ХІМІЯ 8-Б клас
Дата уроку: 24. 05.2022
Тема уроку: Підсумковий урок. Узагальнення знань про хімічні властивості неорганічних сполук
На сьогоднішньому уроці ти узагальниш свої знання з теми "Класи неорганічних речовин", сформуєш вміння застосовувати їх під час здійснення перетворень речовин та для дослідження властивостей класів неорганічних речовин.
Для успішного виконання домашнього завдання необхідно повторити параграф 32 у підручнику.
Переглянути відео до уроку
В робочому зошиті письмово виконай завдання різного рівня складності з теми "Основні класи неорганічних сполук", які наведені у презентації. ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Сфотографуй виконану роботу та
відправ фото на мою електронну адресу
Дата уроку: 17. 05.2022
Тема: Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ і середніх солей. Вплив на довкілля і здоров'я людини.
Мета: дізнатися про поширеність оксидів, кислот, основ та солей у природі, ознайомитися зі сферами використання різних класів речовин.
За матеріалами параграфів та презентації ПОСИЛАННЯ
заповнити таблицю. Обов'язково записувати формули та назви, клас речовин.
- Поширеність оксидів стор. 125
- Поширеність кислот стор. 136
- Поширеність солей стор. 140
- Використання оксидів стор. 148
- Використання кислот стор. 162
- Використання солей стор. 185
Назва речовини | Хімічна формула | Клас речовин | Де та у якому вигляді зустрічається | Де застосовується. |
Сфотографуй виконану роботу та
відправ фото на мою електронну адресу
Дата уроку: 10. 05.2022
Тема: Узагальнення знань про основні класи неорганічних сполук
1. Переглянь навчальне відео до уроку.
Сфотографуй виконану роботу та
відправ фото на мою електронну адресу
Дата уроку: 03. 05.2022
Тема: Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук.
1. Переглянь навчальне відео до уроку.
2. Опрацювати матеріал за параграфом 33 у підручнику.
3. В робочому зошиті за текстом підручника напиши
- термін "генетичні зв'язки" на стор. 198
4. Виконай письмово № 6 у підручнику на стор. 203.
Сфотографуй виконану роботу та
відправ фото на мою електронну адресу
Дата уроку: 26. 04.2022
Тема: Хімічні властивості солей. Реакції з іншими солями.
1. Повторити параграф 31 у підручнику.
2. Переглянь відео лабораторного досліду № 6 "Реакція обміну між солями в розчині".
І. У пробірку з розчином Na2CO3 додаємо кілька крапель розчину CaCl2. Утворюється білий осад.
Рівняння реакції: Na2CO3 + CaCl2 → CaCO3↓ + 2NaCl.
ІІ. У пробірку з розчином CaCl2 додаємо кілька крапель розчину Na2SO4 . Утворюється каламутний розчин, кальцій сульфат малорозчинна сіль..
Рівняння реакції: Na2SO4 + CaCl2 → CaSO4↓ + 2NaCl.Висновок
У реакціях обміну між двома солями мають утворитися дві нові солі. Реакція відбувається, якщо обидва реагенти розчинні, а серед продуктів реакції одна із солей нерозчинна у воді.
Сфотографуй виконану роботу та
відправ фото на мою електронну адресу
Дата уроку: 19. 04.2022
Тема: Хімічні властивості солей. Взаємодія металів із солями у водному розчині. Взаємодія солей з лугами у водному розчині.
1. Повторити параграф 31 у підручнику.
2. Переглянь відео лабораторного досліду № 4 "Взаємодія металів із солями у водному розчині".
Ø Який висновок можна зробити провівши цей дослід.
Ø Розчини солей реагують з металами, які стоять у ряді активності до водню.
Ø Які реакції називають реакціями заміщення?
Ø Реакція між простою та складною речовиною, в результаті якої атоми простої
речовини заміщують атоми одного з елементів складної речовини.
Ø Запишемо рівняння проведених реакцій:
Zn +CuSO4 → ZnSO4 +Cu
Cu + ZnSO4 → реакція не відбувається.
4. Переглянь відео лабораторного досліду № 5 "Взаємодія солей з лугами у водному розчині."
5. В робочому зошиті оформи звіт лабораторного досліду за планом:
- Солі взаємодіють з основами, якщо утворюється нерозчинна сіль або основа.
Ø Запишемо рівняння проведених реакцій:
FeCl3+ 3 NaOH → Fe(OH)3↓
+3 NaCl
Na2SO4 +
Ba(OH)2 →2 NaOH + BaSO4 ↓
Na2SO4 +
KOH → реакція не відбувається
Сфотографуй виконану роботу та
відправ фото на мою електронну адресу
Дата уроку: 12. 04.2022
Тема: Хімічні властивості солей
1. Опрацювати матеріал за параграфом 31 у підручнику.
2. Переглянути навчальне відео.
4. Виконати письмово в робочому зошиті № 2 (а) на стор. 186.
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!
Дата уроку: 05. 04.2022
Тема: Солі. Фізичні властивості, номенклатура та класифікація.
1. Переглянь навчальне відео до уроку.
2. Прочитай параграф 25 у підручнику.3. В робочому зошиті за текстом підручника напиши
- термін "солі" на стор. 138
-правила назв солей стор. 139
- таблиця 8 "Формули та назви солей" на стор. 140.
4. Виконай письмово № 4, 5 у підручнику на стор. 142
Сфотографуй виконану роботу та
відправ фото на мою електронну адресу
Дата уроку: 29. 03.2022
Тема: Хімічні властивості нерозчинних основ та амфотерних гідроксидів.
1. Переглянь навчальне відео до уроку.
2. Прочитай параграф 30 у підручнику.
3. В робочому зошиті за текстом підручника напиши
- термін "амфотерність" на стор. 174
4. Виконай письмово № 2 у підручнику на стор. 178-179.
Сфотографуй виконану роботу та
відправ фото на мою електронну адресу
Дата уроку: 22. 03.2022
Тема: Основи. Хімічні властивості лугів.
1. Переглянь навчальне відео до уроку.
2. Прочитай параграф 28 у підручнику.
3. В робочому зошиті за текстом підручника напиши
- реакцію кислотного оксиду з основою на стор. 159
- реакцію кислоти з основою на стор. 159.
- термін "реакція нейтралізації" на стор. 159
- реакцію лугу з сіллю на стор. 160.
- термічний розклад основ на стор. 161.
4. Виконай письмово № 4 у підручнику на стор. 163.
Сфотографуй виконану роботу та
відправ фото на мою електронну адресу
Дата уроку: 15. 03.2022
Тема: Основи. Фізичні властивості, номенклатура та класифікація.
1. Переглянь навчальне відео до уроку.
2. Прочитай параграф 23 у підручнику.
3. В робочому зошиті за текстом підручника випиши термін "основи" та правила назв основ на стор. 129у підручнику.
4. Виконай письмово № 2 у підручнику на стор. 130.
Сфотографуй виконану роботу та
відправ фото на мою електронну адресу
Дата уроку: 15. 02.2022
Тема: Хімічні властивості оксидів
1. Переглянь навчальне відео до уроку.
2. Прочитай параграф 26 у підручнику.
3. В робочому зошиті за текстом підручника напиши
- реакцію основного оксиду з водою на стор. 145
- реакцію кислотного оксиду з водою на стор. 146
- реакцію між основним та кислотним оксидом на стор. 145
- термін " реакція обміну" на стор. 146.
Сфотографуй виконану роботу та
відправ фото на мою електронну адресу
annaivanchencko462@gmail.com
Дата уроку: 08.02.2022
Тема: Оксиди. Їх назви та фізичні властивості. Поширеність у природі та використання.
1. Переглянь навчальне відео до уроку.
3. В робочому зошиті за текстом підручника випиши термін "оксиди" та правила назв оксидів на стор. 125 у підручнику.
4. Виконай письмово № 156 у підручнику на стор. 127.
Сфотографуй виконану роботу та
відправ фото на мою електронну адресу
Дата уроку: 01.02.2022
Тема: Класифікація неорганічних сполук.
1. Переглянь навчальне відео до уроку.
2. Прочитай стор.122-123 у підручнику.
3. В робочий зошит з хімії випиши схему № 6 на стор.122.
4. В робочий зошит випиши визначення "неорганічна хімія" на стор.122 у підручнику.
Сфотографуй виконану роботу та
Немає коментарів:
Дописати коментар