановні учні!
annaivanchencko462@gmail.com
Опрацювати параграф 32, подивиться відеоурок
ЗАВДАННЯ
Скласти таблицю, № 257 стор.198.
Біологічне значення хімічних елементів
Хімічний елемент, його символ | Біологічне значення | Наслідки нестачі | Продукти харчування, які містять елемент |
Na | |||
K | |||
Mg | |||
Ca | |||
Fe | |||
Zn | |||
Mn | |||
Cu | |||
Co | |||
Mo |
Шановні учні!
annaivanchencko462@gmail.com
Дата уроку 11.04.2022 року
ЗАВДАННЯ. Заповнити інструктивну картку лабораторного досліду в робочому зошиті.
ІНСТРУКТИВНА КАРТКА Л.Р. № 7-8
annaivanchencko462@gmail.com
Дата уроку 06.04.2022 року
Переглянути відео до уроку
ЗАВДАННЯ. Заповнити інструктивну картку лабораторного досліду в робочому зошиті.
ІНСТРУКТИВНА КАРТКА Л.Р. № 3-6
annaivanchencko462@gmail.com
Дата уроку 04.04.2022 року
Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо ваші знання з теми «Металічні елементи», та проведемо контрольну роботу. Девізом нашого уроку стане вислів Володимира Мономаха «Що вмієте, того не забувайте, а чого не знаєте, того навчайтесь»
УВАГА!!!
Любі діти, завдання контрольної роботи на google-формі буде відкрито з 12.00 до 12.40. У вас буде тільки 40 хвилин на виконання контрольної роботи і тільки одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте свою електронну адресу та своє прізвище та ім'я.
ПОСИЛАННЯ НА КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ
Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграфи 23-28 у підручнику.
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!
Дата уроку: 30.03.2022
Тема уроку: Силікати. Мінеральні добрива.
Шановні учні, сьогодні на уроці ви дізнаєтесь про силікатні матеріали та їх використання, з'ясуєте, які речовини можуть слугувати добривами, сформуєте уявлення про види добрив.
Переглянути відео до уроку
В робочому зошиті написати терміни:
- силікати;
- макроелементи;
- мікроелементи;
- добрива.
Виписати приклади формул та назв азотних, фосфорних та калійних добрив. (стор.183 у підручнику)
Тема уроку: Жорсткість води.
Шановні учні, сьогодні на уроці ви дізнаєтесь про жорсткість води, способи усунення жорсткості води.
Переглянути відео до уроку
В рамках класної роботи опрацювати параграф 28 в підручнику.
В робочому зошиті написати визначення "жорсткість води", тимчасова (карбонатна) жорсткість, постійна (некарбонатна) жорсткість.
УВАГА!!!
Любі діти, завдання домашньої роботи на google-формі буде відкрито до 20.00 29.03.22. У вас буде тільки 40 хвилин на виконання домашньої роботи і тільки одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте свою електронну адресу та своє прізвище та ім'я.
Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграфи 27-28 у підручнику.
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!
Дата уроку 23.03.2022 року
Тема уроку: СОЛІ. ВЛАСТИВОСТІ СОЛЕЙ.
1. Переглянути відео до уроку
2. Опрацювати параграф 27 в підручнику.
3. В робочому зошиті написати визначення "солі" та виписати типи солей, приклади хімічних реакцій взаємодії солей
з кислотами (2 реакції)
з металами (2 реакції)
з іншими солями (2 реакції)
з лугами (2 реакції)
термічний розклад (2 реакції)
електролітична дисоціація (2 реакції)
Дата уроку 21.03.2022 року
Тема уроку: Хімічні властивості основ.
Переглянути відео до уроку
В рамках класної роботи опрацювати параграф 26 в підручнику.
В робочому зошиті написати приклади хімічних реакцій взаємодії основ
з кислотами (3 реакції)
з кислотними оксидами (2 реакції)
з солями (3 реакції).
Дата уроку 16.03.2022 року
Дата уроку 14.03.2022 року
Дата уроку 21.02.2022 року
Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо ваші знання з теми «Неметалічні елементи», та проведемо контрольну роботу. Девізом нашого уроку стане вислів Володимира Мономаха «Що вмієте, того не забувайте, а чого не знаєте, того навчайтесь»
УВАГА!!!
Любі діти, завдання контрольної роботи буде відкритодо до 20.00 21.02.2022 р. У вас буде 45 хвилин на виконання контрольної роботи і тільки одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте своє прізвище та ім'я.
ПОСИЛАННЯ НА КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ
Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграфи 14 -22 у підручнику.
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!
Дата уроку: 16.02.2022
Тема уроку: Розв'язування розрахункових задач за хімічними рівняннями у разі надлишку реагенту
Мета: повторити алгоритм розв'язування задач за хімічними рівняннями, якщо один із реагентів наявний у надлишку.
1. Опрацювати параграф 22 у підручнику.
2. Переглянути відео до уроку
УВАГА!!!
Любі діти, завдання домашньої роботи на google-формі буде відкрито з 16.02.22. до 20.02.22. р. до 20.00. У вас буде тільки одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте свою електронну адресу та своє прізвище та ім'я.
Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграф 22 у підручнику.
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!
Дата уроку: 14.02.2022
Тема уроку: Розв'язування розрахункових задач за хімічними рівняннями у разі надлишку реагенту
Мета: повторити алгоритм розв'язування задач за хімічними рівняннями, якщо один із реагентів наявний у надлишку.
1. Опрацювати параграф 22 у підручнику.
2. В робочий зошит записати приклади розв'язання задач № 1,2,3 на стор. 129-131 у підручнику.
УВАГА!!!
Любі діти, завдання домашньої роботи на google-формі буде відкрито з 14.02.22. до 15.02.22. р. до 20.00. У вас буде тільки одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте свою електронну адресу та своє прізвище та ім'я.
Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграф 22 у підручнику.
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!
Дата уроку: 09.02.2022
Тема уроку: Розв'язування розрахункових задач за хімічними рівняннями у разі надлишку реагенту
Мета: навчитися проводити розрахунки за хімічними рівняннями, якщо один із реагентів наявний у надлишку.
1. Вам потрібно ознайомитися з матеріалом параграфу 22 (стор. 128-131) у підручнику.
2. Подивитися відеоурок
3. Записати 1-4 приклада розв'язання задач з відео.
4. Виконати самостійну роботу за варіантами, як сиділи у классі.
Алгоритм обчислення маси (об'єму, кількості речовини) продукту реакції за масами (об'ємом, кількістю речовини) реагентів, один з яких узято в надлишку
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
І- варіант
1. Для одержання гідроген хлориду змішали хлор масою 14,2 г та водень масою 6 г. Обчисліть об'єм одержаного гідроген хлориду (н.у.)
2. Цинк масою 13 г сплавили із сіркою масою 7 г. Яка маса цинк сульфіду утворилася?
ІІ- варіант
1. Магній масою 9,6 г спалили в кисні масою 12 г. Яка маса магній оксиду утворилася?annaivanchencko462@gmail.com
Дата уроку: 07.02.2022
Тема уроку: ВЛАСТИВОСТІ КИСЛОТ.
1. ВИКОНАЙТЕ ВПРАВИ НА ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІ LEARNING APPS
ЗНАЙТИ ПАРУ "ФОРМУЛИ ТА НАЗВИ КИСЛОТ"
ВІКТОРИНА "ХІМІЧНІ ВЛАСТИВОСТІ КИСЛОТ"
2. Перегляд відео
Тема уроку: КИСЛОТИ.
annaivanchencko462@gmail.com
Дата уроку: 31.01.2022
Тема уроку: Оксиди неметалічних елементів.
annaivanchencko462@gmail.com
Дата уроку: 26.01.2022
Тема уроку: Хімічні властивості та застосування гідроген хлориду, гідроген сульфіду й амоніаку.
Дата уроку: 11.10.2021
Тема уроку: Ковалентний зв'язок.
В рамках класної роботи опрацювати параграф 6 стор. 34-36. В робочий зошит виписати термін: ковалентний зв'язок. Виписати характеристики ковалентного зв'язку.
Перегляд відео
Дата уроку: 06.10.2021
Тема 2. Хімічний зв'язок і будова речовини.
Тема уроку: Йонний зв'язок, йонні речовини.
В рамках класної роботи опрацювати параграф 5. В робочий зошит виписати терміни: йонний зв'язок, катіони, аніони. Виписати приклади сполук йонної будови та характерні для них властивості.
Виконати письмово завдання № 42 на стор. 33 у підручнику.
Перегляд відео "Типи хімічного зв'язку. Йонний зв'язок."
Дата уроку 04.10.2021 року
Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо ваші знання з теми «Періодичний закон та періодична система хімічних елементів Д.І. Менделєєва», та проведемо контрольну роботу. Девізом нашого уроку стане вислів Володимира Мономаха «Що вмієте, того не забувайте, а чого не знаєте, того навчайтесь»
УВАГА!!!
Любі діти, завдання контрольної роботи на google-формі буде відкрито з 11.55 до 12.40. У вас буде тільки 45 хвилин на виконання контрольної роботи і тільки одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте свою електронну адресу та своє прізвище та ім'я.
ПОСИЛАННЯ НА КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ
Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграфи 1-4 у підручнику.
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!
Дата уроку 06.05.2021 року
ЗАВДАННЯ. Заповнити інструктивну картку лабораторного досліду в робочому зошиті.
ІНСТРУКТИВНА КАРТКА Л.Р. № 7-8
Шановні учні!Надсилайте виконане домашнє завдання на мою електронну адресу не пізніше 17.00. Роботи, які будуть надіслані пізніше 17.00 год., будуть оцінюватись меншим балом.annaivanchencko462@gmail.com
Дата уроку 29.04.2021 року
Переглянути відео до уроку
ЗАВДАННЯ. Заповнити інструктивну картку лабораторного досліду в робочому зошиті.
ІНСТРУКТИНА КАРТКА Л.Р. № 3-6
Шановні учні!Надсилайте виконане домашнє завдання на мою електронну адресу не пізніше 17.00. Роботи, які будуть надіслані пізніше 17.00 год., будуть оцінюватись меншим балом.annaivanchencko462@gmail.com
Дата уроку 26.04.2021 року
Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо ваші знання з теми «Металічні елементи», та проведемо контрольну роботу. Девізом нашого уроку стане вислів Володимира Мономаха «Що вмієте, того не забувайте, а чого не знаєте, того навчайтесь»
УВАГА!!!
Любі діти, завдання контрольної роботи на google-формі буде відкрито з 12.00 до 12.40. У вас буде тільки 40 хвилин на виконання контрольної роботи і тільки одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте свою електронну адресу та своє прізвище та ім'я.
ПОСИЛАННЯ НА КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ
Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграфи 23-28 у підручнику.
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!
Дата уроку: 21.01.2021
Тема уроку: Хімічні властивості неметалів. Застосування.
Переглянути відео до уроку
В рамках класної роботи опрацювати параграф 17 в підручнику.
В робочому зошиті написати приклади хімічних реакцій взаємодії неметалів
з металами (4 реакції)
з воднем (4 реакції)
з киснем (4 реакції).
Шановні учні!
Сфотографуйте виконану класну роботу та
відправте фото на мою електронну адресу
Дата уроку: 18.01.2021
Тема уроку: Неметали. Адсорбція.
Переглянути відео до уроку
В рамках класної роботи опрацювати параграф 16 в підручнику.
Виписати в робочий зошит терміни "адсорбція", "адсорбент", "адсорбат".
Лабораторний дослід № 2.
"Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів"
ЗАВДАННЯ. Заповнити інструктивну картку лабораторного досліду в робочому зошиті.
ІНСТРУКТИВНА КАРТКА
Шановні учні!Надсилайте виконане домашнє завдання на мою електронну адресуannaivanchencko462@gmail.com
Дата уроку: 14.01.2021
Тема уроку: Неметали. Алотропія.
Переглянути відео до уроку
В рамках класної роботи опрацювати параграф 15 в підручнику.
Виписати термін "алотропія" та алотропні модифікації Оксигену, Карбону, Фосфору та Сульфуру.
Шановні учні!
Сфотографуйте виконану класну роботу та
відправте фото на мою електронну адресу
Дата уроку: 11.01.2021
Тема уроку: Неметалічні елементи.
Переглянути відео до уроку
В рамках класної роботи опрацювати параграф 14 в підручнику.
Шановні учні!
Сфотографуйте виконану класну роботу та
відправте фото на мою електронну адресу
Дата уроку: 12.11.2020
Тема уроку: Складання електронно-графічних схем утворення ковалентного, йонного, металічного зв'язків.
В рамках класної роботи необхідно виконати завдання.
1. Із запропонованого ряду формул речовин
Укажіть суму молярних мас цих речовин.
Переглянути відео до уроку
Виконати завдання № 50 на стор. 41 у підручнику.
Шановні учні!
Сфотографуйте виконану класну роботу та
відправте фото на мою електронну адресу
Дата уроку: 09.11.2020
Тема уроку: Будова речовин. Кристалічний і аморфний стан твердих речовин. Залежність властивостей речовин від їхньої будови.
СЬОГОДНІ НА ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ ДО 16.00.
Шановні учні!
Сфотографуйте виконану класну роботу та
відправте фото на мою електронну адресу
Дата уроку: 15.10.2020
Тема уроку: Ковалентний зв'язок.
В рамках класної роботи опрацювати параграф 6 стор. 34-36. В робочий зошит виписати термін: ковалентний зв'язок. Виписати характеристики ковалентного зв'язку.
Перегляд відео
Дата уроку: 12.10.2020
Тема 2. Хімічний зв'язок і будова речовини.
Тема уроку: Йонний зв'язок, йонні речовини.
В рамках класної роботи опрацювати параграф 5. В робочий зошит виписати терміни: йонний зв'язок, катіони, аніони. Виписати приклади сполук йонної будови та характерні для них властивості.
Перегляд відео "Типи хімічного зв'язку. Йонний зв'язок."
Шановні учні!
Немає коментарів:
Дописати коментар