ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ ( ХІМІЯ 8-Б кл)

ХІМІЯ 8-Б клас

                                                        Дата  уроку:  24. 05.2022

Тема уроку: Підсумковий урок. Узагальнення знань про хімічні властивості неорганічних сполук

На сьогоднішньому уроці ти узагальниш  свої знання з теми "Класи неорганічних речовин", сформуєш  вміння застосовувати їх під час здійснення перетворень речовин та для дослідження властивостей класів неорганічних речовин.

        Для успішного виконання домашнього завдання необхідно повторити параграф 32 у підручнику.

 Переглянути відео до уроку

ЗАВДАННЯ. 

В робочому зошиті письмово виконай завдання різного рівня складності з теми "Основні класи неорганічних сполук", які наведені у презентації.    ПРЕЗЕНТАЦІЯ

                   Сфотографуй  виконану  роботу та 

відправ  фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com
ДЯКУЮ  ЗА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ!
МИРНИХ ЛІТНІХ  КАНІКУЛ!!!

                                                          Дата  уроку:   17. 05.2022

Тема: Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ і середніх солей. Вплив на довкілля і здоров'я людини.

Мета: дізнатися про поширеність оксидів, кислот, основ та солей у природі, ознайомитися зі сферами використання різних класів речовин.

      За матеріалами параграфів та презентації   ПОСИЛАННЯ

заповнити таблицю. Обов'язково записувати формули та назви, клас речовин.

- Поширеність оксидів стор. 125

- Поширеність кислот стор. 136

- Поширеність солей стор. 140

- Використання оксидів стор. 148

- Використання кислот стор. 162

- Використання солей стор. 185

Назва речовини

Хімічна формула

Клас речовин

Де та у якому вигляді зустрічається

Де застосовується.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                Сфотографуй  виконану  роботу та 

відправ  фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com

                                                          Дата  уроку:   10. 05.2022

Тема: Узагальнення знань про основні класи неорганічних сполук

1. Переглянь навчальне відео до уроку.

2. Опрацювати матеріал за параграфом 32  у підручнику.

3. Розібрати схему 12 "Класифікація найважливіших неорганічних речовин" на стор. 193.

4. Виконай письмово № 5 у підручнику на стор.197.

Сфотографуй  виконану  роботу та 
відправ  фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com

                                                    Дата  уроку:   03. 05.2022

Тема: Генетичні зв'язки  між основними класами неорганічних  сполук.

1. Переглянь навчальне відео до уроку.


2. Опрацювати матеріал за параграфом 33  у підручнику.

3. В робочому  зошиті за текстом підручника напиши

- термін "генетичні зв'язки"   на стор. 198

4. Виконай письмово № 6 у підручнику на стор. 203.

Сфотографуй  виконану  роботу та 
відправ  фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com

                                                  Дата  уроку:   26. 04.2022

Тема: Хімічні  властивості  солей. Реакції з іншими солями.

1. Повторити  параграф 31  у підручнику.

2. Переглянь відео лабораторного досліду № 6 "Реакція обміну між солями в розчині".

3. В робочому зошиті оформи звіт лабораторного досліду.
І. У пробірку з розчином Na2CO3 додаємо кілька крапель розчину CaCl2. Утворюється білий осад.
Рівняння реакції: Na2CO3 + CaCl2 → CaCO3↓ + 2NaCl.

ІІ. У пробірку з розчином CaCl2 додаємо кілька крапель розчину Na2SO4 . Утворюється каламутний розчин, кальцій сульфат малорозчинна сіль..

Рівняння реакції: Na2SO4 + CaCl2 → CaSO4↓ + 2NaCl.

ІІІ. У пробірку з розчином CaCl2 додаємо кілька крапель розчину KNO3 .  Видимих змін не відбувається., продукти реакції є розчинними солями.
Рівняння реакції: KNO3  + CaCl2 → реакція не відбувається.

Висновок

 У реакціях обміну між двома солями мають утворитися дві нові солі. Реакція відбувається, якщо обидва реагенти розчинні, а серед продуктів реакції одна із солей нерозчинна у воді.

Сфотографуй  виконану  роботу та 
відправ  фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com

                                                          Дата  уроку:   19. 04.2022

Тема: Хімічні  властивості  солей. Взаємодія металів із солями у водному розчині. Взаємодія солей  з лугами у водному розчині.

1. Повторити  параграф 31  у підручнику.

2. Переглянь відео лабораторного досліду № 4 "Взаємодія металів із солями у водному розчині".

3. В робочому зошиті оформи звіт лабораторного досліду за планом:

Ø Який висновок можна зробити провівши цей дослід.

Ø Розчини солей реагують з металами, які стоять у ряді активності до водню.

Ø Які реакції називають реакціями заміщення?

Ø Реакція між простою та складною речовиною, в результаті якої атоми простої речовини заміщують атоми одного з елементів складної речовини.

Ø Запишемо рівняння проведених реакцій:

           Zn +CuSO4ZnSO4 +Cu

            Cu + ZnSO4 → реакція не відбувається.

4. Переглянь відео лабораторного досліду № 5 "Взаємодія солей з лугами у водному розчині."


5. В робочому зошиті оформи звіт лабораторного досліду за планом:

  • Солі взаємодіють з основами, якщо утворюється нерозчинна сіль або основа.

Ø Запишемо рівняння проведених реакцій:

 FeCl3+ 3 NaOH → Fe(OH)3↓ +3 NaCl

Na2SO4 + Ba(OH)2 →2 NaOH + BaSO4

Na2SO4 + KOH → реакція не відбувається

Сфотографуй  виконану  роботу та 
відправ  фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com


                                                          Дата  уроку:   12. 04.2022

Тема: Хімічні  властивості  солей

1. Опрацювати матеріал за параграфом 31  у підручнику.

2. Переглянути навчальне відео.



3.  Усно відповісти на питання № 1 на стор. 186 у підручнику.

4. Виконати письмово в робочому зошиті № 2 (а) на стор. 186.

БАЖАЮ  УСПІХІВ!!!

Дата  уроку:   05. 04.2022

Тема: Солі. Фізичні властивості, номенклатура та класифікація.

1. Переглянь навчальне відео до уроку.

2. Прочитай параграф 25 у підручнику.

3. В робочому  зошиті за текстом підручника напиши

- термін "солі"   на стор. 138

-правила назв солей стор. 139

- таблиця 8 "Формули та назви солей" на стор. 140.

4. Виконай письмово № 4, 5 у підручнику на стор. 142

Сфотографуй  виконану  роботу та 
відправ  фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com

Дата  уроку:  29. 03.2022

Тема: Хімічні властивості нерозчинних основ та амфотерних гідроксидів. 

1. Переглянь навчальне відео до уроку.


2. Прочитай параграф 30 у підручнику.

3. В робочому  зошиті за текстом підручника напиши

- термін "амфотерність"   на стор. 174

4. Виконай письмово № 2 у підручнику на стор. 178-179.

Сфотографуй  виконану  роботу та 
відправ  фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com

Дата  уроку:  22. 03.2022

Тема: Основи. Хімічні властивості лугів. 

1. Переглянь навчальне відео до уроку.


2. Прочитай параграф 28 у підручнику.

3. В робочому  зошиті за текстом підручника напиши

- реакцію кислотного оксиду з основою  на стор. 159

- реакцію кислоти з основою на стор. 159.

- термін "реакція нейтралізації" на стор. 159

- реакцію лугу з сіллю на стор. 160.

- термічний розклад основ на стор. 161.

4. Виконай письмово № 4 у підручнику на стор. 163.

Сфотографуй  виконану  роботу та 
відправ  фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com


Дата  уроку:   15. 03.2022

Тема: Основи. Фізичні властивості, номенклатура та класифікація.

1. Переглянь навчальне відео до уроку.


2. Прочитай параграф 23 у підручнику.

3. В робочому  зошиті за текстом підручника випиши термін "основи" та правила назв основ на стор. 129у підручнику.

4. Виконай письмово № 2 у підручнику на стор. 130.

Сфотографуй  виконану  роботу та 
відправ  фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com

Дата  уроку:   15. 02.2022

Тема: Хімічні властивості  оксидів

1. Переглянь навчальне відео до уроку.



2. Прочитай параграф 26 у підручнику.

3. В робочому  зошиті за текстом підручника напиши

- реакцію основного оксиду з водою на стор. 145

- реакцію кислотного оксиду з водою на стор. 146

- реакцію між основним та кислотним оксидом на стор. 145

- термін " реакція обміну" на стор. 146.

Сфотографуй  виконану  роботу та 
відправ  фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com


Дата  уроку:   08.02.2022

Тема: Оксиди. Їх назви та фізичні властивості. Поширеність у природі та використання.

1. Переглянь навчальне відео до уроку.


2. Прочитай параграф 22  у підручнику.

3. В робочому  зошиті за текстом підручника випиши термін "оксиди" та правила назв оксидів на стор. 125 у підручнику.

4. Виконай письмово № 156 у підручнику на стор. 127.

Сфотографуй  виконану  роботу та 
відправ  фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com


Дата  уроку:   01.02.2022

Тема: Класифікація  неорганічних сполук.

1. Переглянь навчальне відео до уроку.



2. Прочитай стор.122-123  у підручнику.

3. В робочий зошит з хімії  випиши схему № 6 на стор.122.

4. В робочий зошит випиши визначення "неорганічна хімія" на стор.122 у підручнику.


                                  Сфотографуй  виконану  роботу та 

відправ  фото на мою електронну адресу

annaivanchencko462@gmail.com


Немає коментарів:

Дописати коментар