11 клас

                            

Юні  друзі!
Вітаю вас на своєму  блозі!!!
Запрошую вас на навчання  з використанням дистанційних технологій.
Бажаю успіхів!

Моя електронна адреса annaivanchencko462@gmail.com

                              Дата уроку 25.05.2022 року

Тема: "Зелена хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією."
Доброго ранку , мої дорогі учні. У нас сьогодні останній урок хіміїї у 11 класі. 
Сьогодні ви дізнаєтесь про галузь хімічної науки, яка називається "зеленою" хімією, ознайомитесь з напрямами досліджень у сфері "зеленої хімії"

Вам  потрібно ознайомитися з матеріалом параграфу 36 стор. 219-222.
Переглянути відеоурок
Дати письмові відповіді на питанння:
1. Яку галузь хімії називають "зеленою"?
2. Яка основна задача "зеленої" хімії?
3. Наведіть приклади "зеленої" хімії.
4. Які основні напрями розвитку "зеленої" хімії?
5. Виконати письмово  № 290 стор. 22 у підручнику 
Дорогі мої учні! Дякую за співпрацю.
Бажаю Вам мирних літніх канікул.ХАЙ  ЩАСТИТЬ! БУДЬТЕ  ЗДОРОВІ!

                                   Дата уроку  23.05.2022
Тема: Хімія і довкілля
Мета: дізнатися про основні джерела хімічного забруднення атмосфери, гідросфери, літосфери, оцінити роль хімії в скороченні викидів шкідливих речовин у довкілля.
Вам потрібно ознайомитися з матеріалом параграфу 35 стор. 213-218, подивитися відео.

Дати письмові відповіді  на запитання:
1. Які відомі основні джерела хімічного забруднення довкілля?
2. Яка роль хімії в скороченні викідів шкідливих речовин у повітря?

Домашнє завдання: Виконати письмово № 285, 286 на стор. 218 у підручнику.
                                                     БАЖАЮ  УСПІХІВ!

                                 Дата уроку  18.05.2022
Тема: Роль хімії у розв'язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем.
Мета: оцінити значення хімії у створенні нових матеріалів, розв'язанні сировинної, енергетичної та продовольчої проблем, зрозуміти роль хімії у створенні нових технологій.
Вам потрібно ознайомитися з матеріалом параграфу 34, подивитися відео.
Домашнє завдання: Виконати письмово № 275, 276, 277 у підручнику.


                                Дата уроку  16.05.2022
Тема: Взаємозв'язки між речовинами та їх взаємоперетворення.
Мета: закріпити знання про перетворення простих речовин на хімічні сполуки, узагальнити матеріал про взаємоперетворення  складних речовин.

  1. Переглянути відео

2. Опрацювати параграф  33 у підручнику

3. Дайте письмові відповіді на запитання:
   1. Що називається генетичними зв'язками між класами неорганічних речовин? Наведіть приклади.
     2. Які існують основні типи хімічних реакцій? Наведіть приклади.
  3. Відповідно до наведених схем перетворень складіть рівняння реакцій і вкажіть умови їх здійснення, вкажіть тип хімічних реакцій.

а) Si → SiO→ Na2SiO→ H2SiO3;

б) Mg → MgO → MgSO4 → Mg3(PO4)2;

в) СН→ СО→ Na2CO3 → ВаСО3;

г) СН3СООН → (СН3СOO)2Сu → (СН3СОО)2Ва;

ґ) Pb(OH)→ PbO → Pb(NO3)2 → PbS;

Домашнє завдання: Повторити параграф 33. 

                                 Дата уроку 11.05.2022
Тема уроку:Систематизація і узагальнення знань з Т.4.3.
"Генетичні зв'язки між неорганічними  речовинами"
Шановні учні, на сьогоднішньому уроці узагальните свої знання з теми "Генетичні  зв'язки між неорганічними  речовинами", сформуєте вміння застосовувати їх під час здійснення перетворень речовин та для дослідження властивостей класів неорганічних речовин.

        Для успішного виконання домашнього завдання необхідно повторити параграф 33 у підручнику.

Домашнє завдання:   повторити параграф 33
Тестування "Генетичні зв'язки між неорганічними речовинами"

Виконайте  цей тест , відкривши посилання 
https://vseosvita.ua/test/start/rej786
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 40  ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 15  ТРАВНЯ  0  20.00

                              Дата уроку 09.05.2022 року

Тема: Контрольна робота  з Т.4.3. 
"Неорганічні  речовини та їх властивості"

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо ваші знання з теми «Генетичні зв'язки між неорганічними речовинами»,  та проведемо контрольну роботу. Девізом нашого уроку стане вислів Володимира Мономаха «Що вмієте, того не забувайте, а чого не знаєте, того навчайтесь» 

УВАГА!!! 

Любі діти, завдання контрольної роботи на google-формі буде відкрито  до 20.00. У вас буде тільки 40 хвилин на виконання контрольної роботи і тільки одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте свою електронну адресу та своє прізвище та ім'я.

ПОСИЛАННЯ НА КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ

Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграфи 31-33 у підручнику.

                                                               БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

                                   Дата уроку 04.05.2022
Тема уроку:Систематизація і узагальнення знань з Т.4.3.
"Генетичні зв'язки між неорганічними  речовинами"
Шановні учні, на сьогоднішньому уроці узагальните свої знання з теми "Генетичні  зв'язки між неорганічними  речовинами".
Переглянути відео до уроку
Домашнє завдання:   повторити параграф 33.
Підготуватись до контрольної роботи з теми "Неорганічні речовини та їх властивості".
Тестування "Генетичні зв'язки між неорганічними речовинами"

Виконайте  цей тест , відкривши посилання 
https://vseosvita.ua/test/start/ztt728
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 40  ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 9  ТРАВНЯ  0  20.00

                                    Дата уроку 02.05.2022
Тема уроку:Систематизація і узагальнення знань з Т.4.3.
"Генетичні зв'язки між неорганічними  речовинами"
Шановні учні, на сьогоднішньому уроці узагальните свої знання з теми "Генетичні  зв'язки між неорганічними  речовинами", сформуєте вміння застосовувати їх під час здійснення перетворень речовин та для дослідження властивостей класів неорганічних речовин.

        Для успішного виконання домашнього завдання необхідно повторити параграф 33 у підручнику.

Домашнє завдання:   повторити параграф 33
Тестування "Генетичні зв'язки між неорганічними речовинами"

Виконайте  цей тест , відкривши посилання 
https://vseosvita.ua/test/start/wvs744
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 45  ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 3  ТРАВНЯ  0  20.00

                                Дата уроку 27.04.2022
Тема уроку:Практична   робота № 2.
"Генетичні зв'язки між неорганічними  речовинами"
Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ви виконаєте практичну роботу № 2 з використанням віртуального експерименту за інструктивною карткою.

                                            Шановні учні!

                     Надсилайте виконану практичну роботу 

на мою електронну адресу

            annaivanchencko462@gmail.com


                                    Дата уроку 25.04.2022
Тема уроку:Генетичні зв'язки  між  неорганічними речовинами.
Шановні учні, на сьогоднішньому уроці узагальните свої знання з теми "Генетичні  зв'язки між неорганічними  речовинами", сформуєте вміння застосовувати їх під час здійснення перетворень речовин та для дослідження властивостей класів неорганічних речовин.

        Для успішного виконання домашнього завдання необхідно повторити параграф 33 у підручнику.

ЗАВДАННЯ. 

В робочому зошиті письмово виконайте завдання різного рівня складності з теми "Генетичні зв'язки між неорганічними речовинами", які наведені у презентації.    ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

                                     Дата уроку 20.04.2022
Тема уроку:Генетичні зв'язки  між  неорганічними речовинами.
Мета: повторити хімічні властивості простих речовин  і  неорганічних сполук, розширити свої знання про перетворення сполук елементів, що належать до різних  класів.

Переглянути відео до уроку


Вам потрібно ознайомитися з матеріалом параграфу 33, розібрати схеми 10 та 11, таблицю 13 стор. 203.

Домашнє завдання:    вивчити параграф 33
Тестування "Генетичні зв'язки між неорганічними речовинами"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 
https://vseosvita.ua/test/start/mms829
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 45  ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 25  КВІТНЯ  0  20.00





                         Дата уроку 18.04.2022
Тема уроку:ПРАКТИЧНА  РОБОТА № 1.
"ДОСЛІДЖЕННЯ  ЯКІСНОГО СКЛАДУ  СОЛЕЙ".
Шановні учні, сьогодні на уроці ви виконаєте віртуальну практичну роботу № 1  "Дослідження якісного  складу солей".
Опрацюйте параграф 31  у підручнику та презентаційний матеріал.
                                                 Переглянути   відео  до уроку

1. Демонстраційний дослід "Виявлення у розчині йонів  Fe2+ та  Fe3+"

2. Демонстраційний дослід "Визначення сульфат-іону SO4 2-"


3. Демонстраційний дослід "Визначення карбонат -іону СO3 2-"


4. Демонстраційний дослід "Визначення силікат -іону SO3 2-"

5. Демонстраційний дослід "Визначення йонів Барію  (Ва 2+)"

6. Демонстраційний дослід "Визначення хлорид - йонів (Cl -)"


ЗАВДАННЯ
Заповнити інструктивну картку практичної роботи № 1  в робочому зошиті.

                                         Шановні учні!

Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу

            annaivanchencko462@gmail.com



                                       Дата уроку 13.04.2022 року
Тема уроку: Біологічне значення хімічних елементів.

Мета уроку: скласти уявлення про поширеність хімічних елементів у рослинах і організмах тварин,
 оримати інформацію про функції деяких елементів в організмі людини, розширити свої знання
 про елементи-органогени, макро- і мікроелементи.

Опрацювати параграф 32, подивиться відеоурок

ЗАВДАННЯ

 Скласти таблицю, № 257 стор.198. 

Біологічне значення хімічних елементів

Хімічний елемент, його символ

Біологічне значення

Наслідки нестачі

Продукти харчування, які містять елемент


Na

 

 

 


K

 

 

 


Mg

 

 

 


Ca

 

 

 


Fe

 

 

 


Zn

 

 

 


Mn

 

 

 


Cu

 

 

 


Co

 

 

 


Mo

 

 

 


                                          Шановні учні!

Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу

            annaivanchencko462@gmail.com

                         Дата уроку 11.04.2022 року

Тема: Якісні  реакції на деякі йони. 
Лабораторні роботи № 7-8. Виявлення  у розчині силікат-іонів та ортофосфат-іонів.

ЗАВДАННЯ. 
Заповнити інструктивну картку лабораторного досліду в робочому зошиті.

ІНСТРУКТИВНА КАРТКА Л.Р. № 7-8

Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу

            annaivanchencko462@gmail.com

                               Дата уроку 06.04.2022 року

Тема: Якісні  реакції на деякі йони. 
Лабораторні роботи № 3-6. Виявлення  у розчині катіонів Феруму(ІІ) та Феруму(ІІІ), Барію та амонію.

Переглянути   відео  до уроку


ЗАВДАННЯ. 
Заповнити інструктивну картку лабораторного досліду в робочому зошиті.

ІНСТРУКТИВНА КАРТКА Л.Р. № 3-6

Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу

            annaivanchencko462@gmail.com  

                           Дата уроку 04.04.2022 року

Тема: Систематизація і узагальнення знань з Т.4.2. "Металічні  елементи"

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо ваші знання з теми «Металічні елементи»,  та проведемо контрольну роботу. Девізом нашого уроку стане вислів Володимира Мономаха «Що вмієте, того не забувайте, а чого не знаєте, того навчайтесь» 

УВАГА!!! 

Любі діти, завдання контрольної роботи на google-формі буде відкрито з 12.00 до 12.40. У вас буде тільки 40 хвилин на виконання контрольної роботи і тільки одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте свою електронну адресу та своє прізвище та ім'я.

ПОСИЛАННЯ НА КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ

Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграфи 23-28 у підручнику.

                                                               БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

   Дата уроку: 30.03.2022

        Тема уроку: Силікати. Мінеральні добрива.

Шановні учні, сьогодні на уроці ви дізнаєтесь  про силікатні матеріали та їх використання, з'ясуєте,  які речовини можуть слугувати добривами, сформуєте уявлення про види добрив.

Переглянути відео до уроку



В рамках класної роботи опрацювати параграфи 29-30 в підручнику. 

В робочому зошиті написати терміни: 

  • силікати;
  • макроелементи;
  • мікроелементи;
  • добрива.

Виписати приклади формул та назв азотних, фосфорних та калійних добрив. (стор.183 у підручнику)

Домашнє завдання:    вивчити параграфи 29-30
Тестування "СИЛІКАТИ. МІНЕРАЛЬНІ  ДОБРИВА"

Виконайте  цей тест , відкривши посилання 
https://vseosvita.ua/test/start/mwv538
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 25 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 3 КВІТНЯ  0  20.00

   Тема уроку: Жорсткість  води.

Шановні учні, сьогодні на уроці ви дізнаєтесь  про жорсткість води, способи усунення жорсткості води.

Переглянути відео до уроку


В рамках класної роботи опрацювати параграф 28 в підручнику. 

В робочому зошиті написати визначення "жорсткість води", тимчасова (карбонатна) жорсткість, постійна (некарбонатна) жорсткість.

УВАГА!!! 

Любі діти, завдання домашньої  роботи на google-формі буде відкрито  до 20.00 29.03.22. У вас буде тільки 40 хвилин на виконання домашньої роботи і тільки одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте свою електронну адресу та своє прізвище та ім'я.

ПОСИЛАННЯ НА ТЕСТ

Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграфи 27-28 у підручнику.

                                                               БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

Дата уроку 23.03.2022 року

  Тема уроку: СОЛІ. ВЛАСТИВОСТІ   СОЛЕЙ.

 1. Переглянути відео до уроку  


2. Опрацювати параграф 27 в підручнику. 

3. В робочому зошиті написати визначення "солі" та виписати типи солей, приклади хімічних реакцій взаємодії солей

 з кислотами (2 реакції)

 з металами (2 реакції)

 з іншими солями (2 реакції)

з лугами (2 реакції)

термічний розклад (2 реакції)

електролітична дисоціація (2 реакції)

4. В робочому зошиті письмово виконати № 218 на стор. 170 у підручнику.
Домашнє завдання:    вивчити параграф 27
Тестування "СОЛІ"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 
https://vseosvita.ua/test/start/zfv459
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 20 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 27 БЕРЕЗНЯ  0  20.00


                                     Дата уроку 21.03.2022 року

        Тема уроку: Хімічні  властивості  основ.

 Переглянути відео до уроку  






В рамках класної роботи опрацювати параграф 26 в підручнику. 

В робочому зошиті написати приклади хімічних реакцій взаємодії основ

 з кислотами (3 реакції)

 з кислотними оксидами (2 реакції)

 з солями (3 реакції).

В робочому зошиті письмово виконати № 209.

- Доберіть коефіцієнти у схемі окисно-відновної реакції. Укажіть суму всіх коефіцієнтів        FeO + HNO3  = Fe(NO3)+ NO + H2O

Домашнє завдання:    вивчити параграф 26
Тестування "ОСНОВИ"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 
https://vseosvita.ua/test/start/ggs479
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 20 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 22 БЕРЕЗНЯ  0  20.00

                                      Дата уроку 16.03.2022 року

Тема: Ферум. Залізо. Сполуки Феруму.
1. Переглянути відео до уроку

2. Опрацювати новий матеріал  за посиланням
ПРЕЗЕНТАЦІЯ "ФЕРУМ. ЗАЛІЗО"
3. Зробити конспект в робочому зошиті.

Домашнє завдання:    вивчити параграф 25
Тестування "ФЕРУМ. ЗАЛІЗО"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 
БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

                                               Дата уроку 14.03.2022 року

Тема: Алюміній: фізичні та хімічні властивості. 
Сполуки алюмінію.
1. Переглянути відео до уроку

2. Опрацювати новий матеріал  за посиланням
3. Зробити конспект в робочому зошиті.

Домашнє завдання:    вивчити параграф 24.
Тестування "АЛЮМІНІЙ"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 
https://vseosvita.ua/test/start/hgt115
БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

                                               Дата уроку 21.02.2022 року

Тема: Систематизація і узагальнення знань з Т.4.1. "НЕМЕТАЛІЧНІ   ЕЛЕМЕНТИ"

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо ваші знання з теми «Неметалічні  елементи»,  та проведемо контрольну роботу. Девізом нашого уроку стане вислів Володимира Мономаха «Що вмієте, того не забувайте, а чого не знаєте, того навчайтесь» 

УВАГА!!! 

Любі діти, завдання контрольної роботи  буде відкритодо до  20.00  21.02.2022 р. У вас буде 45 хвилин на виконання контрольної роботи і  тільки  одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте  своє прізвище та ім'я.

ПОСИЛАННЯ НА КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ

Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграфи 14 -22 у підручнику.

                                                               БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

Дата уроку: 16.02.2022

      Тема уроку: Розв'язування  розрахункових  задач за хімічними рівняннями у разі  надлишку  реагенту

Мета: повторити алгоритм розв'язування задач  за хімічними рівняннями, якщо один із реагентів наявний у надлишку.

1. Опрацювати параграф 22 у підручнику.

2. Переглянути відео до уроку

3. В робочий зошит записати приклади розв'язання задач з відео (3 задачі)

УВАГА!!! 

Любі діти, завдання домашньої роботи на google-формі буде відкрито з 16.02.22. до 20.02.22. р. до 20.00. У вас буде тільки  одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте свою електронну адресу та своє прізвище та ім'я.

ПОСИЛАННЯ НА ДОМАШНЮ РОБОТУ

Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграф 22 у підручнику.

                                                               БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

Дата уроку: 14.02.2022

      Тема уроку: Розв'язування  розрахункових  задач за хімічними рівняннями у разі  надлишку  реагенту

Мета: повторити алгоритм розв'язування задач  за хімічними рівняннями, якщо один із реагентів наявний у надлишку.

1. Опрацювати параграф 22 у підручнику.

2. В робочий зошит записати приклади розв'язання задач № 1,2,3                                 на стор. 129-131 у  підручнику.

УВАГА!!! 

Любі діти, завдання домашньої роботи на google-формі буде відкрито з 14.02.22. до 15.02.22. р. до 20.00. У вас буде тільки  одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте свою електронну адресу та своє прізвище та ім'я.

ПОСИЛАННЯ НА ДОМАШНЮ РОБОТУ

Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграф 22 у підручнику.

                                                               БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

Дата уроку: 09.02.2022

      Тема уроку: Розв'язування  розрахункових  задач за хімічними рівняннями у разі  надлишку  реагенту

Мета: навчитися проводити розрахунки за хімічними рівняннями, якщо один із реагентів наявний у надлишку.

    1. Вам потрібно  ознайомитися з матеріалом параграфу 22 (стор. 128-131) у підручнику.

2.  Подивитися  відеоурок

3. Записати 1-4 приклада розв'язання задач з відео.

4. Виконати самостійну роботу за варіантами, як сиділи у классі. 

Алгоритм обчислення маси (об'єму, кількості речовини) продукту реакції за масами (об'ємом, кількістю речовини) реагентів, один з яких узято в надлишку 

ЗАВДАННЯ   ДЛЯ   САМОСТІЙНОЇ   РОБОТИ

І- варіант

1. Для одержання гідроген хлориду змішали хлор масою 14,2 г та водень масою 6 г.  Обчисліть        об'єм одержаного гідроген хлориду (н.у.)

2. Цинк масою 13 г сплавили із сіркою масою 7 г. Яка маса цинк сульфіду утворилася?

                                                                           ІІ- варіант

1.
Магній масою 9,6 г спалили в кисні масою 12 г. Яка маса магній оксиду утворилася?

2. Обчисліть масу гідроген сульфіду, що утвориться під час взаємодії сірки масою 5,6 г і водню об'ємом 5,6 л (н.у.).
Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу

           annaivanchencko462@gmail.com  



Дата уроку: 07.02.2022

      Тема уроку: ВЛАСТИВОСТІ   КИСЛОТ.

1. ВИКОНАЙТЕ ВПРАВИ НА ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІ       LEARNING  APPS

ЗНАЙТИ ПАРУ "ФОРМУЛИ ТА НАЗВИ КИСЛОТ"

ВІКТОРИНА "ХІМІЧНІ ВЛАСТИВОСТІ КИСЛОТ"

2. Перегляд  відео


3. Виконати  письмово завдання № 160 на стор. 127.

Домашнє завдання:     повторити параграф 21.
Тестування "КИСЛОТИ"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 
https://vseosvita.ua/test/start/qjs246
УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 25 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 8 ЛЮТОГО  0  20.00

      Тема уроку: КИСЛОТИ.

1. Опрацювати новий матеріал  за посиланням
2. Зробити конспект в робочому зошиті.

3.Виконати письмово завдання № 157 у підручнику на стор. 127.

Домашнє завдання: Вивчити параграф 21.
Тестування "КИСЛОТИ"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 25 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 6 ЛЮТОГО  0  22.00
Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com  

             Дата уроку: 31.01.2022

                                Тема уроку: Оксиди неметалічних елементів.

1. Опрацювати новий матеріал  за посиланням

2. Опрацювати текстовий документ за посиланням 
    Зробити конспект в робочому зошиті.

3.Виконати письмово завдання № 149 у підручнику на стор. 119.

Домашнє завдання: Вивчити параграф 20.
Тестування "Оксиди неметалічних елементів"
Виконайте  цей тест , відкривши посилання 

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 25 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 1 ЛЮТОГО  0  22.00
Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання 
на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com  

   Дата уроку: 26.01.2022

                                  Тема уроку: Хімічні властивості та застосування гідроген хлориду, гідроген сульфіду й амоніаку.

1. Опрацювати новий матеріал  за посиланням 
Презентація "Хімічні властивості гідроген хлориду, гідроген сульфіду й амоніаку."
2. Зробити конспект в робочому зошиті за слайдами презентації.
3.Виконати письмово завдання № 142 у підручнику на стор. 112

Домашнє завдання: Вивчити параграф 19.
Тестування "Хімічні властивості  неметалічних елементів з Гідрогеном"
  Код доступу 9322354. Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 10 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 30 СІЧНЯ  0  20.00
Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

    Дата уроку: 11.10.2021

                                  Тема уроку: Ковалентний  зв'язок.  

   В рамках класної роботи опрацювати параграф 6 стор. 34-36. В робочий зошит виписати термін: ковалентний зв'язок. Виписати характеристики ковалентного зв'язку.

Перегляд відео


Домашнє завдання: Вивчити параграф 6 стор.34-36.
Тестування "Ковалентний  зв'язок"  Код доступу 4083246. Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 14 жовтня  0  20.00

Дата уроку: 06.10.2021

                                     Тема  2. Хімічний зв'язок і будова речовини.

                                     Тема уроку: Йонний зв'язок, йонні речовини.

В рамках класної роботи опрацювати параграф 5. В робочий зошит виписати терміни: йонний зв'язок, катіони, аніони. Виписати приклади сполук йонної будови та характерні для них властивості.

Виконати письмово завдання № 42 на стор. 33 у підручнику.

Перегляд відео "Типи хімічного зв'язку. Йонний зв'язок."


Домашнє завдання: Вивчити параграф 5.
Тестування "Йонний зв'язок"  Код доступу 7787398 Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 10 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 10 жовтня  0  20.00
Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

                                        Дата уроку 04.10.2021 року

Тема: Систематизація і узагальнення знань з Т.1. "Періодичний закон та періодична система хімічних елементів Д.І. Менделєєва"

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо ваші знання з теми «Періодичний закон та періодична система хімічних елементів Д.І. Менделєєва»,  та проведемо контрольну роботу. Девізом нашого уроку стане вислів Володимира Мономаха «Що вмієте, того не забувайте, а чого не знаєте, того навчайтесь» 

УВАГА!!! 

Любі діти, завдання контрольної роботи на google-формі буде відкрито з 11.55 до 12.40. У вас буде тільки 45 хвилин на виконання контрольної роботи і тільки одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте свою електронну адресу та своє прізвище та ім'я.

ПОСИЛАННЯ НА КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ

Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграфи 1-4 у підручнику.

                                                               БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

    Дата уроку 06.05.2021 року

Тема: Якісні  реакції на деякі йони. 
Лабораторні роботи № 7-8. Виявлення  у розчині силікат-іонів та ортофосфат-іонів.

ЗАВДАННЯ. 
Заповнити інструктивну картку лабораторного досліду в робочому зошиті.

ІНСТРУКТИВНА КАРТКА Л.Р. № 7-8

                                          Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання на мою електронну адресу  не пізніше 17.00. Роботи, які будуть надіслані пізніше 17.00 год., будуть оцінюватись меншим балом.
annaivanchencko462@gmail.com

   Дата уроку 29.04.2021 року

Тема: Якісні  реакції на деякі йони. 
Лабораторні роботи № 3-6. Виявлення  у розчині катіонів Феруму(ІІ) та Феруму(ІІІ), Барію та амонію.

Переглянути   відео  до уроку


ЗАВДАННЯ. 
Заповнити інструктивну картку лабораторного досліду в робочому зошиті.

ІНСТРУКТИНА КАРТКА Л.Р. № 3-6

                                          Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання на мою електронну адресу  не пізніше 17.00. Роботи, які будуть надіслані пізніше 17.00 год., будуть оцінюватись меншим балом.
annaivanchencko462@gmail.com

Дата уроку 26.04.2021 року

Тема: Систематизація і узагальнення знань з Т.4.2. "Металічні  елементи"

Шановні учні, на сьогоднішньому уроці ми узагальнимо і систематизуємо ваші знання з теми «Металічні елементи»,  та проведемо контрольну роботу. Девізом нашого уроку стане вислів Володимира Мономаха «Що вмієте, того не забувайте, а чого не знаєте, того навчайтесь» 

УВАГА!!! 

Любі діти, завдання контрольної роботи на google-формі буде відкрито з 12.00 до 12.40. У вас буде тільки 40 хвилин на виконання контрольної роботи і тільки одна спроба проходження тесту. Під час заповнення форми тесту, обов'язково, вказуєте свою електронну адресу та своє прізвище та ім'я.

ПОСИЛАННЯ НА КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ

Для успішного проходження тесту необхідно повторити параграфи 23-28 у підручнику.

                                                               БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

  


  

                                                                Дата уроку: 21.01.2021

        Тема уроку: Хімічні  властивості  неметалів. Застосування.

 Переглянути відео до уроку  


В рамках класної роботи опрацювати параграф 17 в підручнику. 

В робочому зошиті написати приклади хімічних реакцій взаємодії неметалів

 з металами (4 реакції)

 з воднем (4 реакції)

 з киснем (4 реакції).

В робочому зошиті письмово виконати № 121.

Тестування "Хімічні властивості неметалів"
Код доступу 4597338
Використайте цей код, відкривши посилання  join.naurok.ua.



УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 25 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 24 січня  0  20.00

Шановні учні!
Сфотографуйте  виконану класну роботу та 
відправте фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com

                                                      Дата уроку: 18.01.2021

        Тема уроку: Неметали. Адсорбція.

 Переглянути відео до уроку  


В рамках класної роботи опрацювати параграф 16 в підручнику. 

Виписати в робочий зошит  терміни "адсорбція", "адсорбент", "адсорбат".

Лабораторний дослід № 2. 
"Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів"

ЗАВДАННЯ. 
Заповнити інструктивну картку лабораторного досліду в робочому зошиті.

ІНСТРУКТИВНА КАРТКА


                                          Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com

                                                        Дата уроку: 14.01.2021

        Тема уроку: Неметали. Алотропія.

 Переглянути відео до уроку  


В рамках класної роботи опрацювати параграф 15 в підручнику. 

Виписати термін "алотропія" та   алотропні модифікації Оксигену, Карбону, Фосфору та Сульфуру.

В робочому зошиті письмово виконати № 107 та № 108.


Тестування "Алотропні модифікації неметалічних елементів"
Код доступу 8904268 
Використайте цей код, відкривши посилання  join.naurok.ua.



УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 20 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 17 січня  0  20.00

Шановні учні!
Сфотографуйте  виконану класну роботу та 
відправте фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com

Дата уроку: 11.01.2021

        Тема уроку: Неметалічні  елементи.

 Переглянути відео до уроку  


В рамках класної роботи опрацювати параграф 14 в підручнику. 
В робочому зошиті письмово виконати № 102 та № 104.

Тестування "НЕМЕТАЛІЧНІ   ЕЛЕМЕНТИ"
Код доступу 5026642. 
Використайте цей код, відкривши посилання  join.naurok.ua.



УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 15 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 13 січня  0  20.00

Шановні учні!
Сфотографуйте  виконану класну роботу та 
відправте фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com

                                                          Дата уроку: 12.11.2020

        Тема уроку: Складання електронно-графічних схем утворення ковалентного, йонного, металічного зв'язків.  

В рамках класної роботи необхідно виконати завдання.

   1.        Із запропонованого ряду формул речовин

                                                CO2, SO2, SiO2, LiOH, HF, CuO, C3,H8 , C6H12O6 .

виберіть такі, що мають молекулярні кристалічні гратки. 

Укажіть суму молярних мас цих речовин.        

   Переглянути відео до уроку  


   Виконати завдання  № 50 на стор. 41 у підручнику.

Домашнє завдання: Повторити  параграфи  5- 8 у підручнику
Тестування "Хімічний зв'язок. Будова речовини" .
 Код доступу 6086385.Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 25 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 15 ЛИСТОПАДА  0  20.00

Шановні учні!
Сфотографуйте  виконану класну роботу та 
відправте фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com

                                                           Дата уроку: 09.11.2020

        Тема уроку: Будова речовин. Кристалічний і аморфний стан твердих речовин. Залежність властивостей речовин від їхньої будови.  

В рамках класної роботи необхідно виконати завдання.

1. Укажіть тип зв'язку для речовини, яка утворена елементами з порядковими номерами 20 і 9.

2. Із запропонованого ряду формул речовин
                                                HF, NaCl, NH3, Ba(OH)2, H2S, O2NF3,  Cl2 .

виберіть такі, що мають ковалентний полярний тип хімічного зв'язку. 
Укажіть суму молярних мас цих речовин.
 РОЗВ'ЯЗАННЯ  ЗАДАЧ  НЕОБХІДНО НАДІСЛАТИ МЕНІ 
СЬОГОДНІ НА ЕЛЕКТРОННУ  ПОШТУ ДО 16.00.

В рамках класної роботи опрацювати параграф 8.
Виписати в робочий зошит поняття: кристалічна гратка, йонна кристалічна гратка, молекулярна кристалічна гратка, атомна кристалічна гратка, аморфна речовина.

Виконати завдання  № 67 на стор. 48 у підручнику.
Переглянути відео до уроку

Домашнє завдання: Вивчити параграф 8.
Тестування "Залежність властивостей речовин від їхньої будови"  
Код доступу 6837895 Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.

УВАГА! У  ВАС Є ТІЛЬКИ  ОДНА СПРОБА  ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ.
ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТУ 25 ХВИЛИН
ТЕСТ БУДЕ ЗАКРИТО 12 ЛИСТОПАДА  0  09.00

Шановні учні!
Сфотографуйте  виконану класну роботу та 
відправте фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com

                                                   Дата уроку: 15.10.2020

                                  Тема уроку: Ковалентний  зв'язок.  

   В рамках класної роботи опрацювати параграф 6 стор. 34-36. В робочий зошит виписати термін: ковалентний зв'язок. Виписати характеристики ковалентного зв'язку.

Перегляд відео


Домашнє завдання: Вивчити параграф 6 стор.34-36.
Тестування "Ковалентний  зв'язок"  Код доступу 6051177. Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.

    Дата уроку: 12.10.2020

                                     Тема  2. Хімічний зв'язок і будова речовини.

                                     Тема уроку: Йонний зв'язок, йонні речовини.

В рамках класної роботи опрацювати параграф 5. В робочий зошит виписати терміни: йонний зв'язок, катіони, аніони. Виписати приклади сполук йонної будови та характерні для них властивості.

Перегляд відео "Типи хімічного зв'язку. Йонний зв'язок."


Домашнє завдання: Вивчити параграф 5.
Тестування "Йонний зв'язок"  Код доступу 3652340. Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua.


Шановні учні!
Надсилайте виконане домашнє завдання на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com




Немає коментарів:

Дописати коментар